6.)-конспект.

29 5 0
                                    

Я сиділа і думала як пояснити подругам чому, як і навіщо у мене в кімнаті ввечері сидів хлопець, як я почула стукіт. Це був той, кого я і чекала, хлопець, що не розуміє конспектів. Але він тут, і лише для того щоб їх зрозуміти.
М.-привіт. Іди сідай за стіл, я ще дещо дороблю у ванній і прийду.
Кс.-привіт, так, добре.

Коли я зашла у ванну, я доприбирала те що залишила, і вийшла до друга. Він вже сидів, він усе розклав, узяв ручку, відкрив зошит, і сидів чекав моїх вказівок.

М.-бери ручку і пиши тему, до речі скажи мені її.
Кс.-будова рослини.
М.-ви досі це проходите?
Кс.-ні, я постійно її забуваю.
М.-що ж, пиши. Потрібно знайти основну інформаціюі скласти її до купи. Далі придумати як це все оформити щоб не заплутатись, ти художник, тому для тебе, думаю, з цим проблем не буде.

Ми довго писали різну інформацію, він навіть намалював квітку, щоб краще запам'ятати:такі вже ці художники, у них фотографічна пам'ять. Ми вже майже написали, як я почула повідомлення, і побачила що з вікна на мене дивиться Енід. Ну ні, ні ні ні. Зараз як почнеться..

Енід🐺
хто там казав що у вас з Ксав'є нічого немає?))

У нас нічого й немає.—
Він конспекти писати не вміє, а —
я йому допомагаю.
—тц, добре, потім поговоримо.
Тільки одне прохання.—
—знаю, знаю, не пліткувати.
—давай. Удачі тобі з «конспектом»🤭

Та боже, чому вони не розуміють що якщо ми друзи то хтось обов'язково подобається іншому. У мене що, не може бути друзів хлопців? Це все так складно. Підлітки-дивні, але і я підліток також. Я задумалась, як не помітила що мій друг вже дописав.

Кс.-я усе, дякую! Мені дійсно треба більше писати.
М.-нема за що. Звертайся, якщо потрібно.
Кс.-буду мати на увазі.—сказав юнак посміхаючись—я піду, певне..

Він встав з-за столу. І, о боже, як ж мене насмішило що він вдарився об дверний прохід. Я залилась диким хихотінням, коли він ще й впав

Кс.-ау, боляче взагалі-то!
М.-Пхах, вибач, не стрималась. Ти коли небудь бачив як шлакбаум майже два метри в довжину падає? Ось я щойно побачила.
Кс.-мені б твої проблеми..
М.-добре, все вибач. Я не хотіла тебе образити.
Кс.-та ні, все добре. Все, тепер я точно пішов.—мовив той на цей раз пригинчись.

Чомусь це мене розсмішило, як мені написала Бьянка. Клята Енід, схоже їй сказала..

__________________________________
                             Бьянка🎧❤️‍🩹
через пів години у Енід в кімнаті.
—там все й обговорим))
Ти це так говориш ніби досі Ксав'є ревнуєш,—   
     і ми просто писали конспект, бо він не вміє.
—так так, вірю))
—приходь давай.
__________________________________

Що ж, вибору у мене немає. Доведеться йти, бо вони подумають що мене або з'їли або мене мій неіснуючий хлопець не відпустив.

Я відкрила шафу, підібрала щось і одягнула. Ось що це було:

Було зручно, а це вже добре

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Було зручно, а це вже добре. Я вирішила як зазвичай піти балконом. Але на цей раз не довелось роззуватись, ура. Я летіла по балконам, на мене люди дивились поглядом бабусь біля під'їзду, але мені було всеодно. Я вже досить розігналась щоб не помічати їх. І ось, я в пункті призначення. Я зайшла у кімнату, там вже сиділи Енід з Бьянкою, а коли вони мене помітили я подаліла що сюди прийшла.

Ен.-як там твої справи з новим нареченим?
М.-Енід, конспект - не документ із РАГС-у. І ще я когось просила не пліткувати.—агрессивно мовила дівчина розминаючи пальці—ти що не вмієш язика за зубами тримати?
Б.-чшш, Марьям, спокійно, всі свої ж. Дійсно, мені аж самій цікаво.
М.-нічого, писав конспект, я йому казала де як і що краще оформити і шукала інформацію. Ось і все.
Ен.-і прям все?
Б.-не може такого бути.—підтримала та блондинку—він ж ходячий анекдот.
М.-а, ну і ще він не зміг вміститись в мої двері.
Б.-гидко. Але очікувано.
Ен.-згодна, згодна! Так так!
М.-ви що, дві збоченки? В двері кімнати не вліз і впав. Перший раз в житті побачила як шлакбаум під 2 метри падає на рівному місці.
Дівчата зрозуміли що тяпнули, вони зніяковіли а тоді засміялись.

Ми ще трохи поговорили, і я пішла назад. Але лише я могла сплутати свій балкон з чужим. Ну як чужим...

Було темно. Я зайшла у кімнату, ми пили залишки вина, тому й не помітила що кімната то зовсім не моя...

||717 слів||

СновидицяWhere stories live. Discover now