Szeptember 6.
Szombat reggel van, és tíz óra. Mások ilyenkor még aludnak, ahogy én is tenni szerettem volna, de valakik veszekedő hangja fel keltett az álmaimból. Meg dörzsöltem a szemem, a hajamat pedig fel tűztem egy hajcsatt segítségével, és úgy ahogy fel keltem, egy szürke kissé átlátszó hosszú pólóban, és egy fekete rövidnadrágban, valamint a mamuszomba, le indultam a zaj irányába. Ma még valakit ki nyírok az már szent! Mikor a lépcső végén álltam valami nem volt rendjén, ugyanis egy már jól ismert férfi hang csapta meg a fülem. David King volt a hang tulajdonosa. De mégis mit keres ő itt, szombat reggel, és miért?
-Az emlegetett kisasszony is meg érkezett!- szólalt meg David, érces hangján, amitől el kapott a hányinger.
De legnagyobb meglepetésemre nem csak David, hanem az egész King család a nappalink közepén állt. Egy pillanatra találkozott a tekintetem Ryan-ével, mondjuk őt jobban érdekelte a pólóm alatt atlátszódó mellem. Egyszer ki nyomom a szemeit! Le vezettem a fiúról tekintetem. Majd újra apjára összpontosítottam.
-Mit kerestek itt?- vágtam hozzá
-Óh, Delilah édesem! A fogadtatásban is apádra ütöttél!- mosolygott keserűen
-Nem válaszoltál a kérdésemre!- fogtam össze karjaimat, mellkasom előtt
-Miattad.-zárta le ennyivel
-Bővebben esetleg?-Ki hívunk téged, Camila ellen!-erre a kijelentésére, muszáj volt el nevetnem magam.
-Ez kurva jó!- mondtam kacagás közbe
-Mégis mi a vicces Ramirez?- nézett rám Ryan
-Most komolyan azt akarjátok, hogy verjem szét a kis hercegnőtök seggét?-hagytam abba a nevetést
-Camila hamarabb töri szét a csontjaid, mint hogy te meg ütnéd!-húzta ki magát
-Legyen, vállalom!
-Kincsem, biztos vagy benne?- nézett rám apám
-Jaj Christopher, ne féltsd ennyire, hisz ő már felnőtt.
-Nem féltem, csupán jó apa vagyok! Veled ellentétben, én nem a gyerekeimet uszítom össze azért, mert nem vagyok hajlandó szembe szállni veled!- apám hangja csak úgy csöpögött a gúnytól.
-Én csak meg mérettetni akarom a lányainkat. Nincs semmi hátsó szándékom!
-Persze, neked sosincs, ahogyan sosem volt.- forgatta meg a szemét a mellettem álló férfi
-Elég legyen, halljam mikor lesz a mérkőzés!- vágtam közbe
-Három heted lesz felkészülni, és a harmadik hét vasárnapján este, lesz.
-Jólvan, simán menni fog! Most pedig távozhattok!- intettem az ajtó felé
-Rendben, nem maradunk tovább!Az egész King család sorban sétált ki a bejárati ajtónkon, de Ryan felém fordult, tekintete pedig le vándorolt a nyakamra. Baszki, el felejtettem hogy ez az idióta a buliban ki szívta a nyakam! A nyakam látványra el ejtett egy győzedelmes mosolyt, majd apámra nézett és a következőt mondta neki:
-Christopher, jobban kellene figyelned a lányodra, mert valaki elég rendesen kiszívta a nyakát.-vigyorgott elégedetten
-Törődj a magad dolgával Ryan, ne az én lányommal!Miután már egy King sem volt a házunkban, anya egyből le támadott engem. Élem lépett és fejemet, akaratosan oldalra fordította.
-Delilah, ezt ki csinálta?- vont kérdőre
-Senki anya, tegnap meg égettem mikor a hajamat göndörítettem!- hazudtam.Mit kellett volna mondanom? Az ős ellenségünk fia kiszívta a nyakam? Meg a nagy lófaszt!
-Tudtam én, hogy a lányom jó gyerek!- fújta ki a levegőt apa
-Én megyek rendet teszek a szobámba, mert már vissza aludni nem fogok tudni!- mondtam majd fel mentem a szobámba.
YOU ARE READING
Tiltott románc
RomanceKét szabály volt az életembe: Az első hogy sose lehetek szerelmes! A második hogy gyűlölnöm kell a King családot egytől-egyig! De én idióta mindkettőt megszegtem!