30🐨🐰

15 3 0
                                    

Syarikat  Kim hit entertaiment  adalah  syarikat  yang terbesar di dunia tetapi di Korea syarikat  sama besar dengan pesaing dan musuh mereka iaitu syarikat  kakao jadi hari ini   syarikat saham  korea akan tentukan dengan siapa mereka nak  kerjasama dan mahu pilih jadi pemegang  saham atau menjual saham  kepada syarikat  sama ada syarikat  Kim hit entertaiment  atau syarikat  kakao Pemilik syarikat korea terbesar adalah Jin do Jun Pemilik syarikat sayang yang terbesar yang juga cucu  kepada pengerusi Jin do gi mendiang atuk serah kepada  cucunya sebab atok nya tahu cucu  boleh di harap  syarikat  itu adalah syarikat  yang ramai mahu kerjasama  kerana syarikat  itu adalah syarikat  yang mengamalkan cara betul untk  bisnes.

Nam  kami yakin tuan do Jun akan kerjasama dengan syarikat  kita kata Jin.baik terima kepada semua  ketua syarikat syarikat  yang hadir saya akan mengumumkan  dengan siapa saya nak kerjasama  dan jual jadi antara  pemegang saham 50% syarikat  ini setelah  berbincang  saya akan bekerjasama  dengan pengerusi  kim hit entertaiment  iaitu  Kim namjoon  saya tak akan sekali  memilih  syarikat  kakao kerana  mereka adalah antara musuh kami saya tahu uncle pernah  jual kepada mereka sebelum  saya ambil alih syarikat  ini tetapi apabila saya tahu siapa mereka sebenarnya  saya tak akan  kerjasama lagi dengan syarikat  itu saya tak nak ulang kesilapan orang orang bodoh  kata do Jun.jadi tahniah kata dojun kepada Kim namjoon  thank uncle sebab terima kerjasama kami kata namjoon.

Tak ada hal ini juga apa yang mendiang atok uncle  mahu kata dojun.
Nampak ada orang tak puas hati kata yoongi.secara rasmi Kim hit entertaiment  ada syarikat  kedua terbesar yang pertama ada soyang kakao entertaiment  jatuh 3 anak tangga.kim hit  entertaiment  dan soyang  entertaiment  kerjasama mahu jatuhkan syarikat  rasuah kejam bernama kakao yang  ada banyak anak syarikat  dan 3 anak syarikat  besar the blackbabel  hampir nak muflis kata  namjoon

Tak guna  derang tolak  kerjasama dengan kita kata gd mereka memang cari nahas kata gd lagi habis  bos ada rancangan  tanya top nanti aku fikir kata gd.esok nya masuk ke office nampak kita  bisnes  sudah meningkat  95 peratus kata Jin wow bagus ini semua sebab uncle do Jun  dia yang bantu kita.namjoon jungkook  tak tahu yang do Jun itu adalah ayah saudara  mereka.

Tapi kan kook  macam pernah nampak uncle do Jun  kata jungkook hyung rasa begitu mungkin pelanduk 7 serupa kook kata namjoon  Hehehe bincang  apa tu tanya jhope hmm pasal uncle do Jun macam penah  jumpa dia tapi lupa kata mana kata namjoon  oooo mungkin korang  mimpi kot  kata jhope dah jumpa maklumat uncle kami yang joon suruh cari tanya namjoon  belum  kata jhope  jangan risau nanti kalau  dah jumpa aku bagitau kata jhope.

Kook macam kook dengan perempuan  tu tanya namjoon macam tu je lah hyung tahu kook cinta kan perempuan  lain kook  kahwin dengan betina tu sebab bayi yang tak bersalah yang ada dalam perut  tu walaupun  kook tahu bukan anak kook daripada di bunuh anak yang tak bersalah baik kook kahwin dengan secara kontrak dia beranak je kook akan ceraikan dia kahwin  dengan jiah kata jungkook dan anak tu kami yang jaga kata jungkook.
Bagus lah begitu kata namjoon

Kook kalau hyung dah tak ada atau sakit terlantar kook jaga syarikat  dengan pasukan  kita yang lain kata namjoon apa hyung cakap ni kata jungkook  kook masa depan kita tak tahu kita macam mana sama ada sakit atau sihat kata namjoon. Jujur dengan kook hyung ada sakit ke tanya jungkook  nanti kook  tahu lah kata namjoon  lepas dia tersenyum

Bersambung

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now