Тільки но я зайшла в кімнату, як до мене постукала Енід:ми продовжили говорити. Вона звідкись взяла содову, ми пили, веселились, а тоді Енід запросила мене до неї у кімнату дещо обговорити. Ми туди пішли, ми обговорили і о боже. У Ксав'є через кілька днів день народження... як я могла не знати.. я вже замовляла подарунок, місцями радилась із Енід, і ми вирішили що буде йому вечірка-сюрприз. У цей день він буде майже цілий день у Єрихоні, і я повинна була це усе швидко прикрасити..
День Х. Ось, я роблю вигляд що нічого не знаю, проводжу його до машини, і лечу у кімнату все прикрашати. Коли я все зробила, то ми з Енід поїхали до Єрихону, був ризик зустріти Ксав'є, але я бачила його геолокацію через телефон. Усе чудово, ми прийшли до якоїсь подруги-норміса Енід, там ми готували торт. Він вийшов гарний... червоний, двоповерховий, не впевнена що смачний, але тим не меньше.
М.-ну виглядає добре..
Ен.-ще й як!
Я сильно нервувала, хотіла щоб усе було добре, Енід це помітила.
Ен.-не хвилюйся, все буде добре!
М.-а якщо йому торт не сподобається..
Ен.-все буде добре, не накручуй себе!
М.-так.. ти права..Ми доробили торт, дівчинка сказала що привезе його за 15 хвилин до початку цього сюрпризу. Я вирішила купити щось святкове..
М.-ну як??..
Ен.-чудово як завжди! Він ПРООСТО очманіє як побачить!!
М.-дякую, а тепер ходімо..Ми все оплатили, і ми вже йшли до таксі, як побачили... оо ні, з сусіднього магазину йшов Ксав'є. Як я не помітила.
М.-швидше у машину.
Ен.-що сталось?
М.-ПРОСТО СЯДЬ.Ми сіли в машину, закрили двері, і вже їхали, як я показала Енід хлопця, що побачив би нас якби ми не сіли у машину.
Ен.-і як я не помітила..
М.-от от. Зараз нам треба швидко все приготувати і забрати торт, адже судячи по тому що у нього багато всього у пакетах він уже скоро поїде назад..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сновидиця
FanfictionМій перший фанфік. Вибачте, якщо щось буду робити не так, я стараюсь як можу. |•Історія про дівчину небаченної до цього в серіалі раси:сновидець. Дівчина може бачити сни людей і керувати ними. Звучить безглуздо, так? І все ж, вона приїхала до Невер...