1.)-Нові знайомства

37 6 0
                                    

Історія моя починається в якійсь новій академії-Невермор. Мені казали, що моя мати колись там вчилась, і відіслали мене також туди. Нарешті, нове життя, сподіваюсь крім мене нікого з мого інтернату. Певне, попрошу директорку не розголошувати мої здібності, не хочу щоб хтось знав. Хух, ось і школа. Удачі мені, бо відчуваю що вона мені знадобиться..

Перетнувши межу між нормальним світом і дивакуватою школою, я відчула дивне, не знайому тепло. Ніби я вдома. Ні, я відчуваю емоції, я їх рідко показую. Лише близьким. Такою була моя вихователька в інтернаті, але кого те хвилює. Її звільнили вже кілька років як. Ось чому я приїхала в Невермор. Мене зустріла досить висока жінка-Ларисса. Очевидно, директриса.
//від лиця автора//
(Директорка-Др., Марьям-М.)
Др.-вітаю у Неверморі! Ти Марьям, правильно розумію?
М.-так, я. А ви директорка Уімз, так? Дякую що прийняли мене. Заповнювати документи у вас в кабінеті потрібно?
Др.-так, але це повинен робити хтось з опіку-..
Не встигла вона договорити, як дівчина її перебила
М.-в мене їх немає.
Др.-тоді представник інтернату..
М.-дякую, але я можу зробити це сама.
Наполягала на самостійності юна леді.
Др.-тоді добре, раз таке твоє бажання.
Вони пішли всередину. Доволі гарний готичний стиль, різні картини, скульптури, Андерсон боялась чогось торкатись аби не зламати, тут все виглядало як у музеї.

Ось вже дійшовши до кабінету, дівчина поволі зашла у нього, та стала підписувати папірці. І сама того не помітивши, завела розмову з жінкою...

Др.-можеш будь ласка сказати якої ти раси?
М.-я не маю точної раси. Просто я знаю що я ізгой, бо я можу щось типу, керувати снами. Іноді це заважає, але мені це подобається коли мені сняться кошмари і я можу їх прибрати.
Др.-он як..
М.-можете будь ласка нікому не казати? Хоч минулий дитячий будинок і був для ізгоїв, але моє «я» принесло мені чимало проблем.
Др.-так, я розумію, все добре. Тільки ось.. є проблема..
М.-яка?
Др.-усі кімнати в дівчачих гуртожитках зайняті. Але якщо ти згодна ділити кімнату з трьома сусідками..
М.-гуртожиток-не проблема. Головне щоб мені дозволили волити до себе майбутніх подруг і щоб у мене була своя кімната
Др.-на рахунок першого я спробую домовитись, а от друге саме собою.
М.-я рада, що ми домовились.

На лиці Марьям промайнула незначна посмішка, але Ларисі й цього вистачило щоб зрозуміти що юначку все влаштовує.

СновидицяWhere stories live. Discover now