You are me,I'm You

1.9K 91 13
                                    

Tlem in he thawnthu hi chu ka her dan a dang dai deuh mai thei a...Tlemin chhiar dan pawh in lo in siam rem mai dawn nia.
A cover pawh hi tlemin ka ti danglam ve hlek a nih khi aw.

He story ah hian in unau na lam a lang deuh dawn a,in duhzawng a nih ngei ka beisei.


















You are me,I'm You

Chapter - 1



________________________________













Ka pa thihna pawh kum 17 lai a ni ve ta,kei hi kum 17 ka pum chiah bawk...Ka pian ni khan ka Pa chu hna ah a buai avangin ka nu khan a hrilh hman lo a,a hna ban hnu ah a hrilh a,ka pian avanga a lawm em vangin a bike in a tlan chak hle aa....Ruah a sur cherh"bawk he ni hi ka hua a ni..Fahrah a min siam tu a nih hi.

Fapa mal ka lo ni ta a ka nu hian mipa dang a ngaihzawn leh hi vawi khat mah ka hrelo... Mahse tu emaw hi a lo leng lut ta fo a,kan in pawh a in hlat teh chiam lo.
Ka hre vak lo na in min hre hle thung,an hausa a,ka nu chuan a phu lo pawh ka ti rum"hial a ni pawh pathlawi a ni...A in sawi dan in fanu kum 20 mi leh Fapa kum 16 mi a nei a ni awm a,a mit meng leh a che zia vel ah ka nu a duh hle tih pawh ka man thiam ve reng.
Ka sawi sel ngailo a,a chhan chu ka nu hi a rukin a ṭap fo ṭhin tih ka hriat vang a ni.
A mah pawh hi nu leh pa nei tawh lo a ni a,ka pawm chhungte lahin kei mah vanga ka Pa thi kha an tuar thiam lo a,tun thleng hian an tu ah pawh min chhiar ta lo hlen chu a nih hi.


Ka nu leh a bialpa ti tawh mai ang an in kawm duh ka rin vang chuan ka room zim ang reng tak ah chuan lut a,an ṭawng pawh ka hre pha reng...Tun exam hi ka pass a nih chuan a thlawn vek a,a School a min kal tir tur thu chu ka nu bul ah chuan a sawi a,a fel chu ka ti mahse, Pa ka mamawh miahlo....ka Pa diktak kha an khum pa dawm silo.
Kei hi Andria lalngaihsaka ka nia..Class 11 ka zir mek...05 ka nih chu.
Chut tak ti in mi te chuan min hria a,ka kum a upat ang ai in ka te bawk..Feet 5'4 chiah ka ni nghe"...Sport lam ka ngaina lo a,ka play ngai bawk hek lo.
Kei chuan lekha ka zir a,a ṭha ber nihna ka la mai ṭhin.
Ka ṭawng tam lo a,ka in la cool lem lo..Tarmit ka vuah a vangin ka hmelchhia an ti ṭhin bawk a,ka luck ve hle na in ka ngahsak lem lo.
Kan retheih avangin hmuhsit na ka tawh chang lah a tam mahse,ka haw ngai lemlo teacher ten min duhsak ve tho a,ka lawm tawk viau...Ṭhian pakhat mah sawi tur ka neilo,ka kawm ngailo a min kawm ngai hek lo....

Lekha ka zir leh mawlh"a...A changin an ṭawng ka ngaithla ka nu pawh chuan neih a hnial lo tih chu ka hre ve reng,a chhan pawh ka hma hun a ngaihtuah tello thei si lo a...A haw hnu chuan ka room kawngka chu a rawn kik a,ka hawn..Khum ah chuan kan ṭhu dun a.
'Bawiha '

Andria - nei mai rawh nu.

Pi Lawmi - I ti tak"em ni? Ka in chhir leh si ang tih hi ka hlau a ni.

Andria - a pawilo Nu....Ka hrethiam che alawm mahse Pa ti in ka ko thei lo ang...Chu"a duh loh chuan nei lo mah la pawi ka ti chuang lo.

Pi Lawmi - ka lo sawi pui dawn nia....A ni pawn fate a nei ve tho a,a lo bia a nge in hmuhna hun remchang te kan la siam dawn nia.

Andria - a nih Nu mut ka duh tawh a.../Pi Lawmi chu a tho a,a fapa chu a chal a fawh sak zeuh pah hian a chhuak zui nghal a./ Muttui / a ti sap a...A nu kal liam chu a lo thlir ve reng.



Darthla lang ah chuan ka in en a,ka pian leh ka vun rawng te hi ka duh lo tak zet...Ka in hua a,mah ni ka in sit hrawk bawk lah ka nei ve lo a....Mipa ni si in kim lo riau hian ka in hre ṭhin.
Vawi khat mah mang pui ka mang ngailo a..Class a an sawi ri te hi ka lo hre ve thuak ṭhin...Mahse,ka tih chhin ve pawn ka chakna a chhuak thei ngai lo.
Chu zawng ai chuan ka mawng lam na ut"zel hian a ni ka ngaih ti ṭha lo zawk chu ni.




You are me,I'm You // Mizo BLWhere stories live. Discover now