4

9 0 0
                                    


GÖKÇE

Ertesi gün erkenden kalktım. Gece uyumakta zorluk çekmedim ama uykumu devam ettirmekte çok uğraştım. Çayı koyup evin önünde çıktım. Turp ile biraz oynaştıktan sonra yumurtaları topladım içeriye geçtim.

Kahvaltıyı hazırlarken babam geldi ve bana sarıldı.

-Günaydın, benim güzel kızım.

-Babacım sen cidden andropoza girmiş olabilir misin?

-Benim bu diri vücudumu kıskanıyorsun. Bir bak bana yetmişlik amcalara mı benziyorum?

Şöyle geri çekilip bir baktım.

-Kesinlikle benzemiyorsun. Bir gün yanıma gel de ekürim ol belki mekandan birilerini kaldırırız beraber? 

Göz kırptım, elini kalçasına koyup kafasını kaldırarak

-Benim yolumu kesersin istemiyorum. 

Karşılıklı gülüştük. Kim ne derse desin benim babamdı! 

Kahvaltı hazırlamama yardım ederken sordu.

-İş buldun mu? Biliyorsun ki benden sana zırnık işlemez! Madem okumak istemiyorsunuz hanımefendi o zaman çalışın. Ayrıca bana artık kira ödemeni istiyorum!

-Yapma! Mezara mı götüreceksin paraları? Kendi babama kira mı vermem gerekiyor? 

-Evet, sen üniversiteye gidene kadar orasının bana bir kira getirisi vardı. Hadi okurken öğrenciye destek adı altında almadım ama artık kira ödemelisin!

-Çamura yatıyorsun! İş buldum ama sana kira ödemem. Haftada bir gelip evini temizlesem?

-Bana pis mi diyorsun? Nerede iş buldun?

ki asla değildi.

-Tamam anlaştık. Haftada bir eve gelip işlerini yapıyorum ve ödeşiyoruz. Lüks bir restoranda konsept sorumlusuyum diyebiliriz.

-Ne saçmalıyorsun sen nasıl bir iş bu? Giyim sektöründe lojistik işine girdiğim dediğinde iç çamaşırı mankeni oldum demiştin!

-Yalan söylemedim ki! Üstümde taşıdım işte. Ayrıca hiçbirinde suratım görünmüyor yani sana söylemesem hayatta bilemezdin ama Esin Teyze'nin değişik bir etik anlayışı var ve bilmen gerektiğini düşündü.

-Ah o deli kadın yüzünden her şey zaten! Onunla tanışmasaydın bu kadar baş belası olur muydun? Benim sana güvenim sonsuz. Yanlış bir şey yapmayacağına da güvenim tam ha oldu nitekim yaparsan da ne olursa olsun ben varım yanında. Benden bir şey saklamana gizlemene gerek olmadığını bil. 

-Saklamıyorum ki. Bir gün ayarlayalım beni ziyarete gel seni misafirim edeyim? Beğenmezsen başka iş bulurum.

-Tamam bakalım. Esin ile Celal dönerlerse belki hep birlikte geliriz ne dersin?

-Ah restoranı tamamen size kapatmam gerek derim!

Evdeki bir kaç eşyamı alıp babamla ve Turpla vedalaştıktan sonra yola koyuldum. 

Bana hemen yarın gel dememişlerdi ama gitmemek için sebep bulamıyordum. Gizli bir ajan olsam çok rahat insanların içine sızabilirdim kesinlikle. 

Eve girdikten sonra duşa girip hazırlanmaya başladım. Bugün resmi olarak çalışmayacağım düşünülürse daha rahat bir kombin yapabilirdim. Polo yaka diz üstü bir elbise gayet yerindeydi. Gözlük, cüzdan, anahtar, telefon. Kulüp ile evim arası ortalama 25 dakika sürüyordu ve benim için idealdi. Hava güzel ve keyfim yerindeyse yürüyerek bile gelebilirdim!

BİTİŞ ÇİZGİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin