1 nappal később
- Hol van Rhaenyra? - kérdezte halkan Daenaera és a tükörben Alicent-re nézett.
- Szerintem, már a trónteremben, Daenaera! - válaszolta kis mosollyal Alicent, miközben megigazitotta Daenaera ruháját.
- Azt hiszem elkerül engem! - jegyezte meg szomorúan Daenaera.
- Rhaenyra mindig is királynő szeretett volna lenni! - sóhajtott Alicent, miközben hátulról átölelte Daenaera-t. - Még elkell fogadnia, hogy te leszel az örökös!
- Egyszerűen rossz érzés, hogy olyan miatt kerül engem, amit nem tudok megváltoztatni. - vallotta be Daenaera.
- Adj még időt neki! - mondta Alicent és kis mosolyt nyújtott Daenaera-nak.
Daenaera pedig szintén kis mosolyt erőltettet magára.
- Itt az idő! - mondta kis csend után Alicent, mire Daenaera nagy levegőt vett és bólintott.
- Corlys, a Valeryon házból, a hullámok ura és Hullámtörő mestere.
- Én, Corlys Valeryon, a hullámok ura és Hullámtörő mestere, hűséget fogadok Viserys királynak és kijelölt örökösének, Daenaera hercegnőnek. Felesküdöm rájuk és megóvom őket minden ellenségtől, tiszta szívvel, családság nélkül. Esküszöm a régi és az új istenekre. - mondta Corlys, miután letérdelt Daenaera előtt.
Corlys ezután felállt és vissza ment a helyére, majd Boremund Baratheon lépett Daenaera elé.
Daenaera felhúzta a Baratheon-ra a szemöldökét, amikor látta, hogy habozik letérdelni.
Boremund elnézett Daenaera szeméről, majd lassan letérdelt.
- Én, Boremund Baratheon ezennel hűséget fogadok Viserys királynak és kijelölt örökösének, Daenaera hercegnőnek. Felesküdöm rájuk és megóvom őket minden ellenségtől, tiszta szívvel, családság nélkül. Esküszöm a régi és az új istenekre. - mondta lehajtott fejjel Boremund.
Ezután Mellos Nagymester Daenaera elé sétált, majd a nyakába rakott egy vastag nyakláncot, amin mind a Hét nagyház címere volt.
Majd egy fejhajtással elsétált Daenaera hercegnő-től.
Daenaera kis habozással, megfordult és az apjára nézett.
Viserys felhúzta a szemöldökét a lányára, amikor nem hajtott fejet.
Örökösnek kell lenned, Daenaera! És akkor előbb lehetünk együtt! - emlékezett vissza Daemon szavaira, Daenaera.
Daenaera nyelt egyet, majd fejét hajtotta az apja előtt.
Viserys kis mosollyal, felállt a trónról és előre tett egy lépést.
- Én, Viserys Targaryen, első ezen a néven, az andalok, a rhoyne-iak és az Elsők királya, a hét királyság ura, a Birodalom védelmezője ezennel kinyilvánítom, hogy Daenaera Targaryen mától Sárkánykő hercegnője es a Vastrón törvényes örököse. - beszélt hangosan és határozottan Viserys, mire mindenki fejét hajtotta.
Daenaera megfordult és mindenkire nézett akik az imént felesküdtek rá.
Majd a tekintette megakadt a húgán, aki nem messze állt és őt nézte.
És Daenaera tisztán látta, hogy Rhaenyra színtiszta dühvel néz rá.
Daenaera becsukta maga után a szobája ajtaját, majd az ágya felé tartott, amikor észre vett egy kis papírt az asztalán.
Összevont szemöldökkel az asztalhoz sétált, majd felvette a papírt és kinyitotta.
Büszke vagyok rád, kis sárkány! - olvasta gondolatban Daenaera és ez a rövid üzenet, kis mosolyt csalt az arcára.
YOU ARE READING
A te véred, az én vérem!
FanfictionVolt amikor szerették és volt amikor féltek tőlük. 𝗗𝗮𝗲𝗻𝗮𝗲𝗿𝗮 𝗧𝗮𝗿𝗴𝗮𝗿𝘆𝗲𝗻. A birodalom gyönyöre, Viserys Targaryen és Aemma Arryn első szülött lánya. Sárkánykő hercegnője. A Birodalom gyönyöre. Dreamfyre lovasa. A Vastrón igaz örököse...