Szeptember 5.
A hét többi napja viszonylag hamar eltelt. Ryan is mellőzte az idióta megjegyzéseit, és Charlottot is békén hagyta. Ma péntek reggel van, ami azt jelenti hogy ma este buliba megyünk! Dammel már évek óta így telik egy péntek esténk. A mai szettem egy szürke szaggatott farmer, egy fekete csipkés body és a szokásos adidas cipőm volt.
Fél óra múlva, már az iskola padjában ültem. Mivel matekon más teremben vagyunk, és a tanárnő is más, ezért a középső padsor, utolsó előtti padjában ülök, Marcussal az oldalamon. Damien előttem, Charlotte pedig az ablak felőli első padba ül.
-Akkor ma after igaz?- suttogta nekem Marcus.
-Mint mindig!- bólogattam.
-Hánykor indulunk?
-Olyan 10 óra körül, de majd úgy is megcsörget Damien!
-Király!
Már itthon vagyok, és a bulira készülök. A hajamat begöndörítettem, csináltam magamnak egy füstös szemet, és a számat kihúztam egy vörös rúzzsal. A ruhám egy fekete bőr nadrágból állt, és egy fekete mess felsőből, ami áttetszősége miatt, tisztán kirajzolódott fekete melltartóm. Felvettem még a fekete magassarkúmat is, majd végül a kistáskámba bele tettem a telefonom, a pénztárcám és egy kisebb neszeszert. Egy utolsó pillantást vetettem még a teljes alakos tükrömbe, és leindultam a konyhába, ahol Dam már várt. Ő egy fekete inget és egy szintén fekete farmert vett fel, az adidas cipőjével párosítva.-Csak normálisan!- szólalt meg apánk a konyhából.
-Mint mindig apa!- adtam egy búcsú puszit homlokára, majd ki sétáltunk a házból és be ültünk az autóba.Az út Marcusék lakásához nyugisan telt, majd miután az előbb említett személy beült, elkezdődött a bulira hangolódás.
Marcus is kitett magáért öltözet téren. Egy fekete inget, egy fehér farmert és egy nike airforce-ot viselt. Negyed óra múlva már a COBRA előtt álltunk a sorba, és miután a biztonsági őr látta hogy kik is vagyunk egyből be engedett minket. Igaz nem szeretem ha kivételt tesznek velünk kapcsolatban, de az ilyen szituációk eléggé kedvemre valóak.-Csak óvatosan a piával!- kiabállta a fülembe Damien, annak reményében, hogy a hangzavar ellenére is hallom amit mond.
Természetesen hallgattam rá, és amúgy se szoktam magam leinni a sárga földig. Az én szemszögéből az egyáltalán nem nőies. És valljuk be őszintén, hogy nézne ki az egyik újságban hogy a nagy boxoló gyerekei hulla részegek. Ezt meg előzve pedig mindig csak mértékkel iszom. A bárpultok felé vezetett utam, és egy vodka narancsot kértem ki. Pár perc után a pultos csaj már a kész italomat nyújtotta át nekem, amit pár kortyban le is húztam. Vártam még egy kicsit, és kezdtem érezni az alkohol hatását. Mivel nem kell sok szeszes ital hogy kellően lerészegedjek, ezért már ez a kevés is jobb kedvre derített. A táncoló ember tömegben elvesztem, majd a zene ritmusára elkezdtem táncolni. Egy ideje táncolhattam, amikor is meg szomjaztam. Ismét a pultnál kikértem egy pohár whiskey-t jéggel, és azt is szépen lehúztam, majd újra elvegyültem a táncoló fiatalok között. Ahogyan ringattam a csípőmet a nagy tömeg között találkozott a szemem egy bizonyos szempárral. És az a bizonyos szempár tulajdonosa nem más volt mint Ryan King. Tekintetét mélyen az enyémbe fúrta, majd fejemtől lefelé iszonyú lassan végig mért. Tekintete elidőzött mellemen és hátsó fertályamon. Kezdett nagyon zavaró lenni hogy majd' fel fal szemeivel így jobbnak láttam hogy ha kimegyek szívni egy kis friss levegőt. Így is tettem. Nagy nehezen átcsörtettem a nagy tömeg között, és a legközelebbi kijáraton a szórakozóhely előtti dohányzó területen álltam meg. A taskám mélyéből kihalásztam a cigimet és a gyújtómat, majd ráérősen meggyújtottam azt. A nikotin kellemesen végig járta szervezetem, és kezdett kitisztulni tőle a fejem. Teljes csönd honolt körülöttem, de egyszer csak mély öblös lépteket hallottam meg mögülem. Reflex szerűen hátra fordultam, és szembe találtam magam Ryan-al. Közel volt hozzám, talán túl közel, ezért hátrálni kezdtem de ő megfogta a kezem, és ellenvetést nem tűrően a falnak nyomott.
-Engedj el te fasz! Mégis mit képzelsz? Hogy mersz egyáltalán hozzám érni?- mondtam dühtől forrva.
Minden erőmmel próbálltam szabadulni tőle, de akármilyen erős is vagyok ez a két méteres beton oszlop kifogott rajtam.
-Ejnye Delilah, az egy dolog hogy ilyen szerelésbe jössz el egy diszkóba, de hogy még kelleted is magad a táncparketten ezt még belőled sem néztem ki!- suttogta rekedt hangján fülembe.
