Кс.-бідний Аякс.
Минув тиждень. Ми ходили на каток, у різні цікаві місця, Ксав'є показував мені місто. Воно було гарне, я б навіть сказала неперевершене. Ми робили різні милі фото, ходили на побачення. Залишався ще тиждень.
Кс.-сонце..
М.-а?
Кс.-мене запросили на день народження..
М.-це добре, хто?
Кс.-друг. Хотів сказати щоб ти пішла зі мною, бо це все ж таки клуб.
М.-ні, це не проблема, я тобі довіряю.
Кс.-будь ласка, мені так буде легше.
М.-ну добре. Коли?
Кс.-сьогодні ввечері..
М.-добре. Ксав'є, ти сьогодні якийсь весь як на голках. Що трапилось?
Кс.-просто я трохи боюся. На той день народження я не прийти не можу, бо це якицсь син татового друга, і якщо ми не будемо дружити то його батько перестане допомагати можму з візами. І тоді мені буде не солодко. А найкращій подрузі того хлопця я подобаюсь.. давно. Я боюсь що вона тобі зашкодить.
М.-все добре, я розумію.. але якщо вона побачить що в тебе є дівчина, і буде до тебе лізти я її вдарю.
Кс.-сподіваюсь, до цього не дійде.
М.-я теж..
Далі ми цілий день насолоджувались один одним. Фу, не в тому сенсі, збоченці. Ми відпочивали. І вже ближче до вечора почали збиратись.Я одягнула досить гарну сукню:вона була трішки вище ніж по коліно, біла, а зверху кофта, і, звісно взуття на підборах. Наіарбувалась, узяла сумку, і спустилась. Там вже стояв хлопець:
Кс.-ти.. виглядаєш прекрасно. Чудово. Більш ніж.
М.-дякую, ти теж)). Їдемо?
Кс.-чекаємо таксі.
М.-ти будеш пити?
Кс.-мене змусять. А ти?
М.-я з тобою.
І ось вже приїхало таксі. Ми сіли у машину, по Торпу було видно що він нервував. Я його обійняла.
М.-все буде добре, я для цього і їду з тобою.
Кс.-так, ти права.І ось ми приїхали. Це була велика гарна велика будівля, а ось всередині-типовий клуб. Побачивши нас, якийсь хлопець нам помахав.
Кс.-он вони. Хух, була не була.
М.-все буде добре. Я з тобою.
??-Ксав'є, друже! Давно не бачились!.. а це що за красуня з тобою?))
Кс.-моя дівчина, це Марьям.
М.-так, я.
??-ну, я Марк. Приємно познайомитись.))
(Марк-Мк.)
М.-взаємно.
Якась дівчина скоса подивилась на мене, і тоді почалось. Я одразу зрозуміла що це була те саме дівчисько.
??-КСАВ'ЄЄШЕЧКАА!! Давно не бачилиись!!
Дівчина полетіла обіймати його, а він лиш сказав
Кс.-Лін, я ж просив мене так не називати. Тим паче що у мене є дівчина.
(Лінн-Л.)
Л.-жаль.—вона повернулась до мене—що ж, як ти вже зрозуміла, я Лінн, а ти Марьям, так? Ми можемо відійти поговорити?..
Ксав'є зтурбовано подивився на мене. Я дала йому знати, що все добре і відійшла за дівчиною.
Л.-слухай, не лізь у наші відносини. Він давно мені подобається, а ти просто взяла і влізла туди, куди потрібно.
М.-не хочу тебе розчаровувати, але мені він також подобаться, а я йому. Не все крутиться навколо тебе. Якщо це все, що ти хотіла сказати, то я піду.
Л.-не так швидко.
І вона схопила мене за волосся.
Л.-перевіримо твоє волосся на міць.
М.-то он як ти вирішуєш проблеми. Що ж, не на ту нарвалась. Не я на тебе напала.
Я вдарила її ногою в живіт, вона послабила хватку я я просковзнулі їй попід ноги. Зі спини я її швидко повалила, а коли та хотіла встати я на неї надавила каблуком.
М.-казала ж я, не на ту нарвалась.
І я попрямувала своєю дорогою назад до компанії, поправляючи волосся.
Мк.-а де Лінн?
М.-вона вирішила що якщо нападе на мене то я стану її боятись і розійдусь із Ксав'є. Але я сильніше і розумніше, тому один її не правильний рух, і тепер вона лежить он там на землі і приходить до тями.
Мк.-ого.. я знав що він їй подобається, але я не думав що вона на таке здатна.
М.-ну, як бачиш, вона це зробила.
Мовила я сідаючи на диван до свого хлопця і обіймаючи його.
Л.-КСАВ'Є, ТВОЯ ДІВЧИНА МЕНЕ ПОБИ..
Кс.-я вже знаю.
Л.-зроби щось!
Кс.-ні. Бо вона це робила захищаючи свою гідність, а ти просьо ненавидиш коли не отримуєш те, що хочеш.
Л.-але вона мене побила!!
М.-нагадаю, не я тебе схопила за волосся не відпускаючи на місце. Це була самооборона.
Л.-та пішла ти...
Вона пішла у туалет.
Мк.-це було.. сильно.
М.-якщо річ йде про те що я люблю, то я і не на таке здатна.
Ксав'є посміхнувся і поцілував мене у чоло. Було видно, що цому було всеодно що кажуть інші коли правду йому кажу я. Це дає мені ще більше довіру.Ми посиділи там ще кілька годин, і поїхали додому. Ну, як додому, до його дому який я «окупувала». Так і минув останній тиждень.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сновидиця
FanfictionМій перший фанфік. Вибачте, якщо щось буду робити не так, я стараюсь як можу. |•Історія про дівчину небаченної до цього в серіалі раси:сновидець. Дівчина може бачити сни людей і керувати ними. Звучить безглуздо, так? І все ж, вона приїхала до Невер...