Nem rész!

81 3 0
                                    

Sziasztok! Mielőtt bárki is rosszra gondolna csak egy élményt szeretnék megosztani veletek ami nagyon a könyvhöz és főleg Lilibet-hez kötődik.

Tegnap voltam profik mellett élmény lövészeten! És úgy értem, hogy profik között, hogy konkrétan mellettem a katonák lőttek célba. (Mellék infó: szerintem mesterlövészek voltak mert teljesen olyan puskával jöttek és gyakoroltak)
Az egész élmény ahogy másfél órára éreztem azt az adrenalint amit Lili is érezhet amikor pisztolyt ragad olyan felemelő volt, hogy le sem tudom írni.
Igaz előtte is fogtam hiszen apukámnak van fegyver tartási engedélye és amíg nem voltak hátsó szomszédaink addig megengedték, hogy kipróbáljam de ez teljesen más volt.

A végén még pluszban lőhettem sörétes puskával is ami maga volt a csúcspont. Attól még tekintsünk el, hogy kicsi kellett, hogy hátra essek de az már részlet kérdés.😁

Összegzésként azért akartam leírni, hogy beszámoljak egy-egy program mennyivel közelebb tud hozni az adott karakterhez.

(Ezek a kispisztolyok és a legbüszkébb a fejen lévő 5 mellettire vagyok ugyanis az volt az első fej lövésem előtte mindig mellkasra céloztam és utána mondta aki figyelt ránk -mert a bátyámmal voltam- hogy megpróbálhatom fejre is célozni és az volt...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Ezek a kispisztolyok és a legbüszkébb a fejen lévő 5 mellettire vagyok ugyanis az volt az első fej lövésem előtte mindig mellkasra céloztam és utána mondta aki figyelt ránk -mert a bátyámmal voltam- hogy megpróbálhatom fejre is célozni és az volt az első fej lövésem. A puska céltábláról nincs fotóm)

Ennyit akartam amint tudom hozom a következő részt, addig is legyetek jók!🩷

Üldöző múlt (Befejezett) (Bosszúállók f.f)Where stories live. Discover now