I la Virgin em?

752 67 4
                                    

Tunai chu maw...Ka ngaihtuahna hi a mang...Ka mood hi a fu theilo a dik theilo eng mah hi..Mistake a tam bawk si....Hrethiam lo deuhin in lo chhiar ṭhin ang a.

Ka cheng veng"ngai lo re"ka ti vel mai"hian ka in hria.
Ka tih palh lutuk aw...Mahse,in mi hriatthiam na ka mamawh tak zet a ni.













You are me,I'm You

Chapter - 5




____________________________________________




Call

Vic - ka hman chiah ka lo kal dawn.




Joseph - a tlai tawh lo kal vat mai ta che a hma khan.




Vic - aw hman leh hman loh pawh ngaihtuah ve ta che mawl lian.


Joseph - Mawl lian a nih tak chu lo kal suh ka mu tawh dawn a tlai tawh.


Vic - ka lo riak mai ang.




Joseph - a hmel hmu lo in i â dawn a mi?



Vic - chu ngawr"pawh a nilo Duati khan a number a duh bawk sia.



Joseph - a duh te chuan dil se..enge i lo buai em"i star a mi?



Vic - aih Andria zawk kha.



Joseph - tenawm / a off ta daih a.









A tuk zing ah chuan School kal turin a in siam mawlh"a,a chhuah hnu chuan Andria chu chhuak thla ve in school chu a kal ve leh a..Mahse, School luhna chu sawn a tum tawh hmel loh khawp mai.






Dan pangai ang te in school pawh ṭan leh mawp"a ni a..Class ban a nih meuh chuan ni a tla tawh......First exam ah pawh an ṭang tlang hlawm lutuk.










Joseph - in in ah chaw ei ve mai la in nei lo a mi?




Vic - Ka ṭhianpa chu i in ve chiah a maw? Min ngaihtuahna re"nei lo mai.





Joseph - Ka ni ve alawm..../ Tu in in chhung lam ah chuan a luh san a.













In ah an luh chuan Andria chuan Anu chu eirawng bawl in a lo pui a,Mami pawh a lo lut ve chiah bawk.
'E he Victor in hmuh a va khat ve' Mami chuan a rawn ti lut a..Victora pawh chuan a lo be lum lam nasa ngei mai.
Josepha chuan in chung lam a chhoh pah chuan Andria chu a en zui a...Victora chu kuah chho bawrh"in a room ah luh tur ta lemlo chuan a pawn ah a in nghah tir a ..Nieee,tu mah a room ah hian luh a phal ngai miau lo a.











Vic - Hey..Andria room ah hian ka lut dawn a nia aw?


Joseph - enge mi dil a mah dil la ti nia.

You are me,I'm You // Mizo BLWhere stories live. Discover now