Selepas menolong namjoon untk baring di atas katil dr dah pesan namjoon tk boleh duduk lama lama nanti badan nya sakit.kejap yea hyung susun barang joon kata Jin.semua barang joon dah Lengkap joon rehat lah hyung buka kan tv joon tengok movie ni joon memang suka tengok kata Jin lagi.Hyung panggil namjoon yea joonie ada apa nak hyung tolong kr tanya Jin.kalau nam dah tak ada tolong jaga jungkook nam ni bukan hyung yang baik kata Namjoon.
Kenapa nam cakap macam tanya Jin.hyung tengok nam sekarang apabila jungkook dah kahwin dengan heri dia mesti akan tumpu kan perhatian terhadap rumah tangga hyung dah kahwin nanti hyunh tumpu dekat isteri hyung kan jadi baik nam pergi dulu kamu semua akan bahagian tanpa nam sekurang kurangnya dah tak ada orang akan menyusahkan kamu dan kamu semua tak perlu risau lagi kata Namjoon.
Lagi sakit nam tak boleh sembuh jadi nam rasa baik nam pergi daripada menyusahkan orang yang semua orang yang nam sayang kata namjoon tak joon tak hyung akan tetap bersama nam lagi hyung tak ada gf pun hyung masih single kata Jin.tak akan lah orang handsome macam hyung tak ada gf hyung kan sempurna lain nam ni kata namjoon
Jungkook dengar perbualan antara namjoon dan Jin.hyung dah boleh bercakap tanya jungkook yea kook sejak seminggu lalu saja nak bagi kejutan dekat kook dengan yang lain kata Jin maksudnya hyung dah tahu tanya jungkook yup jawab Jin.hyung walaupun terjadi kook akan jaga hyung walaupun kook dah kahwin dengan yeri jika kami ada jodoh kata jungkook. Tak akan kook nak tinggalkan hyung kata jungkook
Tapi hyung hanya menyusahkan kook je nanti yeri tak selesa pulak kook asik jaga hyung je nanti mesti dia sedih kata namjoon.Apa yang hyung nak tengok kamu semua bahagia sebelum hyung pergi kata namjoon tak hyung tak jangan cakap macam tu tanpa hyung kook tak semangat dan gembira kata jungkook.selepas itu namjoon tertidur mungkin kesan ubat nya kook ok tanya Jin yea kook ok lah kook nak main game hyung jaga namjoon hyung esok kook pulak kata jungkook yea hyung tahu lah kata Jin.
Esok nya Jin sudah siapkan sarapan pagi yea lah siapa lagi nak siapkan sarapan selalu nya harmoni kim yang buat tapi sebab dia terpaksa balik kampung atas uruskan peribadi dia lh yang kena buat sarapan dia atau jhope nak harap kan si min cat tu sampai tahun depan dia tak buat maknae line kau jadi nya eunwoo boleh di harap juga selalu nya namjoon akan tolong nya tapi sebab keadaan namjoon tak mengizinkan dia buat lah sorang sorang dia rindu kan namjoon walaupun selalu gaduh tapi dia seronok.
Semua cepat turun sarapan dah siap kata jin hanya mereka je ada y
Appa omma uncle semua ada di Amerika atas uruskan kerja sebab itu semua bangun lambat dia dan namjoon antara orang yang akan bangun awal.nam jom hyung lap badan nam lepas tu kita sarapan kata Jin.selepas 30 minit semua dah turun kecuali yoongi yang susah gila nak bangun yea kah time cuti ni lah nak bangun lambat Jin bukan apa nanti tak pasal pasal yang lain habiskan makanan derang kalau bab makan Mana nak tinggalkan untk orang lain.
YOU ARE READING
NAMKOOK BTS With 5 Member BTS Lain STORY
No FicciónKim.Namjoon 25 tahun dan jeon jungkook 23 tahun adalah adik beradik tiri tetapi mereka saling menyayangi jungkook sangat sayang pada hyung nya jungkook adalah pelajar universiti seoul bersama 2 kawan baik nya yang tua setahun dengan nya iaitu Ki...