1 minggu kemudian mereka semua sudah pulang ke seoul bawa si perempuan tak guna tu sekali mereka akan langsung kan perkahwinan namjoon dan hanni.ok hyung jom kook bawa masuk bilik kata jungkook.oppa saya nak suapkan tuan Kim makan saya nak berlatih nanti kan saya nak jadi isteri dia kata hanni ok boleh je apa apa panggil. Hyung kook turun bawah yea kata jungkook.
Hanni pastikan jungkook betul betul turun bawah dia tutup pintu dan kunciLepas kau kahwin dengan aku akan kikis duit jangan risau duit kau tak akan habis dan aku akan jadi kan kau hamba aku kata hanni.dia ada ketak sesuatu dalam bubur itu.cepat buka mulut kata hanni dengan kasar.bagus makan pun jangan kau keluarkan telang kau tu dah lah susah aku dan semua orang lepas tu nak berdegil kata hanni.lepas dia pun turun ke bawah.ooo dah habis bagi namjoon makan ubat dah bagi tanya Jin dah oppa kata hanni padahal dia tidak bagi ubat pun.namjoon tengah kesakitan tapi mereka tak tahu namjoon tengah tahan sakit.hanya namjoon saja dapat rasai kerana dia tak makan ubat.
Ok joon masa untuk mandi kata Jin dia bersihkan namjoon dan bantu pakai baju tido dan seluar tido ok joon baring ok esok hari yang buat joon gembira kerana esok joon dan hanni akan jadi suami isteri kata Jin.bukan kami tak jaga joon kamu berdua suka sama suka jadi kami satu kan walaupun joon dah kahwin kami tetap jaga joon hanni kan dr dia akan jaga joon dengan baik kata Jin.hanni awak balik esok jangan lupa kata Jin.mesti lah oppa tak akan saya lupa kata hanni.
Esok pagi nya semua bangun awal dan Jin,minho dan taemin bantu namjoon bersiap ok jurunikah dah datang.ok tuan boleh naik ke atas lagi pun pengantin lelaki ada kat atas tuan tahu kan keadaan nya kata minho ok saya faham kata jurunikah 1 jam namjoon dan hanni sudah sah jadi suami isteri hujung minggu hari bersanding.mereka nikah di rumah mereka sendiri rumah namjoon sendiri ok nikmati kamu berdua kami ada kerja kata Jin joon nanti kami datang ok rumah lagi rumah joon depan rumah kami je kata Jin.hyung kook akan sentiasa mawat hyung kata jungkook.
Nona berbahagia dengan namjoon hyung kata jimin.jaga hyung kami baik baik kata Taehyung jaga namjoon kata jhope.aku akan memerhati kan kau kata yoongi.ok lah kami pergi malam kami datang kita buat parti untuk raikan nya kata Jin.ok oppa thank atas semua nya kata hanni.semua sudah pergi namjoon berada di atas.akhirnya dia jadi milik aku kata jis00.mark jaemin yea cik muda kamu berdua pergi makan malam datang lah ok kata hanni baik cik muda.
Dia pun naik ke atas dan tunjuk muka sebenarnya dia pakai topeng menyamar.haih akhirnya kau jadi milik aku kata jis00 apa kau nak cakap sakit so apa kau kisah dah aku nak tido dia biar kan namjoon begitu saja.dia tak boleh talifon sesiapa.malam hari pulak jis00 pergi ke parti dia tinggalkan namjoon dan kunci semua pintu.eh namjoon hyung tak datang tanya jimin.namjoon dia dah tido makan ubat tipu hanni.padahal dia suruh bodyguard nya yang jahat kejam itu jaga namjoon dan sesak namjoon. Apa kita nak buat dengan dia tanya bodyguard 1 kita buat je apa apa kata bodyguard 2
Hi tuan muda kenapa sakit kesian hahahahah mereka gelak nak ubat mereka bagi ubat yang buat namjoon bertambah sakit.keluar darah padan muka lepas mereka keluar dari rumah tu selepas selesai kerja mereka biar namjoon sesak nafas sepatutnya mereka perlu bagi ubat tapi mereka jahat so mereka tak buat begitu sudah 5 jam namjoon dan keadaan sesak nafas dan kesakitan
7 jam kemudian jis00 balik dia terus masuk tido esok nak keluar dengan gd rakan subahat nya jantan yang dia buat projek dan untk kena kan namjoon.Tengah si betina tido nyenyak(jis00) dengar bunyi sesuatu.aduh siapa ganggu aku tido ni mesti lelaki cc tu aku nak tido pun tak boleh. Dia masuk bilik namjoon kau nak apa nak makan tak payah nanti kau melepas kata jis00 dia ambil jarum dan cucuk ubat tido dengan kasar bagus pengsan pun kacau aku tido je kata betina babi itu
Dah lah mereka menyusahkan aku nak minta macam macam pulak kata betina sial itu
YOU ARE READING
NAMKOOK BTS With 5 Member BTS Lain STORY
Non-FictionKim.Namjoon 25 tahun dan jeon jungkook 23 tahun adalah adik beradik tiri tetapi mereka saling menyayangi jungkook sangat sayang pada hyung nya jungkook adalah pelajar universiti seoul bersama 2 kawan baik nya yang tua setahun dengan nya iaitu Ki...