Jangan kasi sesiapa masuk ke pejabat kita ketat kan keselamatan arah namjoon.bos ada maklumat kata Mark
Apa dia tanya namjoon?ini 4 syarikat yang mengamalkan rasuah dan bermasalah hmm kakao entertaiment SM entertaiment YG entertaiment dan theblack babel ooo syarikat ini semua syarikat besar kata namjoon yea memang pun 3 syarikat ini dikuasai oleh kakao entertaiment syarikat paling besar yang diketuai oleh Chris Lee manusia paling tamak SM entertaiment ceo adalah Lee sooman suah saudara ke Lee Chris kata Mark the Black babel ceo nya taeyang dan YG ENTERTAIMENT ceo nya jong nam mereka adalah manusia yang paling kejamOoo jadi kita kena jatuhkan semua syarikat ini bermula dari the Black babel sebab ceo syarikat itu adalah kaki perempuan isap dadah dan kaki kelab jadi kita ada strategi untk jatuh kan dia kata namjoon. Panggilkan yoongi hyung kata namjoon baik tuan kata Mark.yea kenapa nam nak jumpa hyung tanya yoongi hyung tahu pasal syarikat kakao tanya namjoon ooo syarikat tak guna tu tahu lah juga kata yoongi.
Syarikat tu adalah syarikat yang menguasai semua media rancangan tv rancangan anugerah mereka juga kuasai 3 syarikat besar SM YG DAN The Black babel kalau salah satu syarikat besar ini ditendang keluar habis lah syarikat tu muflis kata yoongi jadi hyung ada rancangan untk musnah 4 syarikat ini kita kena jatuh syarikat mereka bermula dari syarikat the blackbabel hyung ada rancangan tanya namjoon hmmm hyung rasa hyung ada rancangan tapi kita akan bincang di rumah di sini bahaya kata yoongi ok baik nanti boleh bagitau yang lain sekali kata namjoon
Aku kena jatuh kan syarikat tak guna itu sebelum aku serah kan syarikat kepada jungkook sekurang kurangnya dia tak payah dia pening dah boleh terus besar syarikat dengan baik dan tenang.semua berkumpul arah Jin kenapa hyung suruh kami berkumpul tanya sehun ada benda namjoon dan yoongi nak bincang kan kata suho apa dia tanya kai sabar satu satu kata namjoon.
Setelah 1 jam berbincang ok kita akan mula kan bila nam bagi arahan maknae line panggil namjoon yea hyung jawab maknae line kamu semua akan buat apa yang hyung cakap kan hyung line buat yang kedua kata namjoon ketua dia biar nam yang uruskan kata namjoon. Tapi hyung kan dia bahaya dia boleh bunuh hyung kata jungkook jangan risau kan hyung akan ok kamu semua tak payah lah risau kamu semua jaga diri kata namjoon.
Hyung akan bantu joon kata Jin tapi itu bahaya hyung kata namjoon tak apa hyung tak nak apa apa terjadi dengan nam kata Jin.tolong hyung baik kami bantu yang itu boleh buat dengan pantas kita kena bersama untuk jatuh kan syarikat itu kata jimin betul tu hyung kata kai ok fine kita akan buat bersama hyung akan dilindungi kamu semua daripada di cedera kan kata namjoon.
Dr jong yea tuan muda tolong bagi saya ubat tahan sakit boleh ke tanya namjoon boleh tuan tapi janji tuan akan hati hati jangan cedera saya juga dah pesan dengan yang lain kata dr jangan risau kan saya janji akan lindungi pasukan saya kata namjoon.
Hari ini adalah pemilihan siapa yang akan dapat dan menjadi pemegang saham syarikat terbesar dan syarikat terbesar sejak 60 tahun syarikat kakao adalah syarikat yang terbesar tetapi sejak ada Kim hit entertaiment syarikat kakao tergugat jadi hari ini syarikat Kim hit entertaiment sama tahap dengan syarikat kakao beza nya syarikat kakao adalah syarikat mengamalkan rasuah dan Kim hit entertaiment syarikat yang bisnes cara jujur.Dua syarikat ini adalah syarikat terbesar jadi hari ini akan menentukan siapa yang akan jadi syarikat terbesar di Korea dan pemegang saham terbesar syarikat besar korea jika salah satu syarikat itu terpilih ia akan menjadikan syarikat itu adalah syarikat terbesar di Korea
Bersambung
YOU ARE READING
NAMKOOK BTS With 5 Member BTS Lain STORY
Não FicçãoKim.Namjoon 25 tahun dan jeon jungkook 23 tahun adalah adik beradik tiri tetapi mereka saling menyayangi jungkook sangat sayang pada hyung nya jungkook adalah pelajar universiti seoul bersama 2 kawan baik nya yang tua setahun dengan nya iaitu Ki...