3 Nappal később
- Daenaera már ott kéne, hogy legyél és fogadni a vendégeket! - sóhajtott Arianne.
- Tudom. - felelte halkan Daenaera. - Mindjárt megyek!
- Minden rendben? - kérdezte gyengéden Arianne.
- Igen! - válaszolta erőltettet mosollyal a hercegnő. - Mindjárt megyek!
- Rendben. - bólintott hosszú csend után Arianne, majd lassan kisétált a szobából.
Daenaera arcáról azonnal eltűnt a mosoly és vissza nézett a tükörbe.
A ruhája fehér pikkelyes volt.
Gyönyörű volt.
De Daenaera-nak nem a ruhával volt baja.
Hanem szó szerint mindennel.
- Corlys nagyúr a Velaryon-házból, a Hullámok ura és Hullámtörő ura. Felesége, Rhaenys Targaryen hercegnő, fiúk és örökösük, Ser Laenor Velaryon, a leendő királyi férj. - jelentette be Ser Harrold, miközben a Velaryon család, besétált a trónterembe.
Csak, hogy Daenaera hercegnő nem volt sehol.
- A hercegnő még mindig készülődik! - szólalt meg szűk mosollyal Viserys, amikor Corlys szóra nyitotta a száját.
Rhaenys és Corlys pillantása találkozott, majd lassan az asztalhoz sétáltak, Laenor-al és Laena-val együtt.
És pont amikor leültek, mindenki figyelme az ajtóra terelődött.
Úgyan is egy szórakozott Daemon Targaryen sétált be.
És bár Daemon észre vette a legidősebb únokahúga hiányát, fent tartotta a mosolyát miközben a bátyja elé sétált.
Daenaera éppen feltette a valyria-i nyakláncot a nyakába, amit még Daemon adott neki, amikor a szobája ajtaja kopogtatás nélkül kinyílt.
- Daenaera, miért nem... - kezdte Damian, de félbe szakadt amikor tetőtől talpig végig nézett a hercegnőn.
- Damian! - lepődött meg Daenaera. - Miért vagy itt?
- Tessék? - kérdezett vissza zavartan Damian, miközben vissza nézett a hercegnő szemeibe.
- Mit keresel itt? - húzta fel a szemöldökét Daenaera.
- A Velaryon család már megérkezett és Daemon is! - köszörülte meg a torkát Damian.
- A bácsikám itt van? - kérdezte zavartan a hercegnő.
- Igen! - bólintott Damian.
Daenaera csendben maradt, de összevonta a szemöldökét amikor észre vette Damian pillantását.
- Mi az?
- Csak...gyönyörű vagy! - felelte kis mosollyal Damian, mire Daenaera elmosolyodot.
- Köszönöm, Damian! - sétált közelebb a hercegnő, majd egy puszit adott Damian arcára.
- Daenaera! - rontott be a szobába Arianne.
- Mi a baj? - vonta össze a szemöldökét Daenaera.
- Alicent! - felelte idegesen Arianne.
- Mi van vele? - kérdezte zavartan Damian.
- Zöld ruhában jelent meg a trónteremben! - válaszolta sóhajtva Arianne.
- Hogy mit tett? - hallatszott Daenaera hideg hangja.
- Háborút hirdetett ellened! - motyogta összevont szemöldökkel Damian.
- Most mit fogsz tenni? - kérdezte kis csend után Arianne a hercegnőt.
- Felveszek egy másik ruhát! - felelte nyugodtan Daenaera, miközben belül forrongott haragjában.
Daemon összevont szemöldökkel nézte ahogy Damian szórakozott mosollyal leült a testvérei mellé.
Valahogy érezte, hogy ennek köze van Daenaera-hoz.
Feltételezése beigazolodott amikor Ser Harrold hangosan megszólalt.
- Viharban született Daenaera hercegnő a Targaryen házból, első ezen a néven, a Vastrón örököse! - jelentette be, majd az ajtók csikorogtak ahogy kinyiltak.
És mindenkinek leesett az álla, ahogy a hercegnőt nézték.
Nem a késése miatt bámulták, hanem a ruhája miatt.
Úgyan is a szokásos fehér ruha helyet, egy három színű ruhát viselt.
Kék, piros és fekete.
Mindenkinek egyértelmű volt, hogy a hercegnő hogyan válaszolt Alicent Hightower királyné zöld ruhájára.
Daenaera ruhája.
YOU ARE READING
A te véred, az én vérem!
FanfictionVolt amikor szerették és volt amikor féltek tőlük. 𝗗𝗮𝗲𝗻𝗮𝗲𝗿𝗮 𝗧𝗮𝗿𝗴𝗮𝗿𝘆𝗲𝗻. A birodalom gyönyöre, Viserys Targaryen és Aemma Arryn első szülött lánya. Sárkánykő hercegnője. A Birodalom gyönyöre. Dreamfyre lovasa. A Vastrón igaz örököse...