Next Morning in Pandya Nivas.
In storeroom.
Shiva and raavi sleeping hugging each other. Raavi's hand is on Shiva's chest,and shiva is holding raavi, by her waist because they are sleeping in floor , their bed is very small and they have only one blanket they used to sleep, they too don't know when did they came too close to each other while sleeping but they are in peace. Suddenly, a voice came from outside...
Dhara - shiva...raavi utho...buaji ko subha suryanarayan ke uthne se pehle aarti karni hoti hai....woh abhi kisi bhi waqt aati hi hongi....
Raavi's sleep got disturbed she wake up in jerk.
When she opened her eyes she sees the most handsome man sleeping beside her ...wait...Is they are in each others arms? But than realise yesterday's moment of her and shiva's so she pecked his cheeks and wishpered good morning, because she don't want to wake him up while sleeping.Raavi - kya...main joh mehsoos kar rahi hoon tujhe lekar...kya tuu bhi?
Shiva smiles while sleeping,she takes it as a green signal from shiva.
Raavi - achha? Itna pyaar karta hai? Main kaise maan loon? Prove kar...
While sleeping shiva pulled her closer to him.
Raavi - shivaaa inn sab ka time nahi hai abhi...
Shiva - ehh chudail!!! Kya haan? Kya khusur phusur kar rahi hai??? Aur....-"
He opened his eyes and looked at her,raavi is however over her their faces are too close .
Shiva - tuuu mere upar chadh kar kya karne waali thi???
Shiva seats in Jerk.
Shiva - hey somnath! Mera izzat abhi khatre mein tha...tuu..tuuu mere upar chadh kar kya kar rahi thi?
Raavi's mood changed ,now she want to flirt with her husband so she starts teasing him...
Raavi - wahin...joh tuu kabhi soch bhi nahi sakta...ki teri maami ki behen ki beti tere sath karegi...
Dhara - aree gadhedon utho!!!
Shiva - lagta hai tera mansik santulan hil gaya hai...lekin abhi uth warna buaji humare sath aisa aisa cheez karengi...joh meri maami ki behen ki beti ne kabhi socha bhi nahi hoga....
.........In puja Room.
"Oh kanha ab toh murli ki....madhur suna do taan "
"Bolo banke bihari laal ki Jai....!"
Suhasini - wahhh...wahhh kya shuruwat ki hai aaplogon ne subha ki..mann aanandit ho gaya...
Suman - pai laagoo didi....
Suhasini - jeeti reh...
Everyone to takes blessings from suhasini buaji.
......
Againn scene shift to storeroom.Shiva - raavi....raavi darwaza khol...
Raavi opens the door.
Shiva - kyaa hua tuu darwaza kyuu nahi khol rahi thi??
Raavi - pata nahi shiva... achanak se ultiyaan ho rahi hai....
Shiva - tuu ne kal khaana khaaya??
Raavi - haan...
Shiva - khaane ki wajah se toh nahi?
Raavi - nahi "again vomiting starts and she runs to bathroom.
Shiva - chipkali!!! Rukk main tere liye kuch leke aata hoon....
YOU ARE READING
PATI PATNI AUR WOH
Fanfiction•nothing! •Just some memories of Tashn-e-Ishq of Shivi🤍☮️🕊️ from last 2021:)