- Mi bajod van? - kérdezte Alyssa, miközben követte az ikertestvérét.
- Semmi. - felelte Baelon és tovább sétált.
- Ja, persze, nekem meg három fejem van! - mondta gúnyosan Alyssa.
Baelon válaszként csak a szemeit forgatta.
- Baelon! - sóhajtotta a nevét a kis hercegnő, miközben megfogta ikertestvére kezét és megállásra kényszerítette. - Jegyesek vagyunk! Miért titkolózol? Eddig sosem titkoltál előlem semmit!
- Nem akarom lerombolni azt a képet, amit Daemon-ról alkottál. - válaszolta hosszú csend után Baelon. - Szerinted ő, jó apa, becsületes és szavát tartó. Szerintem épphogy az ellenkezője mind ennek! - mondta kissé ingerülten, majd amikor Alyssa nem szólt semmit, tovább sétált.
Alyssa pedig csak döbbenten figyelte a távolodó alakját.
Daenaera épp Ariannét kereste a folyosókon, amikor hirtelen szipogást halott egy szobából.
A hercegnő összevont szemöldökkel, belökte az ajtót, ami kis résre nyitva volt, és kissé döbbenten vette észre, hogy Alyssa a földön ült, hátát az ágynak támasztotta és könnyek potyogtak az arcán.
- Alyssa! - sétált a lánya mellé Daenaera, mire Alyssa felnézett az anyjára, majd gyorsan elkezdte törölgetni az arcát. - Mi történt?
- Semmi. - válaszolta halk hangon Alyssa, mire Daenaera felsóhajtott.
- Rendben! Akkor ülhetünk csak úgy itt, néma csendben! - mondta Daenaera, miközben leült a lánya mellé.
- Félek. - törte meg a hosszú csendet Alyssa, mire Daenaera csak kérdőn nézett rá. - A Vastrón örököse vagyok, de még Baelon is gyengének tart.
- Gyengének? - ismételte kissé hihetetlenkedve Daenaera.
- Nem mer nekem elmondani valamit Daemon bácsival kapcsolatban. - motyogta lehajtott fejjel Alyssa. - Biztos azért mert gyengének tart.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A te véred, az én vérem!
Hayran KurguVolt amikor szerették és volt amikor féltek tőlük. 𝗗𝗮𝗲𝗻𝗮𝗲𝗿𝗮 𝗧𝗮𝗿𝗴𝗮𝗿𝘆𝗲𝗻. A birodalom gyönyöre, Viserys Targaryen és Aemma Arryn első szülött lánya. Sárkánykő hercegnője. A Birodalom gyönyöre. Dreamfyre lovasa. A Vastrón igaz örököse...