Prológus

6.3K 191 7
                                    

Delilah Ramirez vagyok, igen, annak a Christopher Ramireznek a lánya aki egész világ egyik legjobb boxolója! 2003. December 1.-én láttam meg a napvilágot, ikertestvéremmel egyetemben, Damien Ramirezzel. Elmondhatatlanul hálás vagyok édesanyámnak Natalie Ramireznek, hogy világra hozta őt, és engem is! Na de egy kicsit jobban be avatlak titeket az életembe.

Mint már mondtam, a mi családunk nem hétköznapi. Édesapám már tinédzser korában elkezdett boxolni, és az idő múlásával egy közismert bajnokká vált. Az első világbajnokságán találkoztak édesanyámmal, és rá két évre világra hozott engem és az ikertestvéremet is. Mindennél jobban tisztelem őket, és a legtisztább szeretettel szeretem őket!

A bátyámmal, (aki csak 2 perccel idősebb nálam) elválaszthatatlanok vagyunk. Egymás támasza, legjobb barátja és másik fele vagyunk. A mi kapcsolatunk olyan ritka mint a fehér holló. Bármit megtennénk a másikért!

Na de a legjobbat hagytam a legvégére. Mióta az eszemet tudom, azóta követem édesapám példáját. Nagyon sokat vacillálok még most is, hogy a box legyen-e a jövőm, mint Damiennek, vagy maradjak az ügyvédi pályánál. Öt éve volt a legelső a mérkőzésem, amit meg is nyertem, és azóta minden egyes alkalommal nyertesként álltam a tatamin! Erős de mégis vékony testalkatom sokat segített a fizikai fejlődésembe. Mint még sok mindent édesapámtől örököltem a fájdalom küszöböm, az elszántságom, a kitartásom, és a kedvencem, a nézése! Tudni illik hogy édesanyámon kívül mindannyiunknak erősen méregzöld szeme van, amivel akár ölni is tudunk. Fekete hajunk színe is csak erősíti hogy egy család vagyunk. Személyiségileg egyikünk se ugyanaz, DE abba viszont igen, hogy a család mindig az első!!

Két oldalam van. Az egyik maga az ördög, aki érzelmek nélkül ver szét embereket. Aki az egészségére káros dolgokkal él. Aki szereti a bulikat. Akire mindent lehet mondani de egy valamit nem, az pedig a ribanc!
Ugyanis itt van a másik oldalam. Aki naphosszat tanul a jövője reményében. Aki beteg, hátrányos helyzetű gyermekeken segít, amikor és ahogyan csak tud. Aki ha látja hogy valakit bántanak, akár lelkileg akár fizikailag azt azonnal a védelme alá helyezi.

De van még egy oldalam amit a családon kívül senki sem ismer, senki sem láthat. Azért mert a legféltetebb titkomat őrzi, amit nem tudhatnak meg, mert ezáltal tudnák mi a gyenge pontom! Egy olyan titok amely SOHA nem kerülhet napvilágra!

A családunk ős ellensége a King család, ez alól teljesen kivétel. Az apjuk David King, elárulta az enyémet, így a Ramirez család első számú ellensége, mivel nálunk a becsület nem megszeghető tényező. Kingéknek ebből egyiküknek sincs. Se az apának, se az anyának, sem pedig a két gyereknek. Az egyik Camila King, aki pontosan ellentétem. Ő az a tipikus cicababa akinek csak saját maga számít. A bátyja pedig Ryan King. Egy arrogáns, undorító, beképzelt tahó. (Aki mellesleg nem is olyan csúnya tahó..) De mind a négyünkben van közös, hogy gyűlöljük egymást, és hogy egy egyetemre járunk. Szuper....






Sziasztoook!❤️
Ha tetszett a  Tiltott románc prológusa, és érdekel a történet folytatása, akkor jelezd egy vote formájában!😊
Nemsokára találkozunk, addig is jó olvasást!😘

A❤️‍🔥

Tiltott románc Where stories live. Discover now