|10|

5.6K 167 5
                                    

Siz: Olsun ben senin bana kör olan gözlerini de sevdim.
|görüldü|

Avukat Kocam Bey çevrimiçi

Avukat Kocam Bey yazıyor

Avukat Kocam Bey çevrimiçi

Siz: Bir şey demene gerek yok

Siz: Sadece benimle konuşsan yeter

Siz: Sandığın gibi düşman değilim.

Siz: Sana davadan çekilmen için rüşvet falan da teklif etmeyeceğim.

Siz: Tek istediğim bir kez olsun benimle konuşman, benim seni tanıdığım gibi senin de beni tanımanı istiyorum.

Siz: Aklında kalbinde birisi de yoksa eğer, ben her gün kendimden birer parça şey söyleyeceğim.

Siz: Sende zamanla onları birleştirip benim kim olduğumu bulacaksın.

Siz: Kabul ediyorum aptalca bir şey ama başka çarem yok.

Siz: Yani öyle karşına da çıkamam :/

Siz: En azından bu şekilde konuşurasak alışırım sana ve kendimi yavaş yavaş gösteririm.

Avukat Kocam Bey: İmkansız.

Avukat Kocam Bey: Gerçekten beni seviyorsan ve benim de seni sevmemi istiyorsan karşıma çık.

Avukat Kocam Bey: Yoksa aksi mümkün değil!

Avukat Kocam Bey: Her gün tonla insanla uğraşıyorum.

Avukat Kocam Bey: Üzgünüm, sanaldan birine güvenemeyecek kadar dikkat gerektiren bir mesleğim var.

Avukat Kocam Bey: Yapacağım en ufak hata birçok insanın hayatına mâl olabilir.

Avukat Kocam Bey: Dolayısıyla  seninle bu şekilde ilişki yürütmem mümkün değil.

Avukat Kocam Bey: Dediğin gibi kalbim de aklım da boş.

Avukat Kocam Bey: Doldurmak istersen karşıma çık, ama diğer türlüsü olmaz.

Avukat Kocam Bey: Ne kadar dil dökersen dök görmediğim birine güvenmem.

Avukat Kocam Bey: Üzgünüm.
|görüldü|

Avukat Bey | texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin