9.)-неконтрольовані сни

26 6 0
                                    

Після цього всьогоми розійшлись по кімнатам, а я як і перший раз стрибала по балконам. Дивно, що Ксав'є не захотів зі мною. Чуття підказує, що я можливо його образила, бо в першому завданні я його цілую як би то не звучало, а потім обіймаю Лукаса. Я постараюсь як і того разу пояснити йому все уві сні..

І ось, я вже засинаю, і мені повторюється один і той самий момент:коли я його цілую. Він мені подобався але лише як друг, не більше. Я хотіла прибрати цей сон, але я не могла контролювати здібності. Воно продовжувало снитись і далі, але моя підсвідомість його спотворювала:мені снилось тепер що я його цілувала не в кутик,  і не легенько як воно було, а по-справжньому. В якийсь момент мій сон спотворився до того, що ми в кімнаьі були одні, і я не могла зупинитись. Я проснулась. Мені не подобалось, що я не можу це контролювати. Тоді я спробувала заглянути в сон Торпа, і йому снилось те саме. Було видно, що йому це не подобалось, але йому не вистачало сил прокинутись. Тоді я замінила сон, і змусила забути попередній рівно від моменту коли підсвідомість почала його спотворювати. Не те, щоб я хотіда щоб він запам'ятав той сон. Я більше не могла. Сон замінила на той, на який збиралась, щоб він зрозумів, що я не перевзулась і що я тоді відчувала. І тоді я заснула. І коли я вже спала, я не бачила снів. Зовсім. Уперше за все життя. Ні одного. Проснулась я не в нацкращому гуморі. Тоді я зрозуміла, що не можна тікати від поблем за допомогою снів, і що мені потрібно з ним поговорити віч на віч.
__________________________________
                                 Ксав'є
                 Сьогодні, 16:00, крипта Крекстоуна.—
                                      Без зайвих питань, окей?—
—угу.
__________________________________
Я знаю, я обіцяла нікому не признаватись про свої здібності, але мене лякають сни, що ми бачим обоє в один і той самий час. Він повинен знати.

Я почала збиратись, я взяла лікарняний кілька днів.
Ось що я одягнула:

Я хотіла одягнутись так, щоб ніхто на мене не звертав уваги, наче мене й немає, але почуття стилю взяло верх над цим бажанням

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я хотіла одягнутись так, щоб ніхто на мене не звертав уваги, наче мене й немає, але почуття стилю взяло верх над цим бажанням. Ось, залишилось ще пів години, потрібно ще дійти..

[15:47]
Я майже дійшла до крипти, і чекала друга. Він прийшов через п'ять хвилин. Вау, навіть раніше ніж треба було, я думала він завжди запізнюється, судячи з уроків.
Кс.-навіщо ти мене сюди покликала?.—суворо мовив той. Було видно, що він чи то образився, чи то дійсно ревнує.—щось потрібно?
М.-я хотіла з тобою поговорити.
Кс.-нам з тобою немає про що говорити. Я все зрозумів з першого разу.
М.-ні, не зрозумів. Що якщо я можу пояснитись?
Кс.-тоді я уважно слухаю.—Торп сів на повалене дерево—ну?
М.-ну по-перше, я тоді обійняла Лукаса щоб помститись Бьянці. Бо в лице вона мені казала що для неї ти жахливий і т.д., і робить такі речі. Мені хотілось їй помститись, а зрозуміла я що вони перевіряли мене чи я «ревную» тільки коли я це вже зробила. Вибач якщо я тебе образила. Мені справді шкода.
Кс.-а мо..
Я його перебила.
М.-і ні, це не були ревнощі. Лише чистокровне бажання помсти.
Кс.-ну а по-друге що?
М.-а по друге.. я повинна тобі дещо розповісти. Ти можеш вважати мене поганою, казати що так робити не можна але я це вже зробила, і я це кажу тобі що не повторяти помилок.
Він подивився на мене поглядом, що казав сам за себе:не тягни кота за хвіст.
М.-моя особливість як ізгоя-це сни. Я можу їх контролювати, і свої і інших, втручатись у них, міняти їх, бачити сни інших. Пам'ятаєш коли ти мені розказав що тебе мучили кошмари з матір'ю? Я його замінила. Але я тут не для того щоб казати яка я хороша. Мене хвилює інше. Ми з тобою цією ночі бачили один і той самий сон.
Схоже, він почав розуміти, про який сон я говорила. Він нахмурив брови і закрив лице долонями
Кс.-знаєш, я думав я один такий відбитий. Що мені сниться як мене цілує моя найкраща подруга.
Найкраща?.. в який момент його життя, дівчина, яка стрибає по балконам і міняє його сни стала його найкращою подругою?..
М.-в який момент життя я стала для тебе найкращою подругою?
Кс.-не знаю.. просто в мене інших подруг немає. От ти і стала найкращою.
М.-дякую я дійсно цін..
Я не встигла договорити. Він мене перебив:
Кс.-можна без цих прелюдій.
М.-вибач, просто мені важливо щоб людина це знала.
Тоді я сіла біля нього і ми говорили про все. Все що важливо і що ні. Це була та сама розмова по душам. Коли вже звечоріло, ми пішли назад. Він пішов у кімнату, а я до Енід. Ми покликали ще Бьянку. Ми говорили про цю ситуацію. Ми всі пояснились, оіхто не тримав зла. Усе було добре. Я так думала...

||798 слів||

СновидицяWhere stories live. Discover now