Wow steak dah sampai kata jimin cepat dah lapar ni kata Jin.hyung memang sentiasa lapar tapi tak gemuk pun kata Taehyung diam lah alien kalau tae alien hyung adalah hyung alien hahahah.dah dah benda kecik pun nak gaduh kata chenyeol.opocot telinga capang Jin melantah.apa ni ejek ejek orang kata chenyeol ala tak sengaja lah kata Jin.
Cis tak guna macam mana aku nak teruskan rancangan aku kata jisoo dengan marah ala kau ceroboh lah masuk villa mereka tu kata rose kau gila villa derang macam kubu askar tao keselamatan ketat gila memang tak boleh nak masuk kata jisoo.hmmm rasa i tahu nak buat apa sayang kata top ooo you apa you nak buat kita culik saja lah dia kata top i ada pakar yang boleh culik orang bukan susah nak culik orang sakit kronik tu kata top lagi.
Hmmm bagus juga nanti boleh lah kurung dia dalam stor tu tapi kita juga kena culik 1 nurse untuk uruskan dia kata jisoo betul tu sayang pandai pun jom masuk bilik i akan bayar 1 bilion dekat you kata top hmmm ok tapi jangan kasar kasar ok i tahu lah sayang macam tak biasa pulak dengan i kata top akan bapak babi(perogol wanita muda)
Ok lepas ni kita nak buat apa tanya jimin ha kita buat bodoh kata yoongi semua baling bantal dekat yoongi kenapa kenapa apa salah aku tanya yoongi.hyung tak lawak kata jimin.yea lah apa apa je lah kata yoongi.malu lah tu kata jimin saja nak menyakat hyung nya sorang dah dah lah jimjn makin merah muka yoongi hyung kata jhope lepas tu dia gelak yang lain ikut gelak termasuk si chenyeol aka happy virus
Haih apa kita nak buat hari ini kalau lah namjoon hyung dah sedar mesti dia ada idea kata Taehyung hmm jungkook ada idea hyung selalu ajak main game ini iaitu jutawan dermawan game ni boleh beli tanah dekat mana Mana negara nak tak cadang jungkook hmm boleh jungkook dah lama tak main macam ni siapa kalah kena belanja Starbucks untk semua orang kata jungkook semua sudah setuju mereka pun main game ni boleh main ramai orang
Nak jadi bank je kata yoongi ok memang kook nak hyung jadi bank sebab hyung lenjaga account kata jungkook mereka main dengan gembira bilik namjoon besar so mereka dekat situ sambil tengok movie makan makanan ringan dengar lagu bts twice txt enhypen redvelvet nct dan exo lagu paling Best fake love comel tao yang member bts nama jimin tu kata jimin tu lah macam muka kau tapi si v tu lagi handsome jangan merepek yang nama Jin lagi handsome tak lah nama hobi tu lah kata jhope yang comel adalah nama suga tu tak tak yang handsome rm dan jungkook kata jungkook dah lah tu gaduh dan puji diri sendiri kata jinyoung ooook sorry kata Jin.
Wei aku nak bagitau kata yoongi apa dia tanya jhope dengan gembira dan tak sabar nak dengar korang tahu kuda unicorn apa pandai menari tanya yoongi ala senang my little pony kata jhope jawapan nya ada kau lah hobi hahajajjajaj semua krik kerik.....kenapa tak lawak ke tanya yoongi.memang tak lawak langsung kata jimin.
Korang nampak kai hyung tanya jimin entah tak nampak lah haih dah lawak curi chim makanan dasar orang minyak sexy nasib handsome kata kai.
Hmmm 1,2 dan 3 mana kai tanya do tak tahu kami pun tegah cari dia kenapa hyung cari dia tanya sehun ni ha kuali hyung patah kata do ala senang je nak buat kai hyung muncul tengok wowo ada perempuan sexy lah hmmm Hot kata jimin automatik kai keluar dari bawah sofa ha tu kai hyung dah jumpa kata jimin wow bijak Park jimin hyung kata jungkook biasa lah adik min yoongi mesti lah bijak kata yoongi
YOU ARE READING
NAMKOOK BTS With 5 Member BTS Lain STORY
Non-FictionKim.Namjoon 25 tahun dan jeon jungkook 23 tahun adalah adik beradik tiri tetapi mereka saling menyayangi jungkook sangat sayang pada hyung nya jungkook adalah pelajar universiti seoul bersama 2 kawan baik nya yang tua setahun dengan nya iaitu Ki...