21🐨🐰

13 4 0
                                    

Sayang kenapa balik lambat bila kita nak pergi Shopping  barang kahwin kata jennie(betina sial)aku sibuk hyung insiden sekarang dia kat hospital  so aku kena fokus dengan hyung lagi pun dia lagi penting dari kau berapa kali aku nak cakap kita tak payah buat majlis terus nikah ingat kita kahwin  sampai kau lahir kan anak lepas tu aku lepas kan kau faham kata jungkook.aku hari ini tido rumah geng aku so kau aku hanya hantar makanan je kata jungkook.

Wow jk dah sampai kenapa lambat tanya Taehyung  macam tak tahu perempuan  macam macam nak malas nak layan buat sakit kepala je kata jungkook  dah jangan fikir perempuan  tu kat sini kita tennag kan diri dan fokus pada namjoon hyung kata jimin.esok kamu bertiga pergi lah dulu melawat namjoon  kami ada mesyuarat  kata Jin ooo baik lah hyung siapa yang jaga namjoon  hyung  tanya jungkook  jangan risau lah ada bodyguard  dr semua ada yang jaga jangan risau hospital  di jaga dengan ketat kata Jin.

Kenapa kook tanya kata Jin.tak takut perempuan tu cuba bunuh hyung sebab kook lebih sayang hyung  daripada dia hyung tahu kook tetap akan kahwin  dengan yeri kata jungkook  yea kami tahu jangan risau lah lah tak akan boleh bunuh  kata Jin lagi.bila kook nak kahwin dengan yeri tanya yoongi hmmm lepas namjp hyu sembuh kata jungkook lagi  pun kena jaga hyung sebelum kook masuk kerja bulan depan kook tak tahu siapa boleh boleh jaga hyung nanti kata jungkook
Tak apa kita cari nurse yang boleh jaga namjoon hyung kata hoshi.bila masa kau datang  tanya jungkook  baru je jawab hoshi

Esoknya hyung line pergi mesyuarat  maknae line pergi melawat namjoon
Hyung bangun lah dah lama sangat hyung tido hyung tak kook ke tanya jungkook.kook nak breakfast  tanya jimin tak apa lah hyung kook nak tunggu namjoon  hyung  sedar kata jungkook  tapi kalau  namjoon  hyung kook tak sarapan mesti dia sedih kata Taehyung  hmmm ok lah jom kita pergi sekejap je kata jimin tolong jaga kan hyung kata jungkook baik tuan muda ucap bodyguard  itu mereka menunduk  tanda hormat.

Hi nie kenapa masam je kau kan akan kahwin dengan lelaki idaman kau kata jisoo  memang lah tapi kau tahu dia kahwin sebab anak tak guna  ni bukan sebab dia suka aku lepas budak ni keluar  dia tinggalkan  aku kata jennie yea kami tahu kata jisoo  lepas tu dia tak balik rumah dia dekat rumah team dia lah maksud kau team dia yang hyung dia ketuai  itu kata Lisa.yea betul 
Kau  nak tahu yang hyung kesayangan dia  tu insiden sebab aku langgar dia so sekarang dia fokus dengan hyung dia tu kata jennie.aku ingat dia akan mampus rupanya hidup lagi  cuma dia sekarang  tengah koma kata betina sial itu.

Habis apa rancangan  kau tanya rose bunga taik ayam.aku akan buat hyung dia kena serangan strok bila hyung dah kena strok  mesti dia akan tinggalkan  hyung tak akan dia nk jaga hyung yang dah l**p*h atau bahasa kasar c***t tu kata  betina sial itu. Kau pasti ke diakan  sayang sangat hyung dia  ala kau jangan risau lah percaya kah kata jennie dengan  yakin.

NAMKOOK BTS With 5 Member BTS  Lain STORY Where stories live. Discover now