Ok aku nak balik mengatuk kata jungkook oppa nak ikut kata jennie dia pun membawa perempuan murahan balik ke rumah jungkook tak tahu perempuan murahan itu nak perangkap dia sebenarnya perempuan mengandung anak gd tetapi lelaki tak guna tu tak nak tanggungjawab jadi dia jadi jungkook umpan.
Esok nya jimin tae melawat namjoon kami datang ni hyung Jin hyung Yoongi hyung hope hyung petang nanti baru datang kami dah cuti kami dah habis belajar bulan depan baru mula kerja di syarikat hyung lah kata jimin.ma...na jung...kookie dia tak datang ke mana dia kata namjoon jungkoook dia kata dia hmmm mereka berdua tak tahu nak beri alasan apa jangan risau hui hyung bodyguard jungkook dan spy kita tengah usaha cari dia kata Taehyung.
Hyung nak makan tak nak hyung tak ada selera nak makan kata namjoon mereka tahu namjoon risau kan jungkook mereka pun sama pada waktu yang sama mereka risau kan keadaan namjoon yang lemah dari biasa mungkin dia terlalu risau kan jungkook itu membuat dia lemah begini.sehun call jimin opo sehun hyung kenapa call apa dah jumpa ok tunggu di sama chim dengan tae datang hyung kami keluar sekejap yea kata jimin tae jom nak pergi mana tanya taehyung ikut je lah kamu semua tolong jaga hyung ok bos kata bodyguard jimin kami pergi sekejap je kata Taehyung bos alien hati hati ok nanti kalau jumpa alien bagitau ok bos
Mereka ke sungai Han sampai je sehu hyung bagus kamu berdua dah sampai kata sehun sini panggil nya.tu nampak jungkook dengan perempuan tak guna tu apa aku dapat tahu mereka tido satu rumah kata sehun apa dia jom cepat kejap kejap itu kan Jin hyung yoongi jhope hyung macam mereka tahu tae kau bagitau tak lah aku rasa spy yoongi hyung bagitau jom kita pergi sana kata kai.
Jungkook panggil yoongi dengan suara serius apa korang semua buat kat sini nak bersweet tak boleh kata jungkook ooo ini kerja kau kook kau tinggalkan namjoon hyung sampai dia sakit baik kau balik sekarang namjoon hyung kat hospital dia risaukan kau kook walaupun dia tengah sakit kata jimin.peduli apa aku jangan kacau kata jungkook kau jangan sampai hyung guna cara kasar kata Jin aku tak takut lah dia bukan hyung aku hyung aku dah m**i kata jungkook apa kau cakap jhope lempang muka jungkook.
Kau jaga mulut kau hyung kau jadi macam sebab kau berkawan dengan bobby kau curang dengan yeri. Kau buat hyung kau jatuh sakit walaupun dia sakit dia tetap risaukan kau dia sanggup buat apa saja demi kau kook dia asik sebut nama kau dia sangat sayang kan kau kata jhope.tolong kook tolong melawat nya dia perlu kan kook kata jhope aku kata pergi jom lah sayang kita belah dari sini kata jennie
Jungkook berubah sebab bobby telah bagi ubat yang buat dia benci kan namjoon kesan ubat dengan cara kasi sayang sorang adik kepada seorang abang dan penyesalan.
Baik sayang jom kita balik kata jungkook dengar sini aku tak akan melawat dia faham aku tak kisah dia sakit ke apa ke apa aku kisah dia bukan sesiapa kata jungkook
YOU ARE READING
NAMKOOK BTS With 5 Member BTS Lain STORY
Não FicçãoKim.Namjoon 25 tahun dan jeon jungkook 23 tahun adalah adik beradik tiri tetapi mereka saling menyayangi jungkook sangat sayang pada hyung nya jungkook adalah pelajar universiti seoul bersama 2 kawan baik nya yang tua setahun dengan nya iaitu Ki...