minely dwa dni odkad wyszlxm z pokoju. nie mam potrzeby wychodzic stad poniewaz mam mini lodowke obok swojego lozka a na przeciwko mam lazienke tez ustrojona w... no coz, roz. ale dzisiaj sie to zmieni. dostalxm maila od korean in post dzisiaj ze dzisiaj przyjdzie moja poczta aka ponad 200 wysylek. szczerze, boje sie wyjsc stad aby podejsc do drzwi i zobaczyc kuriera bo boje sie reakcji chlopakow. ale po drugiej mysli mam na nich wyjebane po tym co sie dowiedzialxm. czy ja jestem nawet zarejestrowanx jako mieszkaniec koreii?
uslyszalxm dzwonek do drzwi. to napewno moja poczta !!! zalozylxm moje rozowe kapcie z nadrukiem pusheen cat i wybieglxm jak najszybciej jak moglxm tym razem nie potykajac sie na schodach. o dziwo dom byl pusty, nikogo nie bylo. napewno juz zapomnieli o mnie...
podbieglxm do najwiekszych drzwi jakie w zyciu widzialxm, wieksze od mojego double door w najdrozszej willi w warszawie, wiekszej od tego goscia od the ride na eurowizji, zacisnalxm swoja reke na srebrnej klamce z nadrukiem exo ktora swietnie pasowala do czarnych matowych drzwi z oknem w ksztalcie logo zepsulo i jak tylko juz mialxm je otworzyc, same sie otworzyly a rog ich uderzyl mnie w nos. KURWA MAC !!! wykdzyknalxm chwytajac sie za niego czujac na moich zgrabnych dloniach strumyk mojej niebieskiej krolweskiej krwi ktora tak naprawde byla... CZERWONA!?!?!?
wtedy czulxm sie jak cale zycie umyka mnie przed oczamy. czy moj ojciec krol kambodzy mnie oklamal? nie jestem potomka rodziny krolewskiej? przeciez na wdz mnie uczono ze niebieska krew to oznaka royalstwa i zamostwa. jak tylko wroce do warszawy i podejde do pani guzikowej plasne ja w ryj.
za drzwiami stal sehun, wygladal tak:
bardzo pasowal do mojego fitu ktory wygladal tak:
czulxm sie tak jakbysmy do siebie pasowali w tym momencie. czulxm sie tak jakbysmy byli polaczeni do siebie w gwiazdach. w galaktyce. w zyciu. chwila... co ja wygaduje!?!?! przeciez on mnie porwal !!!
co ty tu robisz??? wymamrotalxm. nie mialxm ochoty z nim rozmawiac ale w tym momencie musze sie dowiedziec co go sprowadza do swojego wlasnego mieszkania. nie ma prawa tu byc, psuje mi plany mojej zemsty na nim.
dopiero wrocilem z warszawy. odpowiedzial. co? bylem w twoim domu przywiezc ci pare rzeczy. dodal pokazujac mi srodek swojej torby lułi witon. zajrzalxm do srodka a tam byl moj ipad, moje rolexy, reszta ubran i butow, sokowirowka bo musze zostac fit i moj... LABRADOR ZUMA !!!!
gdy witalxm sie z moim psem sehun poszedl o lod ktory polozyl na moim karku i tampony zeby zatamowac krwawienie. co za dzentelmen...
reszta grupy zostala w warszawie. poznali tam jakiegos rafala brzozowskiego. suho powiedzial ze chce z nim robic collab co sie nie spodobalo chanyeolowi bo strasznie chce miec collab z jakims... pitbullem, nie wiem, nigdy o nim nie slyszalxm. jakim cudem on nie zna pitbulla??? wiem ze jestem w sehunie zaczarowanx ale jak to uslyszalxm to juz chyba zaczynam zastanawiac sie nad swoimi wyborami.
w tej samej minucie uslyszalxm kolejny dzwonek do drzwi, znowu sehun je otworzyl pozwalajac mi zobaczyc czytac pudelek przy progu. to byla moja przesylka. powiedzialxm mu zeby pomogl mi je targac na gore do mojego pokoju. z targaniem tego i otwieraniem wszystkiego jak i calkiem przemeblowujac moj pokoj zajelo to tylko 20 minut. moj pokoj wygladal tak po renowacji:
a tak wygladala moja lazienka:
moze i jest mala i nie dwu pietrowa jak ta w mojej willi ale i tak jest sliczna.
skad ty to masz? spytal kladac moj full set exo albumow na polce nad moim lozkiem.
no za twoje pieniadze a co? odpowiedzialxm usmiechajac sie na widok jego dosc poddenerwowanej miny co wnioskowalo ze zemsta sie udala.
YOU ARE READING
arlo x sehun
ActionKiedy zwykly fan exo prowadzacy najwiekszy fanpage sechanow na twitterze w koncu spelnia swoje marzenie o pojscie na koncert swojego ulubionego zespolu, a potem kolejne... @jjpheart na twitterze🤭🤭🤭