Part 11

86 5 0
                                    

Még az este bepakoltam így reggel csak el kellett készülődnöm és még mielőtt bárki vitatkozhatott volna elindultunk. Nem tudom hova, csak annyit tudok, hogy más emberként fogok visszatérni az fix.

***

Majdnem 10 órás autóút után jó volt végre azt hallani Bruce-tól, hogy megérkeztünk. Egyszerű faházikó 3 hálóval, 1 fürdővel és egy nappali-konyhával. Valamint a hátsó teraszról valami eszméletlenül gyönyörű volt a kilátás. Úgy, hogy mikor lepakoltam a cuccaim kiültem kicsit ámulni.

-Régen is mindig így kezdtem. -ült le mellém és adott egy üveg sört amit elfogadtam.

-Hogy találtál rá? -kérdeztem miután nagyot kortyoltam a sörömből.

-Mikor először változtam át Hulk-á nem mertem megjelenni emberek előtt. Kellett egy biztos hely ahol nem teszek kárt. Ahol harmónia van. -nem taglalta tovább és nem is kellett. Értettem.

Órákig ültünk és néztük a tájat. Egyikünk sem szólalt meg de pont ez kellett.
Fejben közben lefutattam az összes eddigi emlékem és sorba tettem. Tudtam ha akarnám se tudnám kizárni. Nem elmenekülni kell hanem megoldani a problémát.
Az emlékek pörögtek a szemem előtt mint egy vásznon a film képkockái. Egészen kisgyerek koromtól kezdődött.

˙˙˙˙˙˙

-Lilibet gyere babázni! -szólt egy vékony hang. Én éppen messziről néztem ahogy a fiúk fociznak. Én is akartam de nem engedték.

-Majd később! -válaszoltam én is vékony hangon. Focizni akartam így mikor össze szedtem némi bátorságot oda mentem. -Én is beszálhatok? -kérdeztem a fiúkat.

-De hisz te lány vagy! Menj babázni! - mondta egy szőke hajú fiú.

-Miért baj az ha lány vagyok? -kezdtem mérgelődni. Ilyen voltam eddig is mindig felkaptam hamar a vizet. Főleg ha nem úgy volt ahogy én akarom.

-Mert gyenge vagy és törékeny! Ha esetleg eltalál a labda, még képes lennél nyavajogni és hisztizni. -mondta egy másik barna hajú fiú.

-Én erős vagyok nem hisztiznék! -dobbantottam a lábammal.

-Nem hiszem te is csak egy lány vagy! -mondta újra a szőke mire megindultam felé. Gúnyolódtak, hogy egy lány akarja megverni őket de mikor odaértem olyat húztam be a szőkének, hogy elterült és nekem sem kellett több. Felé kerekedtem és ütöttem karmoltam ahol tudtam ő pedig alig bírt védekezni.

Addig ütöttem amíg a dadák le nem szedtek. Utána a fiút mentő vitte el engem pedig kitiltottak és amíg a fiú kórházban volt az új helyet intézték nekem.

˙˙˙˙˙˙

Az emlékre csak egy nagyot sóhajtottam, innen indultam. Ez az első emlékem. Az első és eléggé meghatározó és félelmetes.

˙˙˙˙˙˙

-Nem véletlenül voltál eddig árvaházba! -kiabált rám újdonsült nevelőnőm, azért mert elejtettem egy tányért. Egy faszom tányért.

-Nálad meg nem véletlenül volt ennyi gyerek! Mindet elveszik tőled! Nem is értem, hogy vagy még szabad lábon! -szóltam vissza gúnyosan. Alig múltam 8 éves de már vagy 20 helyen voltam az elmúlt évben. Csakis az a nyavajás miatt. Miért kellett ilyen törékeny csontokkal születnie?

-Ne feleselj velem! -ordított rám majd egy olyan pofont adott nekem amitől a földre zuhantam. -Mostmár értem miért nem akart anyád! Biztos, hogy már születésedtől fogva maga vagy az ördög! -azzal még rúgott egyett belém és otthagyott. Ez volt élete legnagyobb hibája.

Üldöző múlt (Befejezett) (Bosszúállók f.f)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora