- Hát nem nagyszerű? - kérdezte Viserys a lányait, miközben egy hintóban ültek. - Az egész család elmegy egy ünnepi kalandra a Királyerdőbe. - mondta mosolyogva, mire Daemaera-ra összeráncolta a szemöldökét.
Utálta amikor Alicent-et is családnak nevezi.
- Jó ötlet ilyen állapotban utaznod? - kérdezte Rhaenyra Alicent-et, kis csend után.
- A mesterek szerint jó kimenni a természetbe! - felte kis mosollyal Alicent, miközben egyik kezét a nagy hasán tartotta.
- Előbb-utóbb nektek is lesz saját gyermekeitek, és büszke nagyapa lehetek! - mondta mosolyogva Viserys.
- Nem olyan kellemetlen. - jegyezte meg Alicent amikor sem Daenaera, sem Rhaenyra nem válaszolt. - Hosszúak a napok, de Aegon hamar jött, minden nyűg nélkül. - nézett Alicent Daenaera karjaiban lévő hercegre.
- Még jó, hogy büszke nagyapa leszel! - szólalt meg Daenaera és az apjára nézett. - Nekem legalább négy gyermekem lesz!
- Négy? - kérdezte szórakozottan Viserys.
- Igen! - bólintott Daenaera. - Két lány és két fiú!
- Nem lepne meg ha már a nevüket is tudnád! - jegyezte me kuncogva a király.
- Baelon! Az egyik fiamat biztos így fogják hívni! - mondta határozottan Daenaera, miközben megsimogatta Aegon fejét.
- Mindig is szeretted ezt a nevet! - felelte nosztalgikus mosollyal Viserys.
Daenaera nem válaszolta csak kis mosolyt nyújtott az apjának.
- Ma lovagolhatnátok mellettem! - ajánlotta kis kínos csend után Viserys a lányainak. - Vadásszunk együtt!
- Inkább nem. - szólalt meg Rhaenyra. - A vadkan kisgyermekként visong, ha levágják. Kellemetlen élmény.
- Ez a vadászat, Rhaenyra! - mondta szarkaztikusan Daenaera a húgának.
- Miként szeretnél rész venni benne? - kérdezte Viserys a legkisebb lányát.
- Miért kérsz erre? - kérdezet vissza Rhaenyra.
- Hercegnő vagy! Vannak kötelességeid, Rhaenyra! - válaszolta komolyan Daenaera.
- Szüntelen emlékeztetnek rá. - motyogta Rhaenyra.
- Hogy mondod? - kérdezte a király, kissé hangosabban.
- Szüntelen emlékeztetnek rá! - ismételte hangosan Rhaenyra.
- Nem kellene emlékeztettni, ha jönnél magadtól. - felelte a király.
- Senki nincs mellettem. - mondta Raenyra.
KAMU SEDANG MEMBACA
A te véred, az én vérem!
Fiksi PenggemarVolt amikor szerették és volt amikor féltek tőlük. 𝗗𝗮𝗲𝗻𝗮𝗲𝗿𝗮 𝗧𝗮𝗿𝗴𝗮𝗿𝘆𝗲𝗻. A birodalom gyönyöre, Viserys Targaryen és Aemma Arryn első szülött lánya. Sárkánykő hercegnője. A Birodalom gyönyöre. Dreamfyre lovasa. A Vastrón igaz örököse...