22🐨🐰

12 4 0
                                    

7 minggu kemudian
Jungkook dan betina tak guna tu(jennie) dah berkahwin  ok aku dah kahwin dengan kau kata jungkook dia tak gembira langsung  manakala perempuan itu gembira tanpa rasa bersalah langsung sayang you nak ke mana tanya betina itu  aku nak ke hospital lah apa lagi lepas tu aku  baik rumah aku kata jungkook  you asik asik pergi sana tak habis² dengan awak punya hyung entah²dia dah belum Sempat si betina nak habis cakap jungkook dah  lempang  betina itu.

Dengar  sini kau patut  bersyukur  aku ni nak kahwin dengan kau ikut  kan hati aku tak nak kahwin dengan kau sebab bukan salah aku pun tapi disebabkan  aku kesian dengan bayi tak bersalah aku rela kahwin dengan kau patut ingat ini rumah aku dan juga  hyung aku kalau tak ada hyung kau aku letak kat rumah orang gila faham kata jungkook kau kahwin dengan dan kau kena terima hyung aku dah kawan kau yang sejenis kau tu dah datang kata jungkook.

Jungkook dapat panggilan dari jimin  yang hyung nya dah sedar tetapi hmm
Jungkook happy namjoon  hyung dah sedar.hyung  kook datang ni kata jungkook si...apa kau..ni siapa...kamu semua itu buat jungkook  terkejut walaupun  namjoon  sudah sedar tetapi dia tak ingat  sesiapa.nampak tuan  muda mengelami  amnesia kata dr.
Jadi kamu semua boleh bantu dia ingat semula dengan syarat  jangan memaksa nya bagi dia ingat Perlahan lahan kata dr.

Aku kata keluar aku tak kenal kamu semua kata namjoon.nam ini kami Jin hyung  yoongi jhope jimin tae ini adik joon jungkook  kata Jin.aku tak ingat pergi keluar kata namjoon  nurse dr masuk ke wad namjoon kamu semua keluar  sebentar arah dr.tuan muda bertenang kata dr cepat cucuk dia kata dr namjoon pengsan  biar kan dia rehat
Pesakit perlu bertenang  dia perlu kan masa kata dr kamu semua boleh melawat dia saya harap kamu semua faham keadaan nya dan bersabar lah kata dr.

Jungkook kenapa ni tanya Jin hyung ini semua salah kook kalau kook tak buat hal tak lari dari rumah dan ikut kan hati kook ni hyung tak akan jadi macam ni kata jungkook  dah kook dah jangan nangis kook tak salah pun kata Jin betul ini telah dirancang  supaya kook di persalahkan  memang ada yang sengaja buat begini  supaya kook dengan namjoon  saling benci kata yoongi.

Mana hyung tahu tanya jimin pemberi maklumat hyung dan pihak polis bagitau polis dah siasat memang kemalangan itu di sengaja kan sebenar mereka nak bunuh tapi tak dapat  kata yoongi. Tapi mereka tahu lagi lagi yang merancang  mungkin perempuan  tu terlibat sebab hyung  tak kisah kook kahwin dengan perempuan  tu kook kena perangkap kata yoongi perangkap macam mana macam ni yoongi berbisik  pada jungkook ooo baik lah kook faham tae jk hoshi eunwo  pun kena tolong  jungkook bahaya dan susah kalau jungkook  je yang buat jangan risau bodyguard  korang termasuk bodyguard  kami dan namjoon akan bantu juga kita kena lebih ramai baru  orang yang buat itu  takut dan mengaku kata  yoongi.

Wow hyung tak sangka min yoongi ni bijak kata jhope mesti lah aku bijak nama pun min yoongi kau baru tahu  jimin setiap puji hyung bijak kata yoongi  bila masa jimin kata hyung bijak eee tolong  sikit jangan nak perasan  kata jimin kantoi hyung menipu  kata jhope yang hyung bijak sangat percaya  kenapa

Bersambung

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now