A pa

482 65 36
                                    

Side A leh B in awm tlat mai...
Buaithlak rum" dawn ṭan tlat.....🤔








You are me,I'm You



Chapter - 24

_____________________________________________





Andria  Pov


Naute ang mai a chaw barh te ka ngai a,ka zak lek" zawk engtik thleng nge ka mit dam nan hian hun la ngai ang chu ka hre lo na in mahse na ka nei vek tawh lemlo.
Colour thleng a hmu thiam tawh lo ka nihna hian min tih chhiat belh em a tin ni.
Ka naute te pahnih ka ngaih tawh em vang chuan Vic chuan min call sak a an ṭawng ringawt pawh dam na tham a ni.
A bikin ka naute Timothy kha..Ka ngai ngawih" he lai a,ka hlimna min siam sak a..Min laksak ve ngailo tu awm chhun a ni miau si.

Rei lo te kan in bia a...Damdawi te chu ka ei leh ka ning tawh a ni a tui em" bawk silo.
Mi te ka lo chawh ṭeuh ṭhin kha ka in thiam lo leh hnu hnawh.
Chaw ka ei zawh chuan Wash room ka hman duh vangin min pawm leh nawlh a..Min zo ve chiang alawm Vic hi chuan.
Kan chhuah hnu chuan khum ah bawk nileng leng a..he ta mut hi ka peih biklo...
Pawn a chhuah ka duh tlat avang chuan
pawn a chhuah chu ka rawt a..Kal thei lo chu ka nilo ka kal na ka mit a ka en na tur ber hi an tuam miau si a ni.



Wheelchair chuan min nawr chhuak a,
Mahse a lum lutuk Ac hnuai a awm chu a nuam daih zawk.
K

an luh leh hnu chuan ka Phone a lo ri a..Vic in min ken sak nghe" Tu nge tia ka zawhna min chhanna chuan ka mood zawng" chu a thlak danglam zo leh tawh nieee....Kalsan ka duh tawh Josepha ngei kha a ni....
Lak ka phal lo a,a silent bawk kan room kan thlen hnu ah call leh tur chuan ka ti a...eng mah a sawi lo a...Phone min lo pek pah in a kut chu ka lo chelh sak vat....A kut kai chung chuan ka pic up a...Nieee Vic hian natna ai in Damna min thlen hnem zawk miau a ni.







End Of Andria Pov
















Call



'Andria'

'Imm enge?' / a aw chu a hma ang kha a va ni tawh lo em.


'Enge i an na lai i la nei em?'

'Aw ka dam vek tawh e Vic ka kiang ah a awm reng alawm'

'Immm a nih chu Andriaaa'

'Aww'

'Ka bum che a,ka tih palh aw....'

'Nun hlui chu nun hlui a ni tawh a,a siam ṭhat theih tawh chuang hleinem'

'Min ngaidam dawn lo em ni? Min
hmangaih tawh lo tak" maw! '

'Joseph i û ka nia ka ni reng bawk ang chu aia danglam i duh a nih chuan kan in unau na zawng" hi ka chhu chat ang'

'Chu ti khawp chuan em ni ka tih nat che a?'

'Immm mahse a dam mek zel e.....'

'Andria ka ngai che...Ka ngai lutuk che kei mah vang chuan awm bo suh aw'

'Aih nang mah vang a nilo....Kei mah zawk hian a nia duh puitling ka ni ve tawh alawm chuan nang pawh puitlin zir leh rawh'

'Andria Victora ber kher chu'

'Min ti na ve ngai lo Joseph....Ka nat ai in ka damna a duh ka nat a phal velo'

'Mahse ka hmangaih che alawm Andria'

You are me,I'm You // Mizo BLWhere stories live. Discover now