17🐨🐰

11 3 0
                                    

Sudah 2 minggu  namjoon  di hospital  deman nya masih belum sembuh badan makin panas.setiap dia akan sebut nama jungkook  mereka tak tahu nak buat macam mana mereka faham namjoo merindui adik nya iaitu jungkook  kalau mereka di tempat namjoon  mereka rasa benda yang sama.2 minggu  mereka tak nampak jungkook  dia tidak ke universiti  selama 3 minggu sudah puas Prof semua call dia tidak angkat.

Hari ini namjoon  boleh pulang Jin yoongi jimin jhope dan taehyung menjaga namjoon di rumah nya sebab mereka risau keadaan namjoon lagi pun harmoni kim  pun masih kan busan.jom nam kita balik kata Jin maaf kan joon sebab susah kan kamu semua kata namjoon tak joon tak susah kan  kami tak akan kami nak biar kan jooon tinggal sorang2  dengan keadaan joon  macam ni kata Jin.malam ni omma kim nak masakkan kita lauk yang sedap kata jimin.

Betul tu nam mesti suka mereka dah ada kat umah nam kami akan duduk dengan nam ok lagi kita dah janji kan nak jaga satu sama lain  nanti eunwo woozi hoshi  semua akan datang duduk dengan kita.bagus lagi ramai lagi bagus kata namjoon  kami akan ceria kan hyung.tapi jungkook jangan risau kami akan bawa dia balik juga kata yoongi spy hyung  tengah cari dia kat jeju kata yoongi.suprise nam hari omma ada masakan untuk nam kata puan min omma tahu nam tak suka makan makanan hospital  omma faham kata puan kim pulak.

Thank omma appa dan hyung semua buat ni untk nam susah susah je kata namjoon tak susah pun untk joon hyung akan buat apa saja kata Jin.untk tae tanya Taehyung  kau tu adik  gyung lain namjoon  istimewa kata Jin yea tae faham kata Taehyung  eh baekyun hyung i miss you kata Taehyung  miss  you to sayang kata baekyun  tengok lah tu ngada kata Jin jelaous lah tu dia lebih sayang kan  baek dari hyung  betul tak tae yea sebab hyung bagi apa saja untuk  tae ooo patut duit selalu habis kata suho.tae kenapa kantoi kan kata baekyun  sorry hyung  kata taehy buat muka tata mic.

Eee gedik kan derang kata kai tu lah  hyung  cepat tolong jimin  mana jimin  ada kat pintu yang hyung langgar buat apa kan dah mati  kata jimin mereka main free fire Best ada hyung yang suka main daripada yang asik suka tido  kata jimin padang suga  apa padang²kata  yoongi bila masa jimin padang hyung perasan kata jimin yoongi diam sebab malu hahahaha tahu malu kata kai tu lah selama ni tak tahu malu  kata jimin semua gelak kan suga tengok lah nanti hyung tak nak teman jimin lagi kata yoongi ok tak apa boleh suruh kai huung atau namjoon  hyung teman apa dia teman apa tanya kai teman pergi rumah hantu  jimin nak ajak si kai baik jangan nanti dia yang lari dulu kata chenyeol dia dengan si sehun baekyi sama je penakut kata chenyeol  lagi.

Hhaahah penakut  ejek hoshi kau diam bidak marah jimin  comel kalau hyung  marah kata hoshi yea hyung memang comel tengok lah adik siapa tanya jimin adik kai yoongi tolong  jawab kan hahahau jimin adik kai kata jhope doa saja menyakat jimin ok memang jimjj adik kai hyung  kai pulak krik krik hyung betul kan apa tadinjimjn tanya  yoongi pulak gelak kan jimin hhahaha

Bersambung

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now