На годиннику було 16:53, я почала збиратись. Я розуміла, що цілувати кожного я не збиралась, тому одягла як можна більше. Ось що я одягнула:
Але я розумніша. Під низом у мене була ще одна футболка, а під нею топ, під штанами були ще шорти. Чому я не вдягла колготи? В мене їх немає. Я одягла багато прикрас, і змогла їх гарно поєднати. Я геній, правда?
Наскільки я взнала, правила були такі:виграє той, хто покрутить фортуну і поцілує усіх з кола. Але вони не уточняли як, тож у чоло теж спрацює, я правильно розумію?..
Програє той, хто зробить це останнім. І переможець загадує бажання програвшому.
І ось, я вже прямую балконами до Енід. Зупинилась біля вікна могл сусіда, зоб запиати чи запросили його..
Стукіт.
Кс.-Марьям, тількии тебе могло принести до мене на балкон. Ну що за звичка з балкону заходити?
М.-я йду до Енід, тебе теж запросили?
Кс.-так. Думаю зрозуміло що вони хочуть робити.
М.-все НАБАГАТО гірше, Енід бачила мене у тебе в кімнаті вночі.
Кс.-ойой, все, нас з'їдять.
М.-правда є правда. Вдягай більше всього, зоб вицти переможцем. Після мене звісно.
Я посміхнулась і пострибала балконами далі. І ось я вже в кімнаті Енід.
Ен.-ти до всіх через балкон заходиш?
М.-майже. Я ж тільки до тебе і ходжу.
Ен.-а як же твоя учорашня ночівля у Ксав'є?))
Вона єхидно посміхнулась. Ну ніі..
М.-ми просто дивились серіал. Бо в нього є підписка на нетфлікс, а ну вибачте заради одного серіалу я 10 долларів платити не хочу.
Ен.-і ти просто заснула обіймаючи його.) я ж все бачу, у мене очі тут і там.
М.-косоокість - штука невесела.
Ен.-все, все, не злись.
М.-хто ще буде?
Ен.- Аякс, Бьянка, Лукас з яким вони вже доречі зустрічаються, Йоко, Дівіна з Кентом, і якийсь норміс. Не знаю, десь з ним у Флюгері познайомилась, він там баристою працює. Його Тайлер звати.
М.-його ж не пустять.
Ен.-цих вихідних Уімз із вчителями поїхали кудись, в школі нікого немає))
М.-ого, круто.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сновидиця
FanficМій перший фанфік. Вибачте, якщо щось буду робити не так, я стараюсь як можу. |•Історія про дівчину небаченної до цього в серіалі раси:сновидець. Дівчина може бачити сни людей і керувати ними. Звучить безглуздо, так? І все ж, вона приїхала до Невер...