...Ми так пролежали з кілька годин, а тоді зібрались лягати спати...
Ми лежали на різних полицях, бо, нажаль на одну не помістились. Вночі мені стало холодно, і я швиденько перебігла і лягла прямо зверху на хлопця. Він почав сонно говорити:
Кс.-чому ти така холодна.. прямо як жаба..
М.-змерзла без тебе..
Кс.-ну лежи.
І ми заснули. Нам навіть сон снився один і той самий.. це звісно не без моїх здібностей, але всеодно будо круто. Зранку, коли ми приїхали, Ксав'є викликав таксі. Ми сіли в машину, і приїхали до будинку. Досить великого, як для лише батька із сином. Але так воно і виявилось, Торпа старшого вдома не виявилось, а в холодильнику миша повісилась. Поставивши речі, я взяла якусь сумку і одразу ж пішла до найближчого магазину. Я не боялась забулкати, район був тихий, і я добре орієнтуюсь в місцевості. Купивши продуктів, я повернулась..
Кс.-ти де була?? Я тебе не міг знайти, вже ледь подіцію не викликав..
М.-я ж казала що в магазин піду.
Кс.-ну, я готувати не вмію.. сенсу немає. Сходимо десь у кафе поїмо..
М.-зате готувати вмію я. При чому досить непогано..
Кс.-ого..
Я дістала м'ясо із пакету,якісь приправи і овочі.
М.-сьогодні на обід стейк із салатом.
Кс.-ого...
М.-віднеси мою валізу наверх, будь ласка.
Кс.-добре—казав той підіймаючи її—боже, що ти туди наклала?...
М.- труп оленя.
Кс.-що?
М.-що?
Поки він йшов наверх, я вже посмажила стейки і перемішувала салат із соусом.
Кс.-мм, добре пахне.
М.-дякую..
Кс.-ти якась сумна..—казав хлопець підходячи до мене і приобіймаючи ззаду—щось сталось?..
М.-стомилась після дороги..
Кс.-слухай.. ти не повинна оце все робити.. якщо ти втомлена, іди відпочинь..
М.-але я хочу.
Казала я повертаючись до Торпа щоб поцілувати його. Але він мене випередив.
М.-мило.
Кс.-потім салат доробиш.
Він підняв мене на руки і поніс на диван
М.-що ти робиш? Відпусти мене!
Кс.-в мене недостаток обіймів у крові. Потребую термінове лікування.
Хлопець ліг на диван і розкрив свої руки. Я не довго думаючи прийнялась його «лікувати».
Ми лежали так кілька хвилин, поки я не почала вставати що поставити їсти. Я все поставила на стіл, ми поїли і пішли не диван.
М.-що будемо робити?
Кс.-не знаю..
Ми просто лежали, як мені позвонила Енід. Чорт забирай, я їй ще нічого не сказала.. хух. Якщо що, я поїхала у зимній табір..
М.-я відійду поговорити по телефону..
Кс.-чекатиму тебе.
Я пішла у спальню, говорила з Енід по відеозв'язку.
М.-як справи?
Ен.-все чудово! Ми поїхали до Аякса на канікули, мене батьки відпустили, і все просто чудово! Тільки він прибирати не вміє, падлюка свинотна.
М.-пхаха, це у них в крові.
Ен.-а ти що? Ти взагалі де? Я думала ти в неверморі залишишся..
М.-таа.. я поїхалаа... в табір! Зимній табір для ізгоїв.
Ен.-цікаво...
І тут.. оо ні. Тільки не це.. чому я його не попередила щоб в кімнату не заходив..
Кс.-сонце, а ти не зн.. ой..
І він зник за дверима.
Ен.-то он як ти в таборі.
М.-таа.. це ми разом поїхали.
Ен.-не бреши мені, я знаю що ні в якому ти не в таборі. А ось інше запитання чому він тебе сонцем назвав..
Енід подивилась на мене сверлячим поглядом. Я зрозуміла що далі брехати сенсу немає.
М.-ну добре. Так, ми в нього вдома, а сонцем він мене назвав бо ми... зустрічаємось.
Ен.-УІІІІІІІІ, Я ЗНААЛААА!!!
М.-Аякс на дивані перевернувся з переляку..
Ен.-А ЯК ДАВНО??
М.-з того вечора як ми грали в ті.. запитання.
Ен.-місс Андерсон, і чому ви мені не розповіли???.
М.-бо ми ще нікому не казали.
Ен.-МІСС АНДЕРСОН, ЦЕ НЕ ПРИЧИНА. Чи краще вже тебе називати Міссіс Торп?))
М.-ЕНІД.. Я ЗАРАЗ З НЬЮ-ЙОРКА ДО ВАС В САН-ФРАНЦИСКО ПРИЛЕЧУ.
Ен.-ну все, все, жартую. І як ви?? Як тобі взагалі з ним??
М.-чудово. Більш ніж.
Ен.-це добре!!))
М.-що ще тобі розповісти..
Ен.-вибач, якщо особисте, але що з його батьком?
М.-ти про що?
Ен.-ну, він вже вас знайомив?
М.-ще ні, бо його немає вдома.. він на якомусь шоу наче..
Ен.-капець.
Зі сторони Енід почувся крик здалеку
Ен.-все, повинна бігти бо цю змієголову чуму ні на хвилину зупинити не можна. Зателефоную пізніше!
М.-давай, удачі і Аяксу привіт!
Ен.-добре, давай! АЯКСЕЕЕ!!...
І вона скинула трубку. Ох, відчуваю Аяксу буде нелегко жити з такою домінантною дівчиною як Енід під одним дахом, навіть не дивлячись на те що своїм.Я спустилась вниз, прилетіла в обійми Торпа і почала бити його по грудях.
Кс.-що таке?
М.-мене Енід після того як ти зайшов ледь не з'іла запитаннями!
Кс.-а ти їй не казала??
М.-ще ні, але тепер довелось. Зараз вона або лупить Аякса, або розповідає це все Бьянці.||802 слова||
//від автора//
Мда, звісно, я все поспішила. Я не знаю що далі робити, але я знаб що треба щось придумати таке.. шоб прям капєс був😈😈
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сновидиця
FanfictionМій перший фанфік. Вибачте, якщо щось буду робити не так, я стараюсь як можу. |•Історія про дівчину небаченної до цього в серіалі раси:сновидець. Дівчина може бачити сни людей і керувати ними. Звучить безглуздо, так? І все ж, вона приїхала до Невер...