Пізно ввечері я готувалась до сну, вже обирала сон який буду дивитись.. і тут-стук у двері-хто. Кому. І що від мене треба.
Відкривши двері і вже приготувавшись кричати, я побачила рудоволосу жінку-досить мила.
?-вітаю, вибач що так пізно, але я мала прийти познайомитись. Я-Місс Торнхілл, твоя вчителька і нова мати, хоч ти і проживаєш у чоловічому корпусі але відносишся ти до жіночого, до Офелія Холл. Сподіваюсь тобі в нас сподобаєтся!
М.-аа, так, дякую.. я Марьям Дарсі Андерсон. Можна просто Марьям.–мовила сонно дівчина.
(Місс Торнхілл-М.Т.)
М.Т.-я кожній дівчинці підбираю особисту квітку для неї. Подумала, тобі підійде ця!..
М.-півонія..
М.Т.-чудово, що ти знаєш! Взнавши твоє походження, я одразу вирішила що це має бути ця квітка. Уособлення царства, величності, удачі та елеганства:саме такою я тебе побачила.
М.-дякую, я ціню ваш подарунок, і вашу доброту до мене.
Дівчина сорно посміхнулась, попрощалась з викладачкою, поставила чудову квітку на підвіконня і лягла спати:завтра їй потрібно буде обрати позакласний гурток. Їх було кілька на вибір-клуб бджільництва, стрільба з лука, хор. Що не могло не радувати, так те, що фехтування вважалось обов'язковим предметом, і знаючи що в цій справі найкраща її подруга, а також що має прекрасну фізичну підготовку не могла не тішитись, із цими думками вона заснула.Проснувшись зранку, вона зробила ранкову рутину, посушила волосся, як тут чути стук в двері..
М.-кого там принесло вже.
Відчинивши двері, вона очікувала побачити що завгодно, але не Ксав'є.
Хлопець був смішно розмальований, видно що він був роздратований, і він з останній сил тримався щоб не аикинуьи це все на дівчину.М.-ого, це хто тебе так?
Кс.-мій ДУЖЕ ХОРОШИЙ ДРУГ Аякс.–хихотіння почулось з-за його спини–вирішив що буде смішно розмалювати мене як повію.–Аякс вже не міг стримувати сміху і сміявся на весь гуртожиток. Сонну мене це вже бісило, тому я вийшла, закрила йому пику і відправила до його кімнати, після чого повернулась до хлопця який стояв досить здивований що така на перший погляд беззахисна дівчина може спокійно заткнути хлопця який більший, і як цому здалось сильніший.М.-то, а чим я можу тобі допомогти?
Кс.-в тебе є цей.. розчин для зняття косметики?
М.-є.
Кс.-позичиш?
Дівчина зникла у стінах ванної кімнати а потім вишла вже з невеликою пляшкою і ватними дисками.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сновидиця
FanfictionМій перший фанфік. Вибачте, якщо щось буду робити не так, я стараюсь як можу. |•Історія про дівчину небаченної до цього в серіалі раси:сновидець. Дівчина може бачити сни людей і керувати ними. Звучить безглуздо, так? І все ж, вона приїхала до Невер...