10🐨🐰

9 3 0
                                    

Hyung hyung panggil namjoon yea kenapa tak ada apa apa rindu je kata namjoon.kejap sejak namjoon jadi gay dan gedik  tanya jhope?hyung pun tak tahu ini mesti tengok drama gay kata yoongi.joon kau ok ke tanya jhope yea aku ok je tanya namjoon tapi kenapa kau gedik tadi tanya jhope lagi.hmm saja je tak boleh ke nampak pelik tanya namjoon  tak lah kau kan dah ada yeri.
Hmm memang lah tapi  aku rasa aku lebih suka kan Jin hyung kata namjoon

Maksud aku sebagai hyung  kata namjoon ooo aku ingat kau suka hyung macam kau sayang yeri kata jhope  kau ni merepek aku bukan gay ok kata namjoon.aku cuma nak bermanja je aku sejak appa omma aku tak ada aku tak  ada tempat bermanja lain lah korang  ada omma ada appa aku hanya  ada jungkook  dan harmoni je keluarga  omma appa aku entah lah mungkin derang dah tak ingat  kami kata namjoon.

Tak joon silap uncle joon iaitu uncle  Kim jongin dan autie Kim hyuna  masih ambil berat pasal joon dan jungkook kan dengan joon lupa mereka yang jaga syarikat appa joon dekat Amerika kata Jin yea betul kata namjoon.hyung joon nak sangat kasi  sayang sorang omma dan appa  macam dulu joon nak bermanja kata namjoon.maaf lah joon  teremosi  pulak  kata  namjoon tak apa lah  joon kami faham kalau kami di tempat joon mesti rasa benda yang sama kata yoongi.

Ok semua saya akan bagi satu assigment  dan kamu semua kena buat pembentangan  siapa pembentangan  yang terbaik dan tercantik akan dapat hadiah satu kumpulan  terpulang nak berapa orang nak individu  pun boleh hak kamu semua tajuk bebas ok kata profesor shyuk.guys datang rumah kook  kita buat kerja kat sana kata jungkook  tapi kali ini siapa nak jadi ketua kumpulan  tanya jimin hmmm giliran kai hyung  kata jungkook betul tak hyung  tanya jungkook  yea ok petang berkumpul  di rumah jungkook  Ok kata kai.ala tajuk kita yang kita suka siap cepat kita boleh main game kata baekyun itu je kau tahu kata sehun.
Dah dah jangan gaduh kata Taehyung hyung handsome puji Taehyung  tahu lah kata baekyun.

Tengah hari
Harmoni hari ini  kawan kawan kook  datang nak buat kerja kata jungkook
Ooook dah bagitau  namjoon tanya harmoni  kim ok kejap kook call kata jungkook.jin hyung yoongi  hyung jhope hari ini datang rumah Sebab jimin taetae eunwo yeri semua ada kat umah joon buat assigment  akhir kata namjoon  oooo ok boleh je dah lama tak pergi rumah joon kata Jin.hi yeri ooo jungkook petang jangan lupa datang kata jungkook  yea saya tahu kata yeri

Yeri dan jungkook  makin rapat  mereka selalu keluar bersama sama jimin hyung tak rasa ke yang jungkook dan yeri tu bercinta kata eunwo tak akan lah yeri tak akan  curang dengan namjoon kata jimin tapi mereka macam pasangan bercinta kata kai.yeri juga sudah jarang  keluar dengan namjoon  kalau namjoon ajak keluar  Je yeri akan beri alasan sibuk padahal tak sibuk je.yeri sudah buat keputusan  untk putus dengan namjoon kerana dia sudah jatuh cinta dengan jungkook.

Kenapa awak nak jumpa kat luar ni tanya namjoon saja ada benda nak bagitau dan mengaku kita dah 4 tahun bercinta saya rasa sudah  masa kita berpisah kata yeri ia membuat namjoon  terkejut tapi kenapa apa salah saya tanya namjoon tak awak tak ada salah sebenarnya saya terpaksa terima awak supaya awak tak buat benda bukan bukan itu saja lagi pun saya tak cinta kan awak saya cintakan jungkook  jadi saya awak lupa kan saya kata yeri

Bersambung

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now