|17|

4.7K 153 11
                                    

Nasılsınız??

Ben durumda nasıl olunursa öyleyim. İnsanlar çok kötü, şehirler çok kötü vaziyette. Perişanlar, yardım istiyorlar ve devlet kendi halkına yardım etmiyor. Acınası bir haldeyiz.

Bir hiç uğruna insanlar öldü, en çokta içim buna acıyor. İnsanların sevdikleri artık yanlarında değil... Bu vebali nasıl kaldıracaksınız? O binaları nasıl yaptınız da kağıt gibi yıkıldı hepsi?? Para para diye geberip, onca insanı sömürürken iyi, binaları sağlam yapmaya gelince ne güzel kaçıyorsunuz öyle yurt dışına!

Yaptığınız evler de, savunmalar da aynı sizin gibi bir halta benzemiyor!

Enkaz altında o masum insanlar değil de asıl sizin ve size o onayı veren şeytanların kalması gerekiyordu. Yazık çok yazık. Adalet olmayan bir diyarda siz ne ceza alırsınız bilmem ama, ahirette yatacak yeriniz yok, onu çok iyi biliyorum. Allah ıslah etsin sizin gibi paraya tapan insanları.

Vefat edenlere rahmet ailelerine de sabır diliyorum. Başımız sağ, Allah yardımcımız olsun...

#GeçmişOlsunTürkiyem

🎗️

Siz: Naber yavru

Avukat Kocam Bey: Yavru?

Siz: He yavru

Avukat Kocam Bey: Konuşma stilin çok tuhaf

Siz: Serseri serbest stilim işte

Avukat Kocam Bey:  - _ -

Siz: Sana - _ -

Siz: Eee nasılsın? Günün nasıl geçti?

Avukat Kocam Bey: İyiydi sakindi bugün

Avukat Kocam Bey: Senin nasıldı?

Siz: Benim yoğundu ya

Avukat Kocam Bey: Sahi senin mesleğin neydi

Siz: Açıklayamam ama bir fotoğrafla gösterebilirim

Avukat Kocam Bey: Nasıl yani?

Siz: Bekle

Sohbetten çıkıp pintereste girdim. Bulduğum bir fotoğrafı indirirken ister istemez bir kahkaha attım.

Uygulamadan çıkıp tekrar sohbete girdim. Hâlâ çevrimiçiydi. Bu beni gülümsetti.

Daha fazla bekletmeden indirdiğim fotoğrafı ona attım.

Siz:

Avukat Kocam Bey yazıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Avukat Kocam Bey yazıyor...

Avukat Koca Bey çevrimiçi

Avukat Kocam Bey yazıyor...

Avukat Bey | texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin