56🐨🐰

8 2 0
                                    

Malam itu nurse dan bibik  sudah hanya tinggal  tiga orang  sahaja dalam.rumah itu you dah siap nak berpaty tanya gd mesti lah sayang lepas kita  pergi bercuti kan kata jisoo yea betul kata  gd apa dia macam mana ala biar kan je lah dia dah nak mampus biar kan dia jadi  mayat kata gd hmm betul juga kata jisoo.

Baru jisoo nak masuk dia dah rasa sesuatu eeee tak guna sayang jom lah pergi dia dah melepas dah tu kata jisoo you pergi masuk kereta  biar I yang  uruskan bodyguard  uruskan dia cepat arah gd baik bos letak ats wechair dan biar kan dia macam tu kata gd kejap letak ini sekali biar dia  tambah sakit kata  nya amu pergi dulu kau akan mampus  tak lama kata  gd  dengan  dia juga kunci bilik itu dan tutup  semua lampu  biar kan icon terbuka.rumah itu seperti rumah tiada orang  dan menakutkan.mereka buat macam  supaya orang  tak dapat selamatkan  namjoon.namjoon tidak diberi  makan membuat dia sakit perut ditidak boleh gerakan kerusi roda nya sendiri atau gerakan  apa apa dia seperti patung  tak boleh nak bergerak.

Talifon nya ada disebelah nya tetapi tak boleh  nak ambil tangan  nya sendiri  pun tak boleh  nak gerak.
Dia rasa sedih kenapa dia perlu hidup  tersesak bergini dia terus berusaha tapi  tidak berjaya.

Teamboygirl  berusaha cari lokasi namjoon  tapi  tak berjaya  mereka sangat risau kan namjoon polis juga membantu semua ahli boygirl diberi tugas cara untk mencari namjoon  mereka cari  dengan bermcam cara ada yang guna technology dan tenaga.

Malam hujan denhan lebat sekali salji mula turun cuaca 98% sangat sejuk namjoon mengigil  kerana terlalu kerana perempuan itu buka sangat sejuk.disebabkan terlalu  sejuk dia pun te****ng air k***l setiap  1 jam dia tidak  boleh buat apa  apa bukan itu saja dia dah terbuang n***s  big
Seluar  habis  basah lecun dan berwarna coklat dia tahu dia akan kena marah dan kena pukul dengan  isteri tak diiktiraf nya.

Note:jisoo betina  tak gun dan gd jantan sial itu akan ke luar negara esok hari nya bukan hari ini

Pukul 4 pagi baru  si betina itu balik  dan masuk masuk je ada bau aduh ini mesti si menyusahkan  itu yang buat  aduh lantak lah dia terus  masuk ke bilik nya dan tak hiraukan  suami palsunya yang berada  dalam bilik.
Si betina tu baru nak tido dia dengar suara seseorang  memanggil  nya siapa lagi kalau bukan  orang  yag berpura pura suka padahal mahu ambil harta nya saja.

Dia memakai penutup  hidung  supaya dia tak bau benda busuk apa kau nak ha aku nak tido faham  tak esok aku dan gd akan ke us untuk bercuti dan kami akan tido bersama Faham kau ingat aku nak bawa kau jangan  minpi lah kau akan menyusan aku je faham kau ingat  yea aku kahwin dengan  kau sebab nak kikis  duit kau Je bukan sebab aku suka kau siapa  je suka lelaki c***t macam kau.kau patut sedar diri aku  tak ingin nak basuh n****s kau jijik faham tak kata betina itu lagi

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now