7 Évvel később
- Daemon bácsi! - rohant mosolyogva Alyssa a herceg felé, mire Daemon kuncogva felkapta.
- Alyssa! - puszilta meg a kilenc éves arcát Daemon. - Hol van anyád meg a testvéreid?
- Mindjárt jönnek csak Elaena sárral dobálta Baelon-t, mire Valerion és Valaena is csatlakozott a sár csatához! - nevetett Alyssa, miközben Daemon a földre tette.
- És te, hogyhogy nem? - húzta fel a szemöldökét Daemon a lányára.
- Mert éppen Helaena nénikémel voltam! - vonta meg a vállát Alyssa.
Az ajtók ismét kinyíltak és négy nevető gyermek sétált be, mögöttük pedig az anyjuk bosszús arckifejezéssel.
- Daemon bácsi! - kiáltott fel egyszerre a négy gyerek, miközben Daenaera becsukta az ajtót.
- Hiányoztál! - ölelte át Daemon lábát a kis Elaena.
Daemon elmosolyodot, majd leguggolt a legkisebb lánya elé, aki mindössze csak hat éves volt.
- Te is nekem törpe! - felelte egy puszival a kis arcára. - Elég tiszta vagy ahhoz képest, hogy nem rég sárral dobáloztál! - jegyezte meg szórakozottan.
- Anya kényszerített minket, hogy lefürödjünk. - ráncolta az orrát Valerion.
- Engem még ő is mosdatott! - kuncogott Elaena, miközben Alyssa-val a kanapéra ültek.
- Nem kellett volna fürödjetek, ha nem dobáljátok egymást sárral! - mondta Daenaera és szúrós pillantást vetett legkisebb gyermekére, aki csak mosolyogva nézett el.
- Ezt nem hagyhattuk ki! - szólalt meg, kis mosollyal Baelon.
- Tegnap is ezt csináltátok, csak akkor nem egymást dobáltátok, hanem Aegon-t és Aemond-ot! - húzta fel a szemöldökét Daenaera a fiára, mire a gyerekek csak nevettek az emlékre.
5 Órával később
- Nem vagy még fáradt? - kérdezte Daemon és a fiára nézett.
- Nem! - rázta meg a fejét Baelon, mire Daenaera csak kuncogott ahogy észre vette a fáradt szemeit.
- Nem baj, ha elmész és lefekszel, mint a testvéreid! - mondta lágy hangon Daenaera.
- Nem vagyok fáradt! - egyenesedett fel Baelon. - Azt akarom, hogy Daemon bácsi olvasson még!
- Máskor is tudok olvasni! - felelte kis mosollyal Daemon.
- De ritkán vagy itt! - mondta halk hangon Baelon.
Daemon épp szóra nyitotta a száját, amikor a szoba ajtaja kinyílt.
- Daemon! - bólintott a herceg felé Damian.
- Apa! - kiáltott fel mosolyogva Baelon.
- Apa? - ismételte meg hihetetlenkedve Daemon, mire Daenaera kissé aggódva pillantott közte és Damian között.
- Baelon, menj lefeküdni! - nézett a fiára Daenaera.
- De...
- Most! - szakította félbe határozottan Daenaera a fiát.
Baelon duzzogva felállt a kanapéról és szó nélkül az ajtó felé sétált.
De egy gyermek kíváncsiságával, résnyire nyitva hagyta az ajtót és ott maradt hallgatni.
- Miért hív Baelon apának? - kérdezte durván Daemon, miközben felállt a kanapéról.
- Miért ne hívna? - vonta meg a vállát nyugodtan Damian.
- Nem tanultad meg, hogy távol kell maradnod olyan dolgoktól amik nem a tiéd? - szorította ökölbe a kezét Daemon.
- Biztos, hogy a te fiad, ha engem hív apának? - húzta fel a szemöldökét Damian.
Baelon összevonta a szemöldökét és egy-két lépéssel közelebb ment az ajtóhoz.
- Baszd meg, Damian! - köpte méreggel a szavakat Daemon.
Daenaera éppen, hogy csak felállt a székről, amin eddig ült, amikor már csak azt vette észre, hogy Daemon ökle durván csattan Damian arcán.
- Attól, hogy beleegyeztem, hogy együtt lehetsz Daenaera-val, nem azt jelenti, hogy a gyerekeim vagy akár ő a tiéd lenne! - mondta dühösen Daemon és megrángatta Damian ruhájának gallérját.
- Elhagytad őket! - válaszolta Damian és durván ellökte Daemon-t.
Daemon Damain felé kezdett menni, amikor hirtelen Daenaera állt elé.
- Hagyd abba! - parancsolta határozottan Daenaera, miközben Damian letörölte a vért az orránál.
- A saját fiam úgy hívja őt, hogy apa, míg engem csak bácsinak! - morogta Daemon.
- Gondolhattad volna, hogy ez lesz! - mondta nyugodtan Daenaera.
- Ő az apám? - kérdezte egy halk hang az ajtónál.
Mind a három felnőtt az ajtó felé néztek és látták, hogy Baelon ott áll, könnyes szemekkel és az anyjára néz.
- Baelon... - próbálkozott mondani valamit Daenaera, de egyszerűen nem talált szavakat.
Baelon szemeiből lassan folyni kezdtek a könnyek, majd a kis herceg megfordult és futásnak eredt.
- Baelon! - sietett a fia után Daenaera.
Daemon épp követni akarta őket, amikor Damian megakadályozta azzal, hogy elé állt.
YOU ARE READING
A te véred, az én vérem!
FanfictionVolt amikor szerették és volt amikor féltek tőlük. 𝗗𝗮𝗲𝗻𝗮𝗲𝗿𝗮 𝗧𝗮𝗿𝗴𝗮𝗿𝘆𝗲𝗻. A birodalom gyönyöre, Viserys Targaryen és Aemma Arryn első szülött lánya. Sárkánykő hercegnője. A Birodalom gyönyöre. Dreamfyre lovasa. A Vastrón igaz örököse...