7.)-що в біса ти тут робиш?

29 5 0
                                    

..я зайшла у кімнату, ми пили залишки вина, тому й не помітила що кімната то зовсім не моя...

Я побачила як хтось виходить з ванної..
Кс.-АА, ХТО ТИ І ЩО В БІСА ТИ ТУТ РОБИШ?!—не приховуючи здивування з нотками переляку крикнув він.—І ЯК ТИ СЮДИ ЗАЙШОВ. ЧИ ЗАЙШЛА.
М.-я Марьям, і в мене до тебе те ж саме питання.
Кс.-я тут живу, а якого щастя ти тут робиш я не знаю.
Ттді я озирнулась. І зрозуміла що кімната то була дійсно не моя. Я хотіла провалитись у пекло від сорому. Тому я без слів так само через балкон втікла. Не знаю від чого більше:від того, що я переплутала кімнату, чи від того що застала друга в одному лише рушнику. Тому прийшовши я просто викричалась у подушку. Мені так соромно ще в житті не було. Тому я вирішила просто вислати йому сон із тим, що сталось у той вечір, так, це було ризиковано, але в лице я йому розповісти не могла.

Ось і ніч. Час робити свою справу..

//від лиця Ксав'є//
Я досі намагався усвідомити що щойно сталось, але вже лягав спати. З'явилось дивне відчуття, ніби хтось заходить у мої думки, але я це все зводив на химерність всієї ситуації. Коли я заснув, я побачив ситуацію від лиця подруги:як її дошкуляли подруги з запитаннями що я робив у неї в кімнаті, тоді бридко жартували і тоді вони випили залишки вина що були ще з вечірки. Тепер зрозуміло чому вона опинилась в моїй кімнаті.. але це все виглядало ніби хтось спеціально висилав мені ці сни. Тоді цей сон закінчився і я почав дивитись інший.

//від диця Марьям//
На ранок першим ділом я пішла до сусіда, щоб вибачитись.
М.-привіт.. вибач що вчора випадкого забрела до тебе у кімнату. Ми з дівчатами трішки випили, і..
Він не дав мені договорити.
Кс.-все добре. Я розумію.—казав він з посмішкою на лиці і поклавши руку мені на плече.

Уроки минали швидко. Я й не помітила, як вони закінчились. Повідомлення від Енід. Я добре розумію що вони з Бьянкою загорілись бажанням звести мене з ним. Ну що на цей раз..
__________________________________
                                Енід🐺💗
привіт, ми домовились пограти в правду чи дію у мене. Ти з нами? Хоча, хто питає, ти так чи інакше підеш :)
                                                                   Ну дякую.—

—не хвилюйся, твій майбутній чоло.. кхм, тобто Ксав'є там також буде.

                                                                         ЕНІД!!—

—усе, усе, мовчу.

                                                                       І мовчи.—
                Мені не можна мати друзів хлопців?—

—ну просто ви схожі на потенційну парочку.

                                                                                   ...—
__________________________________

Прекрасно. Вони 100% зададуть мені якесь завдання по типу «поцілуй Ксав'є», або «посиди у якогось хлопця на колінах» і там будуть 100% із хлопців тільки їхні хлопці і один Ксав'є для мене оптимальний варіант, бо якщо я оберу когось з їхніх хлопців то я буду виглядати як та сама подруга.
Що ж, буде весело.

Я почала збиратись, треба одягнути щось гарне. Не для хлопців, для себе.

 Не для хлопців, для себе

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я вдягнула оце. Тоді вирішила написати Ксав'є.
__________________________________
                                 Ксав'є
                                                                        Привіт.—
          Тебе теж запросили на ту дибільну гру?—

—привіт! Так, а чому на дибільну?

          Та тому що я знаю для чого нас з тобою—
                                                                 покликали.
—пограти?...

                  Ти зовсім дурний чи прикидаєшся?—
                         Вони хочуть нас з тобою звести.—
        Просто знай, що б вони не змусили мене—
               робити ми залишаємось друзями, ок?

—так, звісно!
                        Дякую, хоч ти мене розумієш. :) —
__________________________________

Все. Тепер можна йти. З богом.

||542 слова||
//від автора//
Ця глава трішки коротша, бо я вирішила потягнути інтригу.))

СновидицяWhere stories live. Discover now