53🐨🐰

10 2 0
                                    

Esok nya seperti biasa betina sial itu ji*00 akan ke tempat kerja  haram nya nak tinggalkan  namjoon  begitu saja nasib baik  ada dr yang menjaga nya datang ke rumah dia  masuk tengok tuan muda  Kim(namjoon)sudah terbaring  di atas lantai  keadaan yang sangat lemah apabila dia memeriksa.
Tuan Kim saya akan bawa tuan muda ke hospital  kata dr itu dia ada memasang cctv atas arahan tuan yoongi.apabila dia tengok cctv apa yang berlaku malam tadi  terus dia marah dan terus bagitau  dekat yoongi

Oo hoshi kenapa call hyung  ni ada apa apa maklumat  ada bos tuan tengok video yang saya bagi tu rasa nya  tuan muda Kim dia baik kan tidak makan ubat dan makan satu hari membuat dia lemah  saya rasa tak elok jika dia terus dengan perempuan  jahat.perempuan kahwin dengan tuan muda hanya untuk duit bukan  sebab nak duit dia juga adalah dr palsu dan nama sebenarnya  adalah jis00 bukan  hanni dia menyamar sahaja

Jisung ada bagi maklumat  tentang perempuan tu tuan saya akan bawa tuan Kim ke hospital jadi tuan tolong bagitau yang lain dengan bukti sekali kata dr bernama seojon itu ok baik thank seojon ucap yoongi tak guna punya perempuan  berani kau buat kawan baik aku adik aku macam.tu kata yoongi dalam hati dia ke pejabat Jin.yoongi kenapa tak ketuk dulu tanya Jin maaf hyung ada kecemasan tengok dan baca kata yoongi.

Apa dia maksud nya perempuan  bernama hanni  tu adalah penyamar  dan mahu bunuh namjoon  dan juga mahu hartanya  kata Jin  yea hyung betul kata yoongi cis kita dah kena tipu dengan perempuan  murah itu jika namjoon  terus bersama perempuan  itu mungkin  perempuan akan cuba buat apa saja supaya namjoon  tersesak kita kena buat mesyuarat  hyung bagitau bang pd  dan yang lain untk bagitau benda penting  kita kena bagitau jungkook  kata Jin.

Sampai je hospital  namjoon  terus dirawat di bilik kecemasan.jungkook dan yeri sudah sampai ke hospital
Hyung hyung  mana namjoon  hyung  tanya jungkook  dengan risau sabar kook dr tengah merawat  selepas 10 minit dr pun keluar.dr macam mana dengan hyung saya tanya jungkook  jangna risau tuan muda tak apa apa cuma agak lemah keran tak makan ubat dan makan kata dr lagi.

Tunggu tuan muda sedar kata dr jungkook dan yang lain pun masuk ke wad namjoon.hyung  kook minta maaf kalau kook dia jahat hyung tak akan  jadi macam kata junkook dia rasa sangat besalah apabila  kahwin kan hyung nya dengan perempuan  jahat itu  dia tidak tahu perempuan itu jahat kook akan jaga hyung semula kook akan  suruh perempuan itu tinggalkan  hyung jangan risau kook kami akan tolong juga lata Jin perempuan itu dengan  tak tahu malu datang ke hospital.

Apa kau buat kat sini ha tanya  yoongi  dengan sangat marah nak melawat suami lah kata hanni/jisoo dengan  selamba nya kau ni memang  tak tahu malu ke ha kau punca namjoon  jadi macam tu ingat  aku tak tahu apa yang kau dah  buat dan ingat aku tak tahu kau ada penyamar kata yoongi  baik kau  belah kau akan bercerai dengan namjoon aku akan settle kan faham kata yoongi lagi
Bersambung

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now