9

6 0 0
                                    




GÖKÇE


Uyandığımda istemsizce inleme çıktı ağzımdan ama zevkin aksine acıdandı! Dün ben ölmüşüm dostlar. Hani aylar sonra bir hırsla, sanki anında aldığınız tüm kiloları geri verecekmiş gibi başlanılan o sporun ertesi günü var ya... Hah sanki ondan da beter halim. Güçlükle yerimden doğrulup çıplak ayaklarımı soğuk zemine koymak bile bir nebze rahatlatmıştı sanki. Yastığımın altından telefonu çıkarıp saate baktım. 9 a geliyordu. Babamdan bir cevapsız çağrı vardı. Sabahın köründe aramıştı elbette. Benim sabah gideceğim bir okulum bile yok neden bu kadar erken uyanıyorum?!

Elimi yüzümü yıkamadan kahve yapmak için mutfağa yöneldim ve babamı aradım.

-Geç uyanmışsın.

-Hayır babacım. Sen uyumuyorsun.

dedim boğuk sesimle sesimden uyku akıyordu hala. Yavaşça kalkıp mutfağa yöneldim. Evet evet kahve yapmalıydım.

-Nasıldı ilk iş günün?

-Ah çok yorulmuşum açıkçası.

-E herkes ben gibi iyi davranmıyor sana.

-Baba! Emin ol sen de çalışırken hiç iyi davranmıyorsun.

-Abartma canım kızım.

-Bu konuşmaya Leman Teyzemi de dahil etmek istiyorum, çünkü senin susan vicdanını o konuşturabiliyor sadece. Özel kuvvetlere asker yetiştirir gibi çalıştırıyordun beni ne çabuk unuttun?

-Leman çok merhametli kadın o yüzden hatta fazla merhametli! Kerem'e top gelir diye futbol bile oynatmayacaktı neredeyse hatırlasana.

Kerem. Leman Teyzemin biricik tavşanı! İlkokuldayken bir yaz futbol kursuna gitmiştim, benden heveslenen Kerem tabi ki de geri durmak istemedi ve peşimde kuyruk oldu ki zaten ona göre futbol erkek sporuymuş! Babası ile güç bela annesini ikna edip gelmişti benimle. İlk gün Leman Teyzem bana gelip 'Kerem ile birbirinizi devamlı koruyun, bırakmayın olur mu bal kızım.' diyip bol bol öpmüştü beni.

Ama unuttuğu bir şey vardı... Ben intikamcı bir insandım! Kerem'in küçücükken bile saçmaladığı sözler için sert şut denemelerimin hepsini üzerinde denemiştim. Gerçi o da inadından bir kere 'aman' dememiş ve kimseye söylememişti.

-Aman Kerem'in ne kadar uyuz bir çocuk olduğunu bildiği için anne yüreği işte yavrusunu korumaya çalışıyordu kadın ne var?

-Eşek kadar oldunuz hala ne alıp veremediğiniz var birbirinizle anlamıyorum.

-O eşek bütün çocukluğunu beni kıskanarak geçirmeseydi daha iyi bir ilişkimiz olabilirdi.

-Sen sanki çok farklıydın?!

Değildim. Kerem ne zaman bir başarı elde etse ben daha iyisini elde etmek için çabalardım. Ha yapamadığım zamanda da bütün sevimliliğimi kullanarak ilgi odağı olurdum.

-Neyse babacım o suratsızı konuşmak için aramadın beni sanırım?

-Bir sebebim mi olmalı illa seni aramak için? Kızımsın istersem kapatır iki dakika sonra tekrar ararım.

-Elbette yakışıklı, 7/24 tek size müsaitim.

-Zevzek. Dikkat et kendine. Güzelce kahvaltını yap da başla güne. Kahve ile falan geçiştirme!

-Tabi ki de öyle yapmayacaktım! Öpüyorum seni çok asıl sen dikkat et kendine. Bensiz çöker gidersin maazaallaaah.

Konuşma bitince kahvem de hazırdı. Kerem demişken Alkan Amca ve Leman Teyze'yi de arayayım bugün de best yeğen puanları hep benim olsun.

BİTİŞ ÇİZGİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin