כשלילי נכנסה למעונות היא שמה לב שהוא גדול יותר. בינה המיטה שלה ובין המיטה של קלאודיה הייתה מיטה נוספת היא בטח הייתה של אשלי כי כל הדברים שלה היו סביבה. לילי נאנחה ואז ניגשה אל מזוודתה ושלפה את שיעורי הבית שלה בשיקויים.
ציין את כל השימושים של דם חד קרן ותאר אחד מהם. כולל את היוצר שלו, את מה שצריך גם לתרופה זו, את השפעותיו ואת הנגד - נוגדן
לילי נאנחה. זה היה אמור לקחת לנצח.
כעבור שעה נכנסו אשלי וג'יימס לחדר. לילי הורידה את הווילונות שלה סביב מיטתה.
"אז זה החדר שלך, ואני מבין שזו המיטה שלך." ג'יימס חייך והצביע לעבר מיטתה.
"לא. ג'יימס, אתה כל כך חכם." אמרה אשלי בציניות.
ג'יימס גלגל את עיניו. "היה נחמד מאוד מצידך ללוות אותי למעונות שלי," אמרה אשלי. "אני פה רק כדי לוודא שהגעת לכאן ושאת בסדר." ג'יימס ענה כשהביט במיטתה של לילי. הווילונות שלה היו מוגפים וניתן היה לשמוע קול מזמר. זו הייתה לילי שרה.
Let me sleep
For when I sleep I dream that you are here
You're mine
You're mine
And all my fears are left behind
I float
On air
The nightingale sings gentle lullabies
So let me close my eyes
And sleep
A chance to dream
So I can see the face I long to touch
To kiss
But only dreams can bring me this
So let
The moon
Shine
Softly on the boy I long to see
And maybe when he dreams, he'll dream of me
I hide beneath the clouds
And whisper to the evening stars
They tell me love is just a dream away, dream away
I'll dream away...
So let the moon shine softly on the boy I long to see
And maybe when he dreams, he'll dream of me
Oh...dream of me
אשלי וג'יימס הקשיבו בפליאה לקול הנפלא שמילא את החדר.
"וואו, לבחורה הזאת יש קול מדהים." אמרה אשלי. ג'יימס לא אמר כלום, הוא רק בהה במיטתה של לילי. אשלי הביטה בו וחייכה.
"אז היא המישהי המיוחדת שסיפרת לי עליה?" אשלי צחקה. ג'יימס הביט בה.
"מה אמרת?" ג'יימס שאל, הוא לא הקשיב למילה שהיא אמרה.
"היא החברה שלך?" שאלה אשלי עם חיוך על פניה.
"אממ... לא." ענה ג'יימס. אשלי הסתכלה עליו עם גבות מורמות בפליאה.
"לפחות אתה לחלוטין מאוהב בה." אמרה אשלי.
"כן." ג'יימס אמר כאילו זה כלום.
"אז למה אתם לא ביחד?" אשלי שאלה מבולבלת במקצת.
"היינו, אבל אנחנו רק חברים עכשיו." ענה ג'יימס מסתכל על הרצפה.
"ותן לי לנחש, אתה רוצה שתהיו יותר מרק חברים?" שאלה אשלי. "אני כזה ברור?" שאל ג'יימס עם חיוך קטן על פניו. אשלי הנהנה.
"אתה רוצה לדבר על זה?" שאלה אשלי.
"לא, בואי לא נדבר על זה. אני רוצה לדעת מה קרה מהפעם האחרונה שנפגשנו." אמר ג'יימס עם חיוך חברותי.
הם התיישבו על מיטתה של אשלי ושמו כישוף אוטם רעשים סביב המיטה.
"ג'יימס יש משהו ממש חשוב שאני צריכה לספר לך!" אמרה אשלי. ג'יימס הנהן, והם התחילו לדבר.
לילי שכבה על מיטתה שרה יחד עם הווקמן, בזמן שהכינה שיעורי בית.
"When you call my name, it's like a little prayer, I'm down on my knees, I wanna take you there, in the midnight hour, I can your feel your power, just like a prayer, you know I'll take you there."
שרה לילי. לילי לא ידעה שיש עוד מישהו בחדר, אז היא שרה מכול הלב. היא נעצרה במאמרה. היא לא הבינה את המונה - תרופת נגד לאחד השימושים בדם חדי קרן.
לילי בחרה לכתוב על תרופה חזקה מאוד שיכולה להרוג אדם. לאנטי- דוטה היו מרכיבים נוספים, אבל הדם של חדי הקרן שימש לתרופה נגדית והיא לא זכרה מרכיב חשוב ששימש לתרופה.