Miközben e szavakat ejtette ki ajkain, fülemet súrolták azok. Ettől a tettéttől pedig egy új keletű érzés áramlott szét egész testemen. A szívem eszeveszett tempóban zakatolt, a lélegeztem elakadt, a gyomrom tájéka pedig bizsergett. Ryan ezúttal a szemembe nézett, majd lenézett vörösre festett ajkaimra. Hüvelykujjával végig simított alsó párnácskákom, majd be nedvesítette saját száját, és egyre csak közeledett felém. Már csak miliméterek választottak el minket amikor is rá eszméltem hogy mire is készül, és abban a szent pillanatban eltaszítottam magamtól.
-Mi a baj Delilah? Csak nem félsz hogy megcsókollak?- vigyorgott elégedetten.
-Csak attól félek, hogy szarrá verem azt az egoista képed!- és azzal be húztam neki egyet.A kelleténél egy kicsit nagyobbra sikeredett az ütésem, de nem bántam. Tudja már hogy hol a helye baszki! Velem nem játszhat senki! Főleg nem ő!
-Mégis hogy volt ehhez merszed, mi?
-Úgy hogy a hugoddal ellentétben, én nem a mellemmel csitítok el másokat, hanem az öklömmel!- húztam ki magam.
-Igen? Hisz nincs is melled?- húzta el a száját.
-Mégis azt bámultad egész végig a diszkóba!-háh, erre nem számítottál mi?
-Az meg lehet. De egy kérdésemre válaszolj Delilah. Miért játszod az elérhetetlent, miközben simán megcsókoltalak volna pár perce?
-Én igen is elérhetetlen vagyok! Főleg a magadfajták számára!- folytottam belé a szót.
-Ha valóban így van, akkor biztosan nem bánod ha meg cáfolom ezt a kijelentésed!- ahogyan ezt ki mondta megragadta a csípőmet és magához rántott.Felfogni sem volt időm ez előbb történteket, ugyanis Ryan ajkait nyakamra tapasztotta, és csókolgatni kezdte azt. Ismételten próbálltam ellenkezni, de se az engem szorító fiútól, sem pedig a testem elgyengülésétől sem tudtam volna ellenkezni. A csókolgatást átváltotta a harapdálás és a szívás, amire akaratom ellenére is felnyögtem. Mivel még egyáltalán nem volt dolgom egy férfival sem, így teljesen új volt nekem ez az egész szituáció. Az egész játékát pedig meg koronázta azzal, hogy a bőr felületet amit meg szívott, érzékien megnyalta, amire ismételten reagáltam.
-Na látod, ennyit ér az elérhetetlenséged!-mosolygott elégedetten.
-Rohadj meg King!- sziszegtem fogaim közt.
-Ugyan, ne kívánj ilyet nekem! Akkor legközelebb hogy veszem el minden erődet? Ja és ne félj, következőleg mást is ki próbálunk majd!- kacsintott rám majd ott hagyott.Hihetetlen hogy bedőltem ennek az idiótának! Ha ezt bárki is megtudja, nekem fixen végem van! Annyira átkozom magam hogy hagytam a csábításnak! De mégis élveztem, és újra engedném neki, ami megrémiszt! Nem kéne, sőt, nem lehetne ilyet éreznem az érintesekor, vagy akár akkor amikor rám pillant. Minnél hamarabb véget kell vetnem ennek az egész játékának! Nem sokkal a történtek után, Damien és Marcus is megérkezett.
-Mehetünk haza?- kérdezte tőlem Dam.
-Igen!- nyögtem ki nagy nehezenMost semmi másra nem vágytam csak egy forró fürdőre és arra hogy bedőljek az ágyamba. Beültem az anyós ülésre, és csendben ültem a haza úton. Probálltam felemészteni a Ryan-el történt dolgokat, de még most sem tudom elhinni az egészet. A házba belépve egyből a szobámba vettem az irányt, ahol ledobtam a rajtam lévő cipőt, és bearaszoltam a fürdőbe. Egy hosszú habfürdő után, teljesen kimerültem néztem bele a tükörbe. De valami szemet szúrt. Még pedig a hatalmas szívás nyom a nyakamon
-Neee! Ezt meg is hogy a faszomba fogom eltüntetni?- estem kétségbe.
Erőt vettem magamon, és lezártam magamban annyival, hogy majd úgy is megoldom, és hogy mára elég ennyi mindenből. Erőtlenül bele borultam az ágyamba, és némi gondolat után el aludtam. És ekkor még nem sejtettem hogy a holnapi nap kész káosz lesz...
Sziasztooook!❤️
Ez a rész egy kicsit rövidebb mint amilyenre szerettem volna, de így lesz kerek majd a negyedik fejezet!😁
Ha tetszett a Tiltott románc harmadik fejezete, és érdekel a történet folytatása, akkor jelezd egy vote formájában!😊Nemsokára találkozunk, addig is jó olvasást !😘
A❤️🔥
YOU ARE READING
Tiltott románc
RomanceKét szabály volt az életembe: Az első hogy sose lehetek szerelmes! A második hogy gyűlölnöm kell a King családot egytől-egyig! De én idióta mindkettőt megszegtem!