Part 3

154 11 2
                                    

-Mit gondoltál? Mit gondoltál, hogy megint nem szóltál és megint kis híján meghaltál. -apa kezdte.

-Szóltam. Szóltam, hogy nem kell aggódni és Tony-nak mondtam, hogy készítsen egy szobát de ezek szerint még nagyon kómás volt. -mondtam a végét kicsit már hanyag. Megértem hiszen én is fáradt voltam és vagyok is de van ami fontosabb mint a fáradság.

-Megölted? -kérdezi Tony mire értetlenül néztem rá -Az előtt tűnt el mielőtt te elmentél volna. A kalózka a nyakamra jár, hogy hova lett. Tehát, ki vele hol van? -meg most sem tudtam, hogy mi történt. Választ várva néztem végig a csapaton és hangot is adtam ennek

-Ki tűnt el és mi van? Engem Nono hívott, hogy elbaszott valamit és a HIDRA el akarja kapni de szar állapotban van ezért érte mentem de még kezelte a sebeit. Bárki is tűnt el nem én voltam.

-Sharon tűnt el. Mivel te láthatóan el akartad tenni láb alól így azt hittük, hogy te vagy. -mondta Natasha kicsit meglepődve.

-Hát az igaz, hogy nem egyszer átkoztam már el de ha megölném akkor a fejét kitűzném az ágyam fölé. -tettem keresztbe a lábamat és kezeimet kecsesen rá helyeztem.

-Én is ezt mondtam de nem akarták elhinni. -mondta apa visszafolytott nevetéssel.

-Most komolyan azt hittétek, hogy vagyok olyan gerinctelen féreg, hogy egy olyan személyt ölök meg a hátatok mögött akiről mindig kérdezik, hogy él-e még. Ne röhögtessetek. Akkor már vagy nem látnátok vagy büszkélkednék a levágott fejével. -mosolyogtam el a gondolatra is, hogy az élettelen feje csak úgy lóg a verek kezeim közt majd a saját vére folyik le a kezemről rá a fejére. Áhh teljesen normális vagyok és kicsit sem egy idegbeteg gyilkoló gép.

-Most így belegondolva tényleg eldicsekednél vele. -mondta elgondolkodva Sam.

-Pedig reménykedtem, hogy te voltál és lesz egy szabad napunk. Akkor irány keresni azt az idiótát. -mondta Tony majd felállt a helyéről és a lift felé vette az irányt. -Ohh...és amíg nem felejtem megcsináltam amit kértél. -mondta majd tovább indult én pedig Nono felé néztem majd biccentettem neki, hogy kövessen.

A folyosóra érve az előző szobája felé vettem az irányt. Direkt úgy kértem Tony-t, hogy ha lehet ugyan azt a szobát adja mint elsőre. Igaz nyögve-nyelve de segített. Bár azt a telefon beszélgetést soha nem felejtem.

-Remélem nem fogod elfelejteni. -azzal benyitottam a teljesen steril szobába ahol rendezett ágy, tiszta polcok. Meg minden.

-Azt tudom, hogy ez és a te szobád hol van de mostmár oda sem fogok csak úgy benyitni. -mondta és azzal elterült az ágyon. Szemet forgatva ültem le mellé majd keresztbe a lábán elfeküdtem én is. Természetesen figyelve a sebeire.

-Még, hogy én ilyen pitiáner módon öljek ez sértő. Sértő a hírnevemre. -duzzogtam az előbb hallottakon

-Hát persze nem mintha nem ők kaptak volna el. -nézett rám mint a hülyére.

-De csak azért mert elárultak és ne felejtsük el azt is, hogy én is adtam nekik jócskán csak nekik volt egy kicseszett vibránium robot-emberük vagyis nem tudom, hogy micsodájuk és így tudtak legyőzni. -csaptam rá a lába olyan részére ahol tudtam, hogy megsérült.

-Áu. Normális vagy? Amúgy meg kényelmes a lábam? -nézett rám sértődötve.

-Én? Teljesen! És igen roppant kényelmes! -mondtam neki nevetve

-Inkább menj a lovagodhoz! Azt nyomd össze. -lökött egy kicsit a vállamon mire sértődötve felálltam és az ajtó felé indultam.

-Igazad van! Ő amúgy is jobban szeret! -mondtam ironizálva majd egy drámai puszit küldtem a levegőbe és kiléptem az ajtón.

Nevetve mentem a saját szobámba majd benyitottam a kis zugomba. Steve ültaz ágyamon és látszólag várt rám. Leültem mellé majd kezét nyújtotta így rákulcsoltam sajátom.

-Mi történt vele? Mint egy harci sérült. -mondta mire ráhajtottam a fejemet a vállára.

-HIDRA. Ki más? -mondtam neki nagyot sóhajtva és fejemet a vállára döntöttem.

Miért kell mindig az életembe lennie ennek a nyomorult szervezetnek?

Sziasztok! Először is bocsánatot szeretnék kérni két dologért is. Az első, hogy ilyen sokáig nem írtam, nagyon sajnálom őszintén engem is rosszul érintett, hogy nem volt időm írni. A második, hogy ilyen rövid lett a rész de ezt is a szabad perceimbe írkáltam és egy hét alatt bírt csak valahova eljutni.

Legyetek jók és amint tudom hozom a következőt de nem ígérhetek semmit❤💋

Valamint vannak másik elérhetőségeim😉
Insta:fkt.parduc
Tiktok: pantherblack02

Üldöző múlt (Befejezett) (Bosszúállók f.f)Место, где живут истории. Откройте их для себя