GÖKÇE
Sabah 9 gibi uyandım, ilk işim kahve hazırlamak oldu. O hazır olana kadar banyoya gidip yüzümü yıkadıktan sonra gelen bip sesi ve müthiş kahve kokusu bir nebze olsun daha iyi geldi.
Oturup yapılacak listesini gözümün önüne getirdim.
❗Kahvaltı yap
❗Duşa gir
❗Bakım yap ki akşam daha bir güzel parılda
❗Sonra işe git
Gerçekten ne zorlu listem varmış ya, of Gökçe nasıl altından kalkacaksın bu yoğun programın?
Ne kadar oyalansam da öğleden sonra evden çıkacak hale gelmiştim. Hazırlanıp çıktıktan sonra kulübe vardım. Arabamı bir sokak geriye park edip yürüyerek geçtim.
-Merhabalar Ercan Bey! diyerek önünde reverans yaptım.
- Hoşgeldin Gökçe.
-Desene başlıyoruz maratona!
-Sen asıl içerdeki curcunayı gör de ondan sonra gel yanıma.
Heyecanım daha da artarak içeriye girdim. Ben erken geldiğimi düşünsem de içerde hiç yoksa farklı sima olarak 12-13 kişi vardı.
-Merhaba Hakan. Geçen gün kahve ısmarlatacaktım ortalıkta yoktun!
-Merhaba Gökçe, duydum burada olduğunu ama dışarda işlerim vardı başka zaman artık.
Deniz'in yanına giderken İrem, Gizem ve Al'e öpücük atarak kendimi gösterdim.
-Benim peri annem her şeyi hazırlamış mı?
Kaş altından bana baktı.
-Ah! Yapma hadi ama! Klişeler benim de hakkım.
-Emin ol seni görünce aklımdan en son geçen şey klişe. Al bakalım üniformanı. Seninkini yakasının altına imzamı attım.
-Sana inanmıyorum! Yarın öbür gün ünlü olduğunda bunu satabileceğim rakamı düşünsene!
Yakayı ters çevirince bitişik yazıyla Deniz yazılmış ve sonuna dalgalar eklenmişti. Ne kadar ince bir düşünce bu.
-Bayıldım! Gerçekten, teşekkür ederim bu ince düşüncen için.
-Ne demek. Ama ilerde parayı kırışsak da yeter.
Göz kırptı. Deneme kabin olarak kullanılan perdeli köşeye geçip üstümü değiştirdim.
Bordo dekolteli bir ceket ve siyah pileli mini etek. Eğildiğimde siyah boxerım görünüyordu ve ben hiç rahatsız değildim. Aynada kendime baktığımda gözlerim ışıldadı. Hemen köşede duran siyah kurdeleyi sağ bacağıma fiyonk yaptım.
-Nasıl oldu?
-Çok iyi yalnız kurdeleye izin verirler mi emin değilim
-Birileri bir şey diyene kadar çıkarmam ben de. Gidip eşyalarımı yerleştireyim de saçlarımı toplayayım.
İki yanağından öpüp soyunma odasına geçtim. Odadaki kızlara merhaba deyip. Üstümde adım yazılı olan dolaba eşyalarımı koyarken asılı olan siyah göz bandını aldım, saç ve makyaj için ayna karşısına oturdum. Düz saçlarımı spreyleyip ensemden sıkıca topuz yaptım. Öndeki bebek saçlarıma dalgalı şekiller verdim. Göz bandını yüzüme tutunca göz makyajı yapmama gerek olmadığına kara verdim. Aksesuar olarak kullandığım gri lenslerimi takıp yeşil gözlerimi gizledim. Çillerimi kapatıp porselen bir görüntü elde ettim. Borda bir ruj sürdüm ve dudağımın üstüne küçük siyah bir ben yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİTİŞ ÇİZGİSİ
Romance'İnsan yaşamının bir evresinde kendi hayatını mahvetmeye mahkumdur...' Hayatı hiç sıradan olmasa da kendi dünyasında tıkırında giden düzeniyle mutlu bir kadının yine kendi başına ördüğü çorapların macerası. Hikaye tamamen kurgudur. Hiçbir gerçek kiş...