לילי פתחה את הווילונות שלה אך עצרה כשראתה את ג'יימס ואשלי יושבים על מיטתה של אשלי ומשוחחים.
"מצטערת." אמרה לילי בשקט לפני שקפצה ממיטתה. אשלי שחררה במהירות את הכישוף שהטילה קודם.
"לאן את הולכת?" שאל ג'יימס כשלילי הלכה לכיוון הדלת. "אני צריכה לדבר עם רמוס." לילי אמרה לא מסתכלת לאחור תוך יציאה מהחדר.
היא ירדה במדרגות וניגשה אל רמוס.
"היי רם. אני צריכה עזרה. מה המרכיבים של התרופה ההורגת הזו? התרופה שיש בה את דם חדי הקרן." שאלה לילי כשהיא מניפה את ידה.
"צלקת פטירה? זו התרופה?" שאל אותה רמוס. לילי הנהנה.
"אממ בוא נראה, ובכן היה דם של חד קרן, אממ עור דרקון-" אמר רמוס סופר אותם על אצבעותיו, אבל לילי קטעה אותו.
"זהו זה! רמוס אתה גאון!" אמרה לילי מחבקת אותו ומנשקת אותח על הלחי. רמוס הסמיק כשהיא רצה במעלה המדרגות. לילי רצה לחדר בחיוך וקפצה על מיטתה. היא התחילה לעבוד שוב על החיבור. ג'יימס ואשלי הביטו בה. לילי לא שמה לב אליהם.
חמש דקות לאחר מכן לילי נתקעה שוב. היא השליכה את הנוצה שלה בתסכול ובקבוק הדיו שלה נשפך על כל כיסוי המיטה. לילי נאנחה והתחילה לנקות אותו.
" את בסדר ליל?" שאל ג'יימס. לילי נשנקה שוב והביטה בו.
"החיבור המחורבן הזה גורם לי ללכת על קירות." אמרה לילי בתסכול. ג'יימס הניף את שרביטו ובלאגן הדיו נוקה. "תודה, ג'יימס, אבל יכולתי לעשות את זה בעצמי בדרך הרגילה." אמרה לילי כשהיא מסתובבת אליו.
"אני רק מנסה לעזור." אמר ג'יימס.
"טוב, לא הייתי זקוקה לעזרתך." הגיבה לילי במהירות.
"טוב, לא אעזור לך שוב." אמר ג'יימס.
"בסדר גמור." אמרה לילי בכעס. אשלי עמדה מאחורי ג'יימס במבוכה.
"מה הבעיה שלך לילי?" ג'יימס צעק עליה.
"אין לי בעיה." לילי צרחה בחזרה.אשלי חמקה מהחדר וירדה למקום שבו כולם ישבו.
"אממ חברים, ג'יימס ולילי רבים." אמרב אשלי והצביעה לעבר חדר השינה של הבנות.
"מה עכשיו?" רמוס לא טרח אפילו להרים את מבטו ממשחק השחמט שהוא וסיריוס שיחקו."אני חושבת שזה בגלל שג'יימס ניקה דליפת דיו של לילי." אמרה אשלי בהינד ראש.
"אני חושב שהם מכורים לריב אחד עם השני." אמר סיריוס בחיוך מבולבל.
"הם לא עלו שלב ליחסי דיבור שוב?" שאל רמוס תוך הרמת ראש מהמשחק שלו.
"אתה מכיר את ג'יימס, אם הוא לא מזמין אותה לצאת הוא מתגרה בה או שהם בוויכוח ענק." אמרה קלאודיה."חשבתי שלילי וג'יימס היו יוצאים?" שאלה אשלי. מישל וסיריוס הביטו זה בזה ואז ברמוס וקלאודיה. קלאודיה ורמוס התחילו לצחוק.
"שניהם יוצאים? זה מצחיק אשלי." אמר רמוס צוחק." כן, את כל כך מצחיקה אשלי." קלאודיה צחקה.
אשלי הסתכלה על מישל וסיריוס כשעינייה על הקרקע. היא ידעה שמשהו לא בסדר.
YOU ARE READING
לילי וג'יימס לנצחי נצחים
Hayran Kurgu"מה זה?" שאלה מישל בסקרנות ונטליה פתחה את הספר. "זה עומד להיות היומן שלנו," היא חייכה. מישל, סיריוס ורמוס התבוננו בה בצורה מוזרה. "יש כל כך הרבה דברים לדבר עליהם על לילי וג'יימס שהחלטנו לשים אותם כהתערבות. למה שלא ניתן לכמה אנשים להרוויח קצת כסף מהם...