58🐨🐰

12 2 0
                                    

Cepat aku dapat maklumat  dari spy aku yang gd suruh orang  kanan nya bobby bakar rumah yang mereka kurung namjoon  dan gd juga telah letak bom kita cepat kata taemin. Mereka memanggil  Bomba,polis dan ambulan untuk datang  ke lokasi  rumah yang mereka kurung namjoon.

Bobby sudah  buat kerja nya dia letak minyak seluru rumah itu termasuk bilik namjoon.dan dia sudah nyalakan api bye bye kata  bobby kepada namjoon. Namjoon terbangun dia terbau terbakar  dia cuba  minta tolong  tetapi mulut seperti di jahit tak boleh nak keluar suara nya.

Hyung rumah dah terbakar kata jimin Namjoon  hyung ada kat dalam jungkook  ingin masuk  tapi di halang  hyung kenapa tak boleh namjoon  hyung kat dalam kata jungkook  biar hyung je selamatkan  kata yoongi 
Bomba,polis dan ambulan sudah  sampai pasukan  penghapus bom pun ada yoongi masuk ke dalam api belum  berebak lagi dia mencari Namjoon  dia sudah  tahu namjoon  di mana

Joon hyung  datang kata yoongi dia angkat namjoon letak atas wechair dan bawa namjoon  keluar tuan saya tolong  kata seorang  anggota  Bomba itu  dan 30 minit kemudian  yoongi dan namjoon  keluar dari rumah  yang terbakar teruk dan 1,2,3 bom meletup  semua  cari tempat selamat kata  yoongi namjoon  di bawa ke hospital.

Saya nak awak semua kata ada seorang  mangsa pesakit kronik terkorba dalam rumah ini boleh baik tuan muda min saya ikut arah kata semua ketua  anggota  polis,Bomba dan pasukan  penghapus bom.yoongi gembira dapat selamatkan  namjoon  dan namjoon terselamat.bos rumah dah hagus terbakar  dan dalam  artikel ada seorang  mati kata bobby bagus dia sudah  tiada hahhah kata gd padahal namjoon  masih hidup  kesian  kena tipu hahaha.

Di hospital  namjooon di bawa bilik kecemasan.45 minit  kemudian  dr pun keluar  Dr macam keadaan namjoon Dr tolong Dr bagitau kami kata Jin keadaan  nya parah pesakit mengelami  trauma kerana takut  dan terkejut.itu setakat yang saya boleh bagitau kata dr hanya  2 saja boleh melawat nya kata dr itu lagi.ini semua si  tak guna punya kerja kata yoongi kita kena cari  dia sampai lubang cacing kata yoongi lagi

Betul tu hyung mereka memang sengaja buat namjoon  macam tu mereka memang nak bunuh namjoon  hyung kata jungkook  nasib yoongi hyung dapat selamatkan namjoon  hyung thank yoongi hyung kalau  tak ada hyung mungkin kook dah kehilangan  namjoon  hyung dan kook akan salah kan diri sendiri dan tak dapat maafkan diri kook sebab tak jaga hyung dengan betul.

Namjoon hyung banyak berkorban untuk kook apa yang kook dia akan sentiasa  bagi dan dia tak kisah kalau kook marah kook menyesal sebab  pernah tinggalkan  namjoon  hyung sebab terpegaruh dengan  si tak guna  itu kata jungkook  dah lah tu jungkook  namjoon mesti dah maafkan kook dia sayang kook sebab kook adik dia kata jhope.kook pulak yang kena jaga hyung walauapapun terjadi kook akan jaga namjoon  hyung  hingga  akhir  hayat kook Akan sentiasa bersama namjoon  hyung.kook nak tebus kesalahan  kook sebelum  ni.

Kook minta maaf kan kamu semua terutama tae hyung dan chim hyung sebab tak dengar nasihat hyung berdua kook menyesal kata jungkook dah kook kami dah maaf kan kook kata vmin betul hyung semua sudah  maafkan kook kata Jin mereka semua berpelukan

Bersambung

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now