76. Fejezet

129 13 0
                                    











Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.





- Igazad van! Erős vagyok! - mondta Baelon, miközben lassan Aemond felé sétált. - De legalább nem vagyok félszememre vak! - morogta, majd teljes erejéből arcon ütötte.

Aemond hátra boltot pár lépést, miközben Aegon és Daeron felpattantak a helyükről.

- Aemond! - állt fel sietve a helyéről Alicent.

Aemond dühösen mellkason lökte Baelon-t, csakhogy a herceg megfogta Aemond kezét és kicsavarva mindketten a földre estek.

Valerion meglökte Aegon-t, majd ököllel orron ütötte, mire Aegon morogva hátra esett pár lépést.

Daeron oldalról meglökte Valerion-t, mire a herceg botladozva az ikertestvérébe ütközött, majd Valaena-val együtt a földre esett.

- Hé! - vonta össze a szemöldökét Jacaerys, majd gondolkodás nélkül arcon ütötte Daeron-t.

Valerion kirúgta Aegon lábát, aki kis zihálással a földre esett.

- Őrök! - szólt aggodalmasan Rhaenyra, mire pár őr azonnal a hercegek felé kezdtek menni.

- Nyúljatok hozzá bármelyik fiamhoz és a kezetek fogja bánni! - figyelmeztette őket hideg hangon Daenaera, még mindig a helyén ülve.

Az őrök a két hercegnő közé nézet, majd kis habozás után eltávolodtak Baelon-tól és Valerion-tól, akik a földön verekedtek Aemond-al és Aegon-al, és inkább csak Jacaerys-t és Daeron-t választották szét.

Otto megfogta Baelon mindkét kezét, majd nehezen elrángatta Aemond-tól.

Daemon dühösen közeledett hozzájuk viszont Baelon kihúzta a karjait a férfi szorításából és erősen arcon ütötte, majd vissza sietett a földön fekvő Aemond-hoz.

- Ha mégetszer hozzá érsz meghalsz! - fenyegette morogta a Hightower-t Daemon.

Aegon arcon ütötte Valerion-t, mire a herceg gyomrom rúgta, majd megfordította magukat, hogy Aegon legyen a földön.

- Hagyjátok már abba! - szólt enyhén könnyes szemekkel Alicent.

- Csinálj már valamit! - mondta Rhaenyra és a bácsikájára nézett.

De Daemon nem szólt semmit csak szórakozott tekintettel nézte a hercegeket.

- Elég! - szólalt meg határozott hangon Daenaera, mire Valerion reflex szerűen megállt, keze a levegőben maradt, ökölbe szorítva.

A te véred, az én vérem!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang