51🐨🐰

7 2 0
                                    

Kau ni kenapa  lambat sangat  kau tahu si lelaki cc  dan melepas cair pulak najis dka pergi basuh sekarang kata hanni.ba..baik kata nurse lelaki dia mandi kan dan bersihkan  namjoon  15 minit selesai.lain kali kalau nak melepas bagitau kata hanni dia menolak kepala namjoon  dengan kasar.dr kenapa buat macan dr tahu tuan muda sakit dia tak boleh bercakap dan pergi sendiri ke toilet untk membuang  kata nurse lelaki itu

Aku tau lah bodoh  kata hanni dengan sombong dr palsu(hanni/jis00)dia dapat  idea umtk berlakon seperti dia lah yang susah jaga namjoon  padahal hanya dera namjoon  dan ambil kesempatan saja.petang itu team boygirl  semua dah balik dari mesyuarat.oo namjoon  dah mandi bagus  kerja awak berdua.tuan muda tuan tahu lelaki dera tuan Kim dia menipu kata nurse lelaki sengaja bagi makan ramen minum kopi dan lain lain tuan muda dia juga lempang saya untk lindungi  tuan Kim tapi  hanni.namjoon nak bagitau  sesuatu tetapi tidak boleh/mampu.

Tuan muda itu semua tipu dia fitnah saya kata nurse lelaki itu awak diam awak di pecat keluar dari rumah ini pegawal  bawa penjahat ke  balai biar dia masuk dalam penjara  kata Jin.awak ok kan tanya Jin yea saya akan buat apa saja untk lindungi  tuan Kim sebab saya dah jatuh cinta tuan Kim kata hanni hmm ok lah kami akan satu kan kamu berdua kata Jin.koom setuju tanya Jin kalau itu yang baik untk namjoon  hyung  kook  setuju kata jungkook

Nanti awak  ikut kami  balik ke seoul awak boleh terus nikah dan akan sah jadi isteri namjoon  tapi jangan risau kami juga kan tolong  awak jaga namjoon  kata taemin.tapi saya nak duduk berdua boleh kan tanya hanni boleh je kami akan  datang  melawat kata jungkook  mereka tak tahu niat sebenar hanni.hyung tengok  hanni suka hyung dia sanggup jaga hyung kata jungkook.namjoon ingin bagitau sesuatu tetapi tak mampu dia tidak dengan hanni  kerana hanni memukul dan membuat macam macam pada nya.

Jom kami hantar awak balik kata jhope jimin,jhope dan taemin hantar hanni bakik ke kondonya yang mereka sediakan.ok hyung 5 hari ni kami cuti lepas tu Isnin minggu depan kita balik seoul ok balik rumah nanti hyung boleh sambung rehat kat sana kata jungkook.lagi si jis00 pergi tempat bomoh dia mahu namjoon  tak ingat yang diri nya jahat dan akan sentiasa mahu bersama dan dengar cakap nya dan bomoh setuju.dia keluar  bersama top hi sayang ooo datang kenapa lambat alah biasa lah kata jis00 macam kerja hari ini hmm ok lah juga mereka semua percaya i ni baik sampai pecat nurse  yang nampak i buat apa kat namjoon   mereka juga percaya i suka namjoon  dan nak kahwin dengan namjoon  padahal i nak duit dia je i kahwin dia pun kita tetap akan keluar bersama jika dia bersama i boleh lah i sesak dia kata jis00 hmm bagus juga tu  i juga akan tolong  you sesak dia.dua minggu mereka akan ada  kerja di luar negara  3 minggu  so boleh kita sesak nya kata jis00 mereka berdua ketawa jahat.

Kenapa ni hyung tanya jungkook  kepada namjoon.kook jangan risau nanti walaupun hyung dah kahwin  kami akan melawat dekat kondo hyung ok lagi hannii bakal isteri hyung baik dia juga dr dia akan jadi isteri yang baik dan jaga hyung kata jungkook
Namjoon cuba panggil  yang lain tapi mereka tak boleh berdengar  ok jom masuk tido.vminkook bawa namjoon  ke bilik nya ok hyung good night  kata jungkook.sweet dream kata Taehyung  mimpi chim kata jimin mereka tutup lampu dan pintu.jin dan jhope semua ucap good night dekat namjoon termasuk eunwoo  minho dan taemin.

Yoongi masuk bilik namjoon  dia mahu faham apa yang namjoon  mahu bagitau sebab dari tadi dia perasan namjoon  mahu bagitau  sesuatu selepas je nurse lelaki  kena pecat namjoon  macam tak suka dia kena pecat  yoongi mahu tahu apa yang berlaku.joon hyung nak tanya ni hanni ke yang jahat tanya yoongi  tak apa joon hyung akan siasat kata yoongi

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now