לילי הסתכלה על מישל יורדת במדרגות. היא חייכה בדאגה אל חברתה הטובה שהייתה לבושה במלוא התלבושת אך נראתה דכאונית.
"את בסדר?" היא שאלה את מישל ברציניות. מישל הנהנה וחייכה אליה.
"אני בסדר. רוצה ללכת לאכול ארוחת בוקר?" היא שאלה את לילי.
"בטח, עד שנגיע יהיה שבע." לילי נעמדה והניחה את ספרה כל השולחן. "אתה בטוחה שאת בסדר?" היא שאלה פעם נוספת.
"אני בסדר, לילי. זאת פשוט תקופה כזאת בחודש." מישל אמרה. 'או שזה צריך להיות...' היא חשבה לעצמה. לילי הניחה את זרועה סביב חברתה בצורה נוחה.
"מצטערת, הייתי צריכה להבין." היא אמרה. מישל הניחה את ראשה כל כתפה של לילי וכך הן צעדו לאולם הגדול. כשנכנסו הוא היה כמעט ריק, מלבד כמה תלמידי סלת'רין ותלמידת הפלפאף מפוחדת. הן התיישבו אחת מול השנייה, והחלו למלא את צלחתן. לילי לא יכלה לעזור אך היא חשה שמשהו לא טוב קורה למישל. היא נזכרה שהיא צריכה לשאול מה היה הדבר הקטן הזה בינה לבין סיריוס אתמול.
"אממ מישל, זוכרת אתמול ברכבת, שסיריוס היה נחמד אלייך ללא סיבה נראית לעין?" מישל הסתכלה בחברתה והנהנה. "ובכן, למה הוא היה כל- כך נחמד אלייך?" לילי שאלה; מישל משכה בכתפיה.
"לא יודעת. אבל את יודעת איך סיריוס, מחפש רק דבר אחד." היא אמרה חוזרת לצלחתה. לאחר עשר דקות, האולם התמלא. קלאודיה וסופי התיישבו לידם.
"קמתן מוקדם." קלאודיה הבחינה. "משהו מרגש קורה היום?" היא חייכה.
"זה היום הראשון של הלימודים, מה לא מרגש?" לילי אמרה בלגלוג; סופי וקלאודיה צחקו. פרופסור מקגונגל הסתכלה עליהם במבט מעורר יראה, נתנה להן את מערכת השעות שלהן והלכה אל קבוצת תלמידים אחרת. לילי הסתכלה במערכת שלה:
9.00
שינוי צורה.11.00
שיקויים.1.00
ארוחת צהריים.2.00
כשפים.4.00
כשפומטיקה.לילי שמחה עם מערכת השעות שלה חוץ מהשעה הכפולה שהייתה לה עם הסלת'רנים. זה היה יום טוב, ובשיעור האחרון היא וג'יימס היחידים מגריפינדור, מה שאומר שכנראה ישב לידה. הם היו הגריפינדורים היחידים שהיו מספיק אמיצים בשביל לקחת את המקצוע הזה.
"אוף. יש לי ריתוק דבר אחרון. אני נשבעת שפרופסור דונאלי משוגעת. אני מתערבת שהיא תמציא משהו כמו שיש לי חוש אופנה גרוע. כן, כאילו שזה אי פעם יקרה..." קלאודיה צחקה; לילי וסופי הצטרפו אליה. מישל לא אמרה דבר, היא הביטה בחלל בפשטות. שלושת הבנות הביטו אחת בשנייה כשותפות לסוד ולאחר מכן הביטו במישל.
"מישל, את בסדר?" קלאודיה שאלה מניפה את ידה מול פניה. מישל התעוררה, הסתכלה על חבריה וחייכה חלושות.
YOU ARE READING
לילי וג'יימס לנצחי נצחים
Fanfic"מה זה?" שאלה מישל בסקרנות ונטליה פתחה את הספר. "זה עומד להיות היומן שלנו," היא חייכה. מישל, סיריוס ורמוס התבוננו בה בצורה מוזרה. "יש כל כך הרבה דברים לדבר עליהם על לילי וג'יימס שהחלטנו לשים אותם כהתערבות. למה שלא ניתן לכמה אנשים להרוויח קצת כסף מהם...