"לילי לאן את הולכת?" שאל ג'יימס.
"ג'יימס בבקשה תסתובב בזמן שאני מחליפה בגדים." לילי אמרה לו בחזרה.
ג'יימס הפנה אליה את גבו ונתן לה להתלבש. ג'יימס הסתובב כשסיימה, לילי נשענה על קצה האמבט וסימן לג'יימס לבוא אליה. היא הניחה יד על פניו."אני מצטערת." היא אמרה. היא הביטה בעיניו, עם דמעות בעינייה ואז נישקה אותו בלהט. לאחר מכן היא קמה ויצאה מהשירותים. ג'יימס השליך את עצמו בחזרה למים וקילל בקול.
"זה לא יוביל אותך לשום מקום." אמר קול בכי. ג'יימס הרים את מבטו וראה את מירטל המייללת מרחפת מעל אחד הברזים.
"מה שתגידי." אמר ג'יימס וגלגל את עיניו. "אין לי שום דבר אחר לעשות. הבחורה כמובן לא אוהבת אותי כמו שאני אוהב אותה." אמר ג'יימס כשהתחיל לשחות.
"ברור שמעולם לא שמעת אותה בוכה עליך בשירותים של הבנות." אמרה מירטל המייללת לפני שסגרה את אפה באצבעותיה ועלתה למעלה באחד הברזים. ג'יימס גלגל את עיניו.
כשג'יימס יצא מהשירותים השעה הייתה קרובה ל-11. כשהוא נכנס לחדר המשותף היו שם רק כמה אנשים. לילי וסיריוס היו ליד האש ושיחקו שח; כמובן שלילי ניצחה אותו.
כמה בנות שנה שלישית ישבו ופטפטו על בנים בעוד רמוס ישב בפינה הרחוקה והכין שיעורי בית.
ג'יימס ניגש אליו והתיישב לידו."איזה שיעורי בית אתה עושה?" שאל ג'יימס את רמוס בסקרנות.
"אה, אני בודק את זה של פיטר." רמוס משך בכתפיו. ג'יימס נשען לאחור בכיסא ונאנח בקול. רמוס הביט בו.
"אתה בסדר?" שאל רמוס והניח את הקלף שקרא. ג'יימס הביט בו והניד בראשו לשלילה.
"אתה רוצה לדבר על זה?"" ג'יימס הניד בראשו שוב.
"אתה יכול גם כן; זה עדיף מלהוציא את השטויות על שק החבטות הזה." אמר רמוס. .ג'יימס נאנח שוב."אתה מכיר את האישה המסתורית הזאת שלי?" שאל ג'יימס.
"טוב, אני לא יודע מי היא אבל תמשיך." אמר רמוס.
"טוב, זה ממש מוזר בין שנינו. נפרדנו לפני עידנים, אבל ביומיים האחרונים דברים נעשו ממש מוזרים בינינו." מוקדם יותר היום התנשקנו והדברים קצת התלהטו, ואני מתכוון מאוד התלהטו. אבל החברות שלה נכנסו פנימה. בקיצור, אני לא האדם המאושר בעולם." אמר ג'יימס.
"מה הבעיה?" שאל רמוס.
"כשדיברתי איתה על מה שקרה, היא נישקה אותי ואז אמרה סליחה והלכה. ואני כל כך דפוק מזה." אמר ג'יימס בתסכול.
"תן לילדה זמן, היא תגיע אליך במוקדם או במאוחר. אף בחורה לא יכולה לעמוד בפני קסמיו של פוטר." רמוס צחק.
"אבל הבחורה הזו שונה. היא לא סתם בחורה שאני רוצה לקפוץ איתה למיטה. אני בעצם מתאהב בה". ג'יימס אמר את החלק האחרון בלחש. עיניו של רמוס התרחבו בהלם.
"אתה מאוהב?" שאל רמוס נדהם. "חשבתי שלעולם לא אראה את היום." רמוס ציחקק באושר.
"ידעתי שלא הייתי צריך לספר לך על זה. פשוט תשכח מכל מה שאמרתי." אמר ג'יימס נעמד, עצבני על רמוס.
"ג'יימס, אני רק צוחק איתך." אמר רמוס.
ג'יימס התיישב בחזרה. "למה שלא תיקח את זה לאט עם הבחורה הזו ותראה מה יוצא מזה." אמר רמוס. ג'יימס נאנח ואז הביט מעבר לחדר על לילי שצחקה עם סיריוס.
היא יצרה איתך קשר עין וחייכה אליו חיוך קטן, הלב שלו רפרף. רמוס הבחין בכך אך הניד בראשו מבלי לחשוב על כך יותר מדיי.מקווה שכולם בסדר בהתחשב במצב! שולחת חיזוק מרחוק!🫶
YOU ARE READING
לילי וג'יימס לנצחי נצחים
Fiksi Penggemar"מה זה?" שאלה מישל בסקרנות ונטליה פתחה את הספר. "זה עומד להיות היומן שלנו," היא חייכה. מישל, סיריוס ורמוס התבוננו בה בצורה מוזרה. "יש כל כך הרבה דברים לדבר עליהם על לילי וג'יימס שהחלטנו לשים אותם כהתערבות. למה שלא ניתן לכמה אנשים להרוויח קצת כסף מהם...