19🐨🐰

8 3 0
                                    

Skip 2 minggu  kemudian

Namjoon sudah sihat dia dah boleh masuk pejabat semula dan bekerja seperti biasa tapi pada waktu yang sama dia tetap risau kan jungkook  sudah hampir 3 bulan jungkook dan dia tak bersama dia sangat risau selalu tido akan sebut nama dia bila call tapi jungkook tak angkat.dia dapat satu gambar jungkook  bersama perempuan  yang dia kenal dia tahu apa perempuan  tu nak buat.

Hyung kita kena ke tempat jungkook  dia dalam bahaya dia bersama perempuan  tak guna kata namjoon dengan penuh kerisauan  mana nam tahu  tanya Jin ini dia kata namjoon ok jom kita pergi sekarang kata yoongi semua sediakan kereta saya kata namjoon  baik bos kata Mark.jungkook namjoon nampak jungkook dari jauh  jungkook nampak dan dengar suara yang dia sangat rindu iaitu namjoon  hyung.

Dia memang nak balik dan minta maaf dia menyesal apa dia dah buat dengan namjoon.namjoon berlari ke arah jungkook  mereka berdua  berpelukan  seseorang  yang jahat nampak kebahagiaan mereka dia sakit hati dia hidup kereta dan memandu dengan laju mahu langgar namjoon dan jungkook namjoon  perasan dia tolak jungkook ke tepi dan namjoon di langgar oleh seorang  pemandu gila jungkook  menjerit nama namjon yang lain semua terkejut jungkk ke arah namjoon hyung jungkook  dah menangis.

Kookie....hyung gembira  dapat jumpa kook balik kata namjoon  maaf kan hyung  sebab gagal jadi hyung yang baik kata namjoon  tak hyung tak kook yang patut minta maaf sebab buat hyung risau dan kecewa kata jungkook jhope sudah calla anbulan Jin semua memeluk jungkook.hyung dia menyesal apa dia dah buat dia tak kehilangan  hyung nya kook sabar kook kata Jin dia menangis ambulan pun sampai jungkook menemani namjoon  di dalam ambulan  kami akan ikut dari belakang kata jimin.

Sampai je hospital  maaf tuan muda tunggu kata dr tapi saya nak teman hyung saya tuan tolong  faham kami akan buat yang terbaik kata dr kook duduk sini kita tunggu kata Jin sekarang  kat dah puas hati kata yoongi ini yang kau nak kan kata de.gan marah.yoongi dah lah tu kata Jin.hyung dia  yang punca namjoon kena langgar kalau dia tak buat perangai tak akan jadi macam ni kata yoongi hyung setiap hari sebut nama dia apa dia  buat masa hyung deman kat hopsital  dia berfoya foya  dengan perempuan mana entah kata yoongi.

Yoongi  nak tumbuk jk tetapi ditahan oleh Jin dah lah tu yoongi dia dah mengaku kesalahan  nya kan dia dah menyesal kata Jin tak apa hyung memang salah kook yang salah terpengaruh  dengan geng bobby sampai lupa kawan  lupa keluarga kata jungkook  lepas tu curang dengan adik aku kata jhope  kau patut bersyukur  aku tak bagitau yeri apa kau dah buat kat belakang dia tido dengan perempuan  lain kata jhope.

Tak hyung kami tak tido sama hanya dalam rumah sama tapi  bilik lain dia yang nak tumpang  rumah kook pun bagi lah kata jungkook habis macam mana dia boleh mengandung  tanya jhope  itu bukan  anak kook itu anak gd kata jungkook  kook  sendiri mereka berdua pernah tido hotel yang sama kata jungkook dia sengaja nak paksa kook kahwin dengan dia kata jungkook  lagi
Bersambung

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now