|24| (+18)

8.7K 202 64
                                    

Selamınhelloooo!

Nasılsınız??

Michele Hatay'a gitmiş... Doğru kişinin hayranı olmuşum tebriğinizi alırım

Bölümde fan fin fon var şqöslqlsowls

Böyle konuşmayı sevmiyorum ya sonuçta sevişmek diye bir eylem var herkes bunu biliyor niye üstü kapalı gizli değişik benzer kavramlar buluyoruz ki lwlslekdlws

Söz verdiğim gibi ilk takipçime bu bölümü ithaf edecektim o yüzden bölüm ithafı SadeceZeynepSn 'ye gidiyorrr

Rahatsız olursan söyle ithafı silerim bebeğim <3

Satır arasına uyarı koymadım çünkü bölüm zaten başlı başına +18' den oluşuyor 🤠

Neyse hadi bölüme geçinnn

👻

Stresten kendimi yiyordum. Aklımda bir sürü soru vardı. Mesela nasıl anlamıştı benim olduğumu? Nereden anlamıştı? Ne zamandır biliyordu? Neden açıkça söylemek yerine benim gibi gizlemeyi tercih etmişti?

Yediğim tırnağımı tükürdüm. Biliyorum iğrençti ama asla terk edemediğim bir huyumdu tırnak yemek. Oje olsa dahi elim illa ağzıma gidiyordu. En çokta gergin olduğum anlarda yerdim. Tam şu anda da olduğu gibi.

Neler yazmış, neler demiştim öyle! Arsız arsız konuşmuş, üstüne nude atmıştım. Sanki beni hiç bulmayacakmış gibi. Elimle kafama vurdum. Aptaldım, gerçekten aptaldım!

Dünkü ifşamdan sonra bugün işe gitmemiştim. Hoş, gidecek yüz var mıydı ki? Hiç sanmıyordum. Dün direkt Giray'ı engellemiştim. O da asıl numarama yazmıştı. Ben cevap vermeyince de aramıştı birkaç kez.

Tabiki de açmak gibi aptallık yapmamıştım.

Lakin bu onu durdurmaya yetmemişti. Üşenmeden, ısrarla hem normalden hem whatsapptan arayıp ve yazıp hem de sms atmıştı. Azmi takdire şayandı doğrusu. Lakin ben bitmişim. Ben ölmüştüm. Ben yoktum. Silerdi ismimi şehir artık!

Ben gg!

Bir de bayıl istersen!

Valla bayılmama ramak kalmıştı. Ne olacaktı böyle? Hep kaçacak mıydım ondan? Ya da hiçbir olmamış gibi mi davranacaktım, onca olanlardan sonra üstelik? Hiç sanmıyordum. Yüzleşmemiz, konuşmamız gerekiyordu.

Ama asla bugün değil!

Ayağı kalktım. Bir o yana bir bu yana doğru volta atmaya başladım. Kalbim bu sefer gerçek anlamda yerinden çıkacaktı. Derin bir nefes al ver, derin bir nefes al ver.

Ne yapacaktım? İstifa dilekçemi mi verseydim acaba? Allah'ım yardım et!

Salonun ortasında oradan oraya yürürken zilin çalmasıyla kendime geldim. Muhtemelen çöpü almak için Zafer Abi gelmişti.

Salondan çıkıp dış kapıya geldim. Duvardaki aynadan kendime çeki düzen verdim. Üstümde bir şort ve badi vardı. Ancak sorun değildi. Hem Zafer Abi art niyetli bir adam değildi, hem de ben zamanında judoya gittiğim için kendimi savunacak konumdaydım.

Daha fazla bekletmeden hemen kapıyı açtım ve gelene baktım. Gördüğüm yüzle gözlerim kocaman oldu.

"Selam," dediğinde sertçe yutkundum.

Siktir!

Giray'ın burada ne işi vardı?

Tam kapıyı suratına kapatacakken araya giren ayağı buna engel oldu.

Avukat Bey | texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